Zacofane bankomaty Kredyt Banku

Data: 2010-07-17 22:07:11
Autor: Borys Pogoreło
Zacofane bankomaty Kredyt Banku
Cześć,

Dzisiaj zachciało mi się skorzystać z dobrodziejstw karty dbNET, więc
skierowałem się do pierwszego bankomatu w zasięgu wzroku.
Padło na Kredyt Bank.

Bankomat kartę przyjął, chwilę podumał i wypluł z komunikatem "tego pana
nie obsługujemy".

Czy ta karta jest w pełni chipowa, a bankomat jakiś prymitywny? Miejsce na
pasek jest granatowe i wygląda jakby nie było tam warstwy magnetycznej.

Gdzieś się jeszcze mogę spodziewać podobnych niespodzianek?

Dla odmiany bankomat Euronetu w jakiejś Biedronce nawet nie chciał połknąć
karty. Zadowolił się odczytaniem chipa z plastiku włożonego do połowy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-18 09:47:40
Autor: Grzexs
[...]

To chyba przypadłość jednostkowa. Korzystam z bankomatów KB dość często i nigdy mi się nic takiego nie zdarzyło. Nawet dawny GlobalCash przemianowany na "ten bankomat należy do sieci KredytBank" zachował się uczciwie i bez niespodzianek. Oczywiście karta db.

Jeśli chodzi o niespodzianki, to spróbuj doładować telefon w bankomacie PKOBP kartą inną niż ichnia (w tym db). Mnie się nie udało, ale też nie jestem pewien, czy to indywidualny przypadek, a dokładniej sprawdzać nie mam potrzeby.

Organoleptycznie sprawdzałem używalność karty db w bankomatach Pekao, KB, Euronet, Mille, Cash4You, BGŻ, BZWBK24, eCard, różnych banków spółdzielczych w najmniejszych pipidówach Ściany Wschodniej, nawet w SKOK24 i zero problemów, jedynie czasem saldo po wypłacie jest niedostępne. Jako najbardziej przyjazne oceniam bankomaty SGB właśnie, bo zwykle daje się z nich wypłacić 10 PLN i saldo wyświetlają po transakcji bez konieczności wydruku. No i stoją w bardzo czasem przydatnych miejscach.
--
Grzexs

Zacofane bankomaty Kredyt Banku