Zack i Miri - gdzie w Łodzi?

Data: 2009-06-23 23:04:55
Autor: aga.p
Zack i Miri - gdzie w Łodzi?
Użytkownik "KAM_" napisał w wiadomości news:h1rb2f$clb$1inews.gazeta.pl...
Kurde, tytuł ich odstraszył, czy jak? Przecież to jest film od 15 lat. Może ktoś ma jakieś informacje, tajne przecieki kto i gdzie będzie to puszczać. Po 8 miesiącach czekania takie jaja mi robią. :(

Bo to będą grać tylko w dobrych kinach:)
http://www.charlie.pl/index.php?i=film&id=1244814142

pzdr,
A.

Data: 2009-06-23 23:09:22
Autor: KAM_
Zack i Miri - gdzie w Łodzi?
aga.p pisze:
[...]

Jej, cholera, zupełnie o Charlie'm zapomniałem. :) Dzięki, uratowany! :)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-06-25 21:46:28
Autor: marta
Zack i Miri - gdzie w Łodzi?
KAM_ wrote:
aga.p pisze:

[...]

może głupie pytanie... wielką znawczynią kina nie jestem... ale o tym filme słyszałam dobry czas temu, a teraz on wchodzi do kin, o co cho? widze że data premiery to 2008 rok świat, ale coś mi sie kojarzy że coś takiego było juz znacznie wcześniej, jakieś 3 lata temu. a może było coś bardzo podobnego?

pzdr
m.

Data: 2009-06-25 23:39:05
Autor: Protz
Zack i Miri - gdzie w Łodzi?

Użytkownik "marta" <martulenka@autograf.pl> napisał w

[...]

W dodatku to film slaby a na pewno zupelnie 'niekinowy'.

Protz

Data: 2009-06-25 18:13:43
Autor: rs
Zack i Miri - gdzie w Łodzi?
On Thu, 25 Jun 2009 23:39:05 +0200, "Protz" <nie@mam.pl> wrote:

[...]

niekonowy to jakas nowa kategoria filmu? mozna wiedziec czym sie
charakteryzuje?
a co do slabosci tego filmu. to ogladalem w kinie. przelecial przez
projektor bez zerwania wiec nie masz racji. slaby nie jest. <rs>

Data: 2009-06-26 01:29:09
Autor: Tiber
Zack i Miri - gdzie w Łodzi?
rs, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości bgt74515rrvd5q3f9j6lt1r74d9mk2ea4r@4ax.com pobredza:

W dodatku to film slaby a na pewno zupelnie 'niekinowy'.

niekonowy to jakas nowa kategoria filmu?

Stara jak świat.

mozna wiedziec czym sie
charakteryzuje?

http://www.the-numbers.com/movies/2008/ZMPRN.php

Budżet 25 baniek, 30 baniek przychodu przez miesiąc i tyle go widzieli. Ja się nie dziwię, że w Polsce nie chcą ryzykować. Dla porównania: "The Proposal" zarobiło więcej w pierwszy weekend.

--
tbr

Data: 2009-06-26 01:33:00
Autor: Protz
Zack i Miri - gdzie w Łodzi?

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał

niekonowy to jakas nowa kategoria filmu?

Tak, moja prywatna.

a co do slabosci tego filmu. to ogladalem w kinie. przelecial przez
projektor bez zerwania wiec nie masz racji. slaby nie jest. <rs>

To z filmu jeszcze puszczaja w kinach? Myslalem, ze teraz wszystko idzie cyfrowo.

Protz

Data: 2009-06-25 20:52:17
Autor: rs
Zack i Miri - gdzie w Łodzi?
On Fri, 26 Jun 2009 01:33:00 +0200, "Protz" <nie@mam.pl> wrote:

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał

niekonowy to jakas nowa kategoria filmu?
Tak, moja prywatna.

aaaa. to wyjasnia. i nie zdradzisz co oznacza.

a co do slabosci tego filmu. to ogladalem w kinie. przelecial przez
projektor bez zerwania wiec nie masz racji. slaby nie jest. <rs>

To z filmu jeszcze puszczaja w kinach? Myslalem, ze teraz wszystko idzie cyfrowo.

jeszcze nie wszystko i tym bardziej jeszcze nie wszedzie. <rs>

Zack i Miri - gdzie w Łodzi?