Zaczęło się - karany ma być właścic iel pojazdu, nie sprawca

Data: 2014-01-03 09:34:02
Autor: Marcin N
Zaczęło się - karany ma być właścic iel pojazdu, nie sprawca
Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że mają w dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

--
MN

Data: 2014-01-03 08:47:23
Autor: masti
Zaczęło się - karany ma być wła¶ciciel pojazdu, nie sprawca
Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 09:34:02 +0100 osobnik zwany Marcin N
napisał:

Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że mają w
dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

zwłaszcza, zę mają wakacje.

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-06 21:28:44
Autor: z
Zaczęło się - karany ma być wła¶ciciel pojazdu, nie sprawca
W dniu 2014-01-03 09:47, masti pisze:

zwłaszcza, zę maj± wakacje.

I tak± mamy ¶wiadomo¶ć w narodzie. Można uchwalać co się chce. Powiedzieć że się uchwali, obiecać ... a zrobić zupełnie co¶ innego niż się chciało i tępy naród będzie my¶lał jeszcze co¶ innego.
Załamka.

Data: 2014-01-03 09:36:17
Autor: Myjk
Zaczęło się - karany ma być właścic iel pojazdu, nie sprawca
Fri, 03 Jan 2014 09:34:02 +0100, Marcin N
Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że mają w dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

Dobrze, 10x się właściciel zastanowi komu daje niebezpieczne narzędzie.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-03 09:39:49
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-01-03 09:36, Myjk pisze:
Fri, 03 Jan 2014 09:34:02 +0100, Marcin N

Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili,

Niezwykle miarodajne źródło informacji.

że mają w dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

Dobrze, 10x się właściciel zastanowi komu daje niebezpieczne narzędzie.

A co z właścicielami siekier?

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-03 09:52:33
Autor: Marcin N
W dniu 2014-01-03 09:39, sqlwiel pisze:
W dniu 2014-01-03 09:36, Myjk pisze:
Fri, 03 Jan 2014 09:34:02 +0100, Marcin N

Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili,

Niezwykle miarodajne źródło informacji.

Zdaję sobie sprawę, że nie jest wiarygodne. Dlatego sam to podkreśliłem.

--
MN

Data: 2014-01-03 09:59:17
Autor: Myjk
Zaczęło się - karany ma być właś ciciel pojazdu, nie sprawca
Fri, 03 Jan 2014 09:39:49 +0100, sqlwiel
A co z właścicielami siekier?

TeĹĽ do paki!

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-03 09:04:16
Autor: masti
Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 09:59:17 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

Fri, 03 Jan 2014 09:39:49 +0100, sqlwiel

A co z właścicielami siekier?

TeĹĽ do paki!

a papuga?

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-03 10:54:07
Autor: Myjk
Zaczęło się - karany ma być właściciel pojazdu, nie sprawca
Fri, 3 Jan 2014 09:04:16 +0000 (UTC), masti
A co z właścicielami siekier?
TeĹĽ do paki!
a papuga?

Papuga nagle zmieniła orientację polityczną i jest teraz żywą ulotką defetystyczną! ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-03 09:59:08
Autor: anacron
W dniu 03.01.2014 09:34, Marcin N pisze:
Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że mają w
dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

Fajnie, ja nie mam samochodu. :P

--
anacron

Data: 2014-01-06 21:20:15
Autor: vvvvvv
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:52c675f8$0$2366$65785112news.neostrada.pl...
Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że mają w dupie winnych wykroczenia. Karany ma być właściciel.

-- MN

co w przypadku własciela firmy leasingowej / banku / firmy?

Data: 2014-01-06 12:43:38
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 21:20:15 UTC+1 użytkownik vvvvvv napisał:
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52c675f8$0$2366$65785112news.neostrada.pl...

> Mam informację od kumpla - podobno posłowie już uchwalili, że maj± w dupie > winnych wykroczenia. Karany ma być wła¶ciciel.

> -- > MN

co w przypadku własciela firmy leasingowej / banku / firmy?

Rozwi±zanie nie jest złe bo nic na niekorzy¶ć wła¶ciciela nie zmienia. Wła¶ciciel wskazuje użytkownika i jest po sprawie. Teraz też pierwszy w kolejce jest wła¶ciciel. Jak wła¶cicielem jest bank albo firma transportowa to pytaj± kto korzysta albo korzystał.

Data: 2014-01-06 21:38:44
Autor: yabba
Użytkownik "vvvvvv" <wlewszy@porsche.de> napisał w wiadomości news:laf35p$fnt$1speranza.aioe.org...
[...]

Będzie to problemem firmy leasingowej / banku / firmy.
Nasi politycy powiedzą populistyczne hasło w TV, a wszystkie problemy z tym związane zrzucą na najmniej winne osoby/firmy.

--
Pozdrawiam,

yabba

Zaczęło się - karany ma być właścic iel pojazdu, nie sprawca