Zacisk Honda MTX80 R2

Data: 2015-11-18 21:27:26
Autor: Piecia1102
Zacisk Honda MTX80 R2
Witam pany i panie ;D Jak w temacie, chodzi mi o zacisk hamulca.. Pytanie mam do was takie i muszę się troszkę pożalić :) Ostatnio podczas "dzikowania" wyrżnąłem się i mój piękny zacisk uderzył o kamień, po czym pękł i wylał się całkowicie płyn hamulcowy, więc zacisk na złom :/ A problem w tym, że nie mogę znaleźć nigdzie zacisku od mtx'a i chcę się poradzić u jakiegoś znawcy czy od innego motocykla pasowałby taki zacisk np. od MBX'a, NS 1, NSR itd. :) Jak ktoś wie coś to byłbym niezmiernie wdzięczny ;D

Zacisk Honda MTX80 R2