Zaciskająca się pętla. Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera

Data: 2011-08-13 14:08:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaciskająca się pętla. Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera
Gdy Andrzej Lepper zawieszał sznur w swoim gabinecie przy Alejach Jerozolimskich, nie mógł nawet zamknąć drzwi, bo elektroniczne zamki wysiadły po odcięciu prądu. Na biurku od trzech miesięcy leżała eksmisja. Działacze musieli uciekać przed stróżem z parkingu, domagającym się zaległych opłat i zostawiali auta na ulicy, zbierając kolejne mandaty.
więcej:
http://wyborcza.pl/1,75248,10110372,Zaciskajaca_sie_petla__Ostatnie_48_godzin_Andrzeja.html

+++++++++++++++++++++++++++++

Ile w tym prawdy?
Jeśli nie było prądu, to jakim sposobem działał telewizor?

Data: 2011-08-13 06:17:21
Autor: Antenka
Zaciskająca się pętla. Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera
On 13 Sie, 14:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Gdy Andrzej Lepper zawiesza sznur w swoim gabinecie przy Alejach
Jerozolimskich, nie m g nawet zamkn drzwi, bo elektroniczne zamki
wysiad y po odci ciu pr du. Na biurku od trzech miesi cy le a a eksmisja.
Dzia acze musieli ucieka przed str em z parkingu, domagaj cym si
zaleg ych op at i zostawiali auta na ulicy, zbieraj c kolejne mandaty.
wi cej:http://wyborcza.pl/1,75248,10110372,Zaciskajaca_sie_petla__Ostatnie_4...

+++++++++++++++++++++++++++++

Ile w tym prawdy?
Je li nie by o pr du, to jakim sposobem dzia a telewizor?

--
J. Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "
"Jak nie wyl duj (my), to mnie zabije(j )"

I tak powstają "gówno_warte_mity_i_ legendy". Wygląda na to, że śp.
A.Lepper pobierał energię z kosmosu ;- /

Antenka

Data: 2011-08-13 14:58:05
Autor: Tomaszek
[...]

Prawdy w tym jest zero. To gazeta.

Data: 2011-08-13 17:25:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:j25sbb$7k9$1news.onet.pl...
[...]

Skąd wiesz? Masz kontakt z zaświatami?

Data: 2011-08-13 14:58:34
Autor: brat_olin
Zaciskająca się pętla. Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote

To jest GWno prawda, i klasyka!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-08-14 02:35:01
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 14:58:34 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote

Gdy Andrzej Lepper zawieszaÂł sznur w swoim gabinecie przy Alejach
Jerozolimskich, nie móg³ nawet zamkn¹Ì drzwi, bo elektroniczne zamki
wysiadÂły po odciĂŞciu prÂądu. Na biurku od trzech miesiĂŞcy leÂżaÂła  eksmisja.
Dzia³acze musieli uciekaÌ przed stró¿em z parkingu, domagaj¹cym siê
zalegÂłych opÂłat i zostawiali auta na ulicy, zbierajÂąc kolejne mandaty.
wiĂŞcej:
> [...]
> Ile w tym prawdy?
> JeÂśli nie byÂło prÂądu, to jakim sposobem dziaÂłaÂł telewizor?

Hmmm, to stwierdzenie na wysokim stopniu genialności.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-13 15:00:02
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4e46693b$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W dodatku stwierdzono, że monitoring działał tylko bez funkcji nagrywania. CUD Panie! Śledczy z GW pewnie zaraz udowodnią, że w piwnicy pracował generator prądu na paliwo.

wekon

Data: 2011-08-14 02:35:51
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 15:00:02 wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

Będzie jaskiś gwóźdź?

--
stevep

Data: 2011-08-13 16:21:33
Autor: gateway
Zaciskająca się pętla. Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote:
Gdy Andrzej Lepper zawieszał sznur w swoim gabinecie przy Alejach

Jerozolimskich, nie mógl nawet zamknc drzwi, bo elektroniczne zamki
wysiadly po odcieciu pradu. Na biurku od trzech miesiecy lezala >eksmisja.

Dzialacze musieli uciekac przed strózem z parkingu, domagajacym sie
zaleglych oplat i zostawiali auta na ulicy, zbierajac kolejne mandaty.
więcej:
http://wyborcza.pl/1,75248,10110372,Zaciskajaca_sie_petla__Ostatnie_48_godzin_Andrzeja.html

+++++++++++++++++++++++++++++

Ile w tym prawdy?
Jesli nie bylo pradu, to jakim sposobem dzialal telewizor?

I dopiero teraz dociera do was, ze GW to tylko nowsza wersja Trybuny Ludu?

Lepper mowil o tym lata temu, a Czuma mowi o tym dzisiaj:

http://www.youtube.com/watch?v=bRnMjGKvZtw&feature=player_embedded

Data: 2011-08-14 02:37:49
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 18:21:33 gateway <xyz@123.com> napisał(a):

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote:
Gdy Andrzej Lepper zawieszaÂł sznur w swoim gabinecie przy Alejach

Jerozolimskich, nie mĂłgl nawet zamknc drzwi, bo elektroniczne zamki
wysiadly po odcieciu pradu. Na biurku od trzech miesiecy lezala  >eksmisja.

Dzialacze musieli uciekac przed strĂłzem z parkingu, domagajacym sie
[...]

Lepper to przy kaĹźdej okazji powtarzał "Balcerowicz musi odejść", a sam  odszedł.  '<

Data: 2011-08-14 02:21:52
Autor: Antenka
On 14 Sie, 02:37, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 13-08-2011 o 18:21:33 gateway <x...@123.com> napisał(a):

> [...]
> Trybuny Ludu?

> Lepper mowil o tym lata temu, a Czuma mowi o tym dzisiaj:

Lepper to przy każdej okazji powtarzał "Balcerowicz musi odejść", a sam   odszedł.  '<

Sugerujesz, że mordercą jest ten, który miał odejść? Ciekawa hipoteza.
Też miał motyw - musiał nienawidzić Andrzeja. :-?

Antenka

Zaciskająca się pętla. Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera