Zacisk do sztycy

Data: 2014-05-26 09:46:04
Autor: cytawa
Zacisk do sztycy
rmikke pisze:

Czego to ludzie nie ukradną... Rower został, siodełko zostało,
WSZYSTKO zostało, tylko zacisk do sztycy ktoś podpieprzył.

Mysle, ze to bylo powazne ostrzezenie.

A tak naprawde, to jakie sa argumenty by uzywac zacisku pod siodlem a nie normalnej sruby. Rozumiem, gdy rowerem jezdzi kilka osob. Ale w wielu znanych mi przypadkach zacisk to zrodlo problemow.

Jan Cytawa

Data: 2014-05-26 03:54:16
Autor: rmikke
Zacisk do sztycy
W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 09:46:04 UTC+2 użytkownik cytawa napisał:
rmikke pisze:

> [...]

A tak naprawde, to jakie sa argumenty by uzywac zacisku pod siodlem a nie normalnej sruby. Rozumiem, gdy rowerem jezdzi kilka osob. Ale w wielu znanych mi przypadkach zacisk to zrodlo problemow.

Rower był kupiony już z QR. Ja nie mam nic przeciwko śrubie, ale podpieprzyli całą obejmę i to próbuję zdobyć.

Data: 2014-05-26 14:08:00
Autor: Titus Atomicus
Zacisk do sztycy
In article <5382f135$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

rmikke pisze:

> [...]

A tak naprawde, to jakie sa argumenty by uzywac zacisku pod siodlem a nie normalnej sruby. Rozumiem, gdy rowerem jezdzi kilka osob.

Argument taki ze z reguly tak jest sprzedawane (poza rowerami miejskimi).
I regulacja sie przydaje, przynajmniej mi, np. w turystyce, przy zjezdzie z szosy w teren, czy wrecz gory.
--
TA

Zacisk do sztycy