Zacisk sztycy

Data: 2010-10-20 02:16:06
Autor: Rowerex
Zacisk sztycy
On 19 Paź, 22:07, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:

Ergo: jaki zacisk mam kupić skoro sztyca ma średnicę 27,2mm, a rama w miejscu
gdzie jest wpuszczana sztyca ma średnicę ok. 30,1mm? 31,8mm zacisk jest zbyt
duży to już sprawdziłem. W sklepach są tylko standardowe (?) rozmiary 28,6mm,
31,8mm itd. - czy 28,6mm nie będzie za mały? Czy są inne pośrednie rozmiary (w
sklepach brak)?

Mi pękł zacisk 28,6mm - założyłem w zamian zacisk 31,8mm a między
zacisk i ramę dałem blachę aluminiową 1,5mm. Działa idealnie.

Skombinuj sobie kawałek blachy stalowej lub aluminiowej grubości ok.
0,8mm.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-10-20 19:54:50
Autor: piecia aka dracorp
Zacisk sztycy
Ja u siebie od początku używam blachy aluminiowej ze świeczek podgrzewaczy. Tylko że ja wkładam pomiędzy ramę a rurę. Ale nic nie stoi na przeszkodzie aby dać między zacisk a ramę. Łatwo się ją profiluje.

--
piecia aka dracorp

Zacisk sztycy