Zaczadzeni Platform±

Data: 2012-05-18 16:05:58
Autor: Obserwator
Zaczadzeni Platform±
http://niezalezna.pl/28561-zaczadzeni-platforma

Na PO głosowało w porywach nawet 8 mln Polaków.  Większo¶ć z nich dzisiaj pluje sobie w brodę. Nie s± w stanie jednak przyznać się do tego nawet w gronie najbliższych. Nie chodzi o to, że Ľle wybrali. Wstydliwy jest stopień zaangażowania emocjonalnego, który towarzyszył tym wyborom.

W gruncie rzeczy wyborcy Platformy dali się złapać na sztuczki stosowane przez wszystkie niedemokratyczne reżimy. Jedyn± różnic± było to, że robiono z nich idiotów pod szyldem demokracji, za to przy użyciu nowoczesnych ¶rodków technicznych, jak radio, telewizja, internet.

Dzisiaj podbój kraju nie musi się odbywać dzięki pancernym armiom. Wystarczy odpowiednia grupa szturmowa w mediach. Przerażaj±cy jest natomiast widok ofiar: ludzie bezdusznie powtarzaj±cy propagandowe formułki, jak po użyciu jakich¶ ¶rodków chemicznych. Kiedy przestaj± one działać, zostaje im widok tego, co wybrali: cyniczne spojrzenie Beaty Sawickiej, pełna nienawi¶ci twarz Donalda Tuska albo straszliwa furia Stefana Niesiołowskiego.

Zniechęcenie wyborców PO do ¶wiata to kac po odurzeniu.  Zaczadzeni też s± ofiarami.*

Data: 2012-05-18 18:25:23
Autor: Rafał
Zaczadzeni Platform±
Dnia Fri, 18 May 2012 16:05:58 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

http://niezalezna.pl/28561-zaczadzeni-platforma

Na PO głosowało w porywach nawet 8 mln Polaków.  Większo¶ć z nich dzisiaj pluje sobie w brodę. Nie s± w stanie jednak przyznać się do tego nawet w gronie najbliższych.
Zyjesz chyba w matrixie człowieku. W¶ród znajomych i nie tylko nie
znalażłbym ani jednego kto przyznałby się, że głosował na PiS. To
największy obciach jaki sobie można wyobrazić! Wy wszyscy tutaj chyba
jeste¶cie jakimi¶ staruchami!

Data: 2012-05-18 10:25:32
Autor: Marek
Zaczadzeni Platform±
On May 18, 6:25 pm, Rafał <5...@kolumna.org> wrote:
Dnia Fri, 18 May 2012 16:05:58 +0000 (UTC), Obserwator napisa (a):

>http://niezalezna.pl/28561-zaczadzeni-platforma

> Na PO g osowa o w porywach nawet 8 mln Polak w.

> Wi kszo z nich dzisiaj pluje sobie w brod . Nie s w stanie jednak przyzna
> si do tego nawet w gronie najbli szych.

Zyjesz chyba w matrixie cz owieku. W r d znajomych i nie tylko nie
znala bym ani jednego kto przyzna by si , e g osowa na PiS. To
najwi kszy obciach jaki sobie mo na wyobrazi ! Wy wszyscy tutaj chyba
jeste cie jakimi staruchami!

Rafal nalezy do tych, co jeszcze na oczy nie przejzeli...
Biedny dzieciak.

Data: 2012-05-18 20:20:47
Autor: u2
Zaczadzeni Platform±
W dniu 2012-05-18 19:25, Marek pisze:
Rafal nalezy do tych, co jeszcze na oczy nie przejzeli...
Biedny dzieciak.

Przejrzal, dlatego taki jest zaciekly. ;-)

Data: 2012-05-18 18:24:06
Autor: Obserwator
Zaczadzeni Platform±
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-18 19:25, Marek pisze:
> Rafal nalezy do tych, co jeszcze na oczy nie przejzeli...
> Biedny dzieciak.

Przejrzal, dlatego taki jest zaciekly. ;-)

dlaczego klamiesz i czepiasz sie slowek? Napisz po prostu jak normalny czlowiek, ze ten Rafal to kolejny nick prosowieckiego trolla.

Data: 2012-05-18 20:26:56
Autor: u2
Zaczadzeni Platform±
W dniu 2012-05-18 20:24,  Obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie robi tego z pobudek ideologicznych jak sowieci, ale wlasnie z
zacieklosci i za mamone.

Data: 2012-05-18 18:31:42
Autor: Obserwator
Zaczadzeni Platform±
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie robi tego z pobudek ideologicznych jak sowieci, ale wlasnie z
zacieklosci i za mamone.

pier***lisz.Dobrze wiesz kim jest i krecisz jak platfus.

Data: 2012-05-19 10:30:45
Autor: Rafał
Zaczadzeni Platform±
Dnia Fri, 18 May 2012 18:31:42 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie robi tego z pobudek ideologicznych jak sowieci, ale wlasnie z
zacieklosci i za mamone.

pier***lisz.Dobrze wiesz kim jest i krecisz jak platfus.

Ty kręcisz jak UB-ek.

Data: 2012-05-19 17:01:24
Autor: u2
Zaczadzeni Platform±
W dniu 2012-05-18 20:31,  Obserwator pisze:
[...]

No wiem, ze jest trollem internetowym, poza tym widze, ze nie robi tego
bezinteresownie, bo bylby zwyczajnie glupi.

A jego tozsamosc mnie nie interesuje, trolli mam w koszu na smieci ;-)

Data: 2012-05-19 17:05:09
Autor: Jimmy Squarefoot
Zaczadzeni Platform±

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fb7b5c6$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A trole maj± cię w dupie! ;) Został ci jedynie Obserwator aka Zenkier, któremu uwielbiasz lizać dupę!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2012-05-19 10:39:32
Autor: Rafał
Zaczadzeni Platform±

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/niesiolowski-rzucal-obelgami-pis-owskie-scierwa,1,5135718,wiadomosc.html

Data: 2012-05-19 00:05:11
Autor: Lorn
Zaczadzeni Platform±
W dniu 2012-05-18 19:25, Marek pisze:

Rafal nalezy do tych, co jeszcze na oczy nie przejzeli...

Krzyżem go ocucisz?

Data: 2012-05-19 10:41:56
Autor: Rafał
Zaczadzeni Platform±
Dnia Fri, 18 May 2012 10:25:32 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Biedny to ty jeste¶ kmiocie. Emeryturka cienka, żadnych perspektyw na
najbliższe lata. Zdziecinniały starcze.

Data: 2012-05-19 00:03:06
Autor: Lorn
Zaczadzeni Platform±
W dniu 2012-05-18 18:25, Rafał pisze:
Zyjesz chyba w matrixie człowieku.

Wystarczy, że żyje w Kanadzie 'były ubek' i czerpie wiedzę z internetu. Czasem odwiedzi ich poborca z plakietk± 'TvTrwam' :>

Data: 2012-05-19 10:08:49
Autor: Rafał
Zaczadzeni Platform±

Tu s± jego korzenie: http://www.youtube.com/watch?v=dOhBndiYiAo

Data: 2012-05-19 02:45:03
Autor: Lorn
Zaczadzeni Platform±
W dniu 2012-05-18 18:05,  Obserwator pisze:
Na PO głosowało w porywach nawet 8 mln Polaków.

Ilu was tam jest ubeków w Kanadzie? Zbierzcie sie i zagłosujcie na swoja partyjkę, która was zrzesza :> PIS Prawa i Sprawiedliwa zrzeszaj±ca byłych pzpr`owców jak i ubeków zapewne :>

Data: 2012-05-19 10:02:45
Autor: Rafał
Zaczadzeni Platform±
Dnia Sat, 19 May 2012 02:45:03 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Wła¶nie!

Zaczadzeni Platform±