Zaczelo sie

Data: 2011-03-13 12:32:41
Autor: jerzu
Zaczelo sie
On Sun, 13 Mar 2011 12:15:47 +0100, MarcinJM <marcin@inetia.pl> wrote:

Ok 10 mijanych motocyklistow, KAZDY jedzie jak idiota.
Sezon przeszczepow nerek zostal niniejszym oficjalnie otwarty.

Ja od wczoraj słyszę za oknem wycie motocykli. Warszawa - Puławska,
odcinek od Poleczki do Wałbrzyskiej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-13 11:43:40
Autor: Myjk
Zaczelo sie
jerzu napisal:

Ja od wczoraj słyszę za oknem wycie motocykli. Warszawa - Puławska, odcinek od Poleczki do Wałbrzyskiej.

Dla odmiany u mnie po lesie też już zaczęły zaiperdalać krosy i quady. --
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-03-13 12:52:30
Autor: Michał Gut
Zaczelo sie

Dla odmiany u mnie po lesie też już
zaczęły zaiperdalać krosy i quady.

Rów w poprzek zalatwi temat krosow i quadow:)
zwlaszcza jak pojawi sie znienacka:)

Data: 2011-03-13 16:40:43
Autor: Jack22
Zaczelo sie
W dniu 2011-03-13 12:52, Michał Gut pisze:

Dla odmiany u mnie po lesie też już
zaczęły zaiperdalać krosy i quady.

Rów w poprzek zalatwi temat krosow i quadow:)
zwlaszcza jak pojawi sie znienacka:)

znajomy stosuje stalowe linki rozpięte między drzewami, odkąd zaczął to robić ma spokój

Data: 2011-03-13 17:10:01
Autor: Andrzej Lawa
Zaczelo sie
W dniu 13.03.2011 16:40, Jack22 pisze:

Rów w poprzek zalatwi temat krosow i quadow:)
zwlaszcza jak pojawi sie znienacka:)

znajomy stosuje stalowe linki rozpięte między drzewami, odkąd zaczął to
robić ma spokój

Póki ktoś się nie natnie, bo wtedy będzie miał problem z prokuraturą.

Data: 2011-03-13 19:07:16
Autor: Dysiek
Zaczelo sie

znajomy stosuje stalowe linki rozpięte między drzewami, odkąd zaczął to
robić ma spokój

Twoj znajomy jest pierdolniety.

Dysiek

Data: 2011-03-13 19:28:51
Autor: Jack22
Zaczelo sie

Twoj znajomy jest pierdolniety.

Dysiek

o sobie mĂłwi Ekolog:)

Data: 2011-03-13 19:31:08
Autor: Dysiek
Zaczelo sie
o sobie mówi Ekolog:)

Mowienie o sobie w 3 osobie tez jest oznaka pierdolca ;-)

Dysiek

Data: 2011-03-14 01:14:49
Autor: Michał Gut
Zaczelo sie
Twoj znajomy jest pierdolniety.
Dysiek
o sobie mĂłwi Ekolog:)

czyli dysiek ma racje:)

Data: 2011-03-13 21:11:07
Autor: megrims
Zaczelo sie
W dniu 2011-03-13 16:40, Jack22 pisze:
[...]

Jak  kiedyś Twoje dziecko wjedzie w takie linki stalowe, to
co wtedy powiesz?

Data: 2011-03-13 23:33:46
Autor: Adam Płaszczyca
Zaczelo sie
Dnia Sun, 13 Mar 2011 21:11:07 +0100, megrims napisał(a):

Jak  kiedyś Twoje dziecko wjedzie w takie linki stalowe, to
co wtedy powiesz?

'A mówił tatuś, że po lesie quadem nie wolno?'

--
     ___________ (R)

Data: 2011-03-14 05:59:38
Autor: megrims
Zaczelo sie
Dnia Sun, 13 Mar 2011 21:11:07 +0100, megrims napisał(a):

Jak  kiedyś Twoje dziecko wjedzie w takie linki stalowe, to
co wtedy powiesz?

'A mówił tatuś, że po lesie quadem nie wolno?'

Życia dziecku to nie przywróci.
Jak byś miał swoje, to byś tak nie pisał.

Data: 2011-03-14 08:39:56
Autor: kml
Zaczelo sie

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ilk7bo$4e9$1usenet.news.interia.pl...

Życia dziecku to nie przywróci.
Jak byś miał swoje, to byś tak nie pisał.

Jak by rodzice nauczyli, że nie wolno dewastować lasu zapierdalając po nim quadem bądź crossem to nie byłoby problemu w ogóle.

kml

Data: 2011-03-14 15:34:28
Autor: Dysiek
Zaczelo sie
Jak by rodzice nauczyli, że nie wolno dewastować lasu zapierdalając po nim quadem bądź crossem to nie byłoby problemu w ogóle.

Jezeli jedzie polna droga w lesie to chyba za bardzo nie dewastuje, co?

Dysiek

Data: 2011-03-14 09:13:29
Autor: Matt
Zaczelo sie
On 14 Mar, 15:34, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
Jezeli jedzie polna droga w lesie to chyba za bardzo nie dewastuje, co?

Wrecz przeciwnie - bardzo dewastuje. Po paru przejazdach zostaja dwa
zryte na losowa glebokosc rowy a nie lesna droga.

--
Regards
Matt

Data: 2011-03-14 17:19:42
Autor: Dysiek
Zaczelo sie
Wrecz przeciwnie - bardzo dewastuje. Po paru przejazdach zostaja dwa
zryte na losowa glebokosc rowy a nie lesna droga.

Niech nawet dewastuje ta polna droge - jak na odludziu to niech bedzie. W czym niby to przeszkadza? Ale bez ekologicznych bredni.

Dysiek

Data: 2011-03-14 18:33:51
Autor: kml
Zaczelo sie

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:illf73$3h5$1inews.gazeta.pl...
[...]

W tym, ze nie da sie po tym przejść na piechotę ani przejechać rowerem. Do tego płoszą zwierzynę a droga eroduje coraz bardziej i w końcu z czegoś co było sympatyczną ścieżką zostaje coś takiego jak "droga po zwózce drewna" Do tego quady i crossy budzą w ludziach najbardziej buraczane instynkty i pokłady bezinteresownego chamstwa.

Rozjeżdzanie drogi "na odludziu to niech będzie" jest tak samo fajne jak mówienie "niech sobie śmiecą na odludzi bo to nikomu nie przeszkadza" Jedno i drugie nie wymaga wysiłku, ale pozbywanie się efektów takich działań jest długie i kosztowne.

kml

Data: 2011-03-14 20:11:33
Autor: Dysiek
Zaczelo sie
W tym, ze nie da sie po tym przejść na piechotę ani przejechać rowerem.

Motocykl crossowy czy enduro nie jest ciezki - glebsze slady robia autami grzybiarze i wycieczkowicze. Jakos nie denerwuje cie, ze oni wjezdzaja do lasu?

Do tego quady i crossy budzą w ludziach najbardziej buraczane instynkty i pokłady bezinteresownego chamstwa.

Niezly z ciebie psycholog, pracujesz gdzies na uczelni?

Rozjeżdzanie drogi "na odludziu to niech będzie" jest tak samo fajne jak mówienie "niech sobie śmiecą na odludzi bo to nikomu nie przeszkadza"

Smiecenie jest buractwem, jazda crossem niekoniecznie.

Dysiek

Data: 2011-03-14 20:19:48
Autor: kml
Zaczelo sie

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:illp9b$bep$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak nie robi jak robi skoro cała jego waga opiera się na dwóch oponach, z czego napędowa ma bardzo agresywny bieżnik oraz _zupełnym_przypadkiem_ jedyną dopuszczalną techniką jazdy jest takie operowanie gazem żeby błoto leciało spod opony na kilka metrów. Do tego crossowcy/quadzierze bardzo lubią się popisywać dzieki czemu ryją drogę robiąc koleiny, ktore nie rzadko mają po kilkadziesiąt centymetrów.

Dokładnie to samo tyczy się jazdy samochodem terenowym w otulinie parku narodowego.

Do tego quady i crossy budzą w ludziach najbardziej buraczane instynkty i pokłady bezinteresownego chamstwa.
Niezly z ciebie psycholog, pracujesz gdzies na uczelni?

Tak, prowadzę dokładne badania na tym zjawiskiem.

Rozjeżdzanie drogi "na odludziu to niech będzie" jest tak samo fajne jak mówienie "niech sobie śmiecą na odludzi bo to nikomu nie przeszkadza"

Smiecenie jest buractwem, jazda crossem niekoniecznie.

Drobny problem w tym, że tych "niekoniecznie" jest jak na lekarstwo w porównaniu z ogółem tych ludzi.

kml

Data: 2011-03-14 21:33:31
Autor: Dysiek
Zaczelo sie
[...]

Przed kim sie popisuja w pustym lesie? Smigalem motorem nie raz po polnych drogach (traktory tez po nich jezdza zeby nie bylo, ze cos zniszczylem) i nie zauwazylem ubytku gruntu tudziez wkurzania postronnych.

Dokładnie to samo tyczy się jazdy samochodem terenowym w otulinie parku narodowego.

Nikt nie mowi o jezdzeniu w parkach krajobrazowych/narodowych/etc.

Do tego quady i crossy budzą w ludziach najbardziej buraczane instynkty i pokłady bezinteresownego chamstwa.
Niezly z ciebie psycholog, pracujesz gdzies na uczelni?

Tak, prowadzę dokładne badania na tym zjawiskiem.

Tak wlasnie myslalem - smierdzi glupimi teoriami na kilometr :-)

Dysiek

Data: 2011-03-14 21:42:19
Autor: kml
Zaczelo sie

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:illu30$1ba$1inews.gazeta.pl...

Przed kim sie popisuja w pustym lesie? Smigalem motorem nie raz po polnych drogach (traktory tez po nich jezdza zeby nie bylo, ze cos zniszczylem) i nie zauwazylem ubytku gruntu tudziez wkurzania postronnych.

Traktor nie niszczy drogi tak jak motor a jeżeli zostają ślady to nie dlatego, ze rolnik dla przyjemności jeździ tylko pracuje. Dlaczego ja mam takie szczęście, że zawsze jak widzę w lesie crossiarza/quadziarza to oni zapierdalają nie wiadomo po co. Szczytem była akcja w Kampinosie jak taki kolo crossowiec w niedzielne przedpołudnie wpadł na polankę pokręcił kółka, mało brakowało a by potrącił przypadkową osobę a potem z rykiem wydechu i darciem gleby odjechał.

Dokładnie to samo tyczy się jazdy samochodem terenowym w otulinie parku narodowego.
Nikt nie mowi o jezdzeniu w parkach krajobrazowych/narodowych/etc.

Drobny problem jest taki, że w tym kraju jest zakaz poruszania się crossami/qudami po lesie w ogóle tylko, ze właścicieli to jebie.

Tak wlasnie myslalem - smierdzi glupimi teoriami na kilometr :-)

http://tiny.pl/hd9vc takie miejsce gdzie off roadowcy nie wkurzają postronnych ani nie widzą ubytków gruntu a na to, ze jest to otulina parku nie zwracają uwagi.

Widziałem ostatnio plakaty gdzie polscy profesjonaliści off roadowi zachęcali do tego zeby nie jeździć na dziko po lesie i to im się chwali. Szkoda tylko, że do szerszej publiczności to jakoś nie trafia.

kml

Data: 2011-03-15 07:35:32
Autor: Myjk
Zaczelo sie
2011-03-14 21:42:19 kml

ze jest to otulina parku nie zwracają uwagi.

Nie zwracają także uwagi na znaki zakazu, szlabany itp. Bydło i tyle.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-03-15 16:39:42
Autor: Dysiek
Zaczelo sie
Traktor nie niszczy drogi tak jak motor a jeżeli zostają ślady to nie dlatego, ze rolnik dla przyjemności jeździ tylko pracuje.

Co nie zmienia faktu, ze polna droga i tak sie niszczy. Co za roznica od czego? Poza tym po polnych drogach jezdza tez kombajny i traktory z przyczepami.

Drobny problem jest taki, że w tym kraju jest zakaz poruszania się crossami/qudami po lesie w ogóle tylko, ze właścicieli to jebie.

Tak samo jak autem - jakos nie wkurzaja cie grzybiarze w liczbie pewnie stukrotnie wiekszej niz motocyklisci? I ich z deka ciezsze od motocykla auta?

Dysiek

Data: 2011-03-15 18:04:28
Autor: kml
Zaczelo sie

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ilo183$q09$1inews.gazeta.pl...
Co nie zmienia faktu, ze polna droga i tak sie niszczy. Co za roznica od czego? Poza tym po polnych drogach jezdza tez kombajny i traktory z przyczepami.

Droga sama z siebie się nie niszczy a kombajny i traktory nie jeżdzą tam regularnie co sobotę i  niedzielę.

[...]

Nie nie wkurza mnie samochód zaparkowany na skraju drogi PRZED SZLABANEM. Wkurwiają mnie debile, którzy zapierdalają na motocyklach i quadach PO LESIE w miejscach gdzie można dojść na piechotę bądź dojechać na rowerze.

kml

Data: 2011-03-15 19:36:25
Autor: Cavallino
Zaczelo sie
Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:

Nie nie wkurza mnie samochód zaparkowany na skraju drogi PRZED SZLABANEM. Wkurwiają mnie debile, którzy zapierdalają na motocyklach i quadach PO LESIE

No to ja mam odwrotnie - wolę jak już wjadą do lasu nie nie zaśmiecają poboczy gratami stojącymi tam po kilkanaście godzin.

Data: 2011-03-15 20:59:48
Autor: Dysiek
Zaczelo sie
[...]

Ale w przeciagu roku (zniwa, itd) zniszcza ja bardziej niz motocykle.

[...]

Nie wiem przed iloma lasami widziales szlaban, ale to chyba nieczesty widok? Jezdzilem kiedys po puszczy na rowerze na jesieni i bylo mnostwo aut. To cie nie wkurza?

Dysiek

Data: 2011-03-16 07:39:22
Autor: kml
Zaczelo sie

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ilogfq$qaa$1inews.gazeta.pl...

Ale w przeciagu roku (zniwa, itd) zniszcza ja bardziej niz motocykle.

Nie, nie zniszczą. Szersze opony i niższe prędkości są łagodniejsze dla polnych dróg.

Nie wiem przed iloma lasami widziales szlaban, ale to chyba nieczesty widok? Jezdzilem kiedys po puszczy na rowerze na jesieni i bylo mnostwo aut. To cie nie wkurza?

Szlabany to częsty widok zwłaszcza w parkach narodowych. Nie widuje, albo widuje raz na ruski rok, samochód za szlabanem bądź głęboko w lesie. Poza tym ktoś kto wjeżdza w takie miejsce turla się i parkuje a nie popierdala ile sie da. Taka subtelna różnica.

kml

Data: 2011-03-16 09:49:03
Autor: Cavallino
Zaczelo sie
Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:ilpm1g$b55$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja tam wszystkie zniszczenia polnych dróg w okolicy jasno widzę jako mające źródła w traktorach.

Data: 2011-03-16 10:54:31
Autor: kml
Zaczelo sie

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d80797d$0$2448

Ja tam wszystkie zniszczenia polnych dróg w okolicy jasno widzę jako mające źródła w traktorach.

Jak się zalęgną crossowcy i  quadziarze to będziesz mieć porównanie.

kml

Data: 2011-03-16 14:51:09
Autor: Dysiek
Zaczelo sie
Nie, nie zniszczą. Szersze opony i niższe prędkości są łagodniejsze dla polnych dróg.

Opona od przyczepy nie dosc, ze ma szerokosc zblizona do pozadnego crossa ,to jeszcze przyczepa wazy z milion razy tyle co motocykl. Nie mowiac o kombajnie.

[...]

Nie dyskutujemy nad idiotami niszczacymi parki narodowe, co zaznaczylem na poczatku.

Dysiek

Data: 2011-03-16 15:03:44
Autor: kml
Zaczelo sie

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ilqf8j$78g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Fajne masz crossa skoro wchodzi tam opona "od przyczepy" LOL

Szlabany to częsty widok zwłaszcza w parkach narodowych.

Nie dyskutujemy nad idiotami niszczacymi parki narodowe, co zaznaczylem na poczatku.

Niszczenie lasu to niszczenie lasu bez względu na to czy jest czy nie jest park narodowy.

kml

Data: 2011-03-16 15:15:24
Autor: Dysiek
Zaczelo sie
Fajne masz crossa skoro wchodzi tam opona "od przyczepy" LOL

Szerokosc pozadnej opony do crossa to jakies 20 cm. Ile wezsza jest od zwyklej opony do przyczepy? 10 cm? A teraz porownaj roznice wagi. I nie pisz, ze przyczepa ma lepiej rozlozony ciezar itp bo to nieprawda.

Niszczenie lasu to niszczenie lasu bez względu na to czy jest czy nie jest park narodowy.

Dla mnie jest to istotna roznica. Parki narodowe pomijamy jako dobro wspolne, ktore powinno pozostac nienaruszone. Co do lasu - pytanie czy mamy las dla lasu czy las dla ludzi? I niszczenie polnej lesnej drogi nie jest dla mnie niszczeniem lasu. Rozumiem, ze grzybobrania te bys zabronil? Niszczy przeciez runo lesne.

Dysiek

Data: 2011-03-16 14:18:04
Autor: Kamil
Zaczelo sie
On 16/03/2011 14:15, Dysiek wrote:
[...]

A trawnik jest dla ludzi, czy ludzie dla trawnika? Jesli to pierwsze, to dlaczego nie moge sobie na nim parkowac, albo wpuscic kolege w BMW zeby pokrecil baczki sypiac blotem dookola?

Kamil

Data: 2011-03-16 15:29:01
Autor: kml
Zaczelo sie
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ilqgm2$brt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przyczepa nie ma silnika więc koła nie są napędza a wleczone. Ślad jaki zostawiają nie ma żadnego porównania z tym z motocykla crossowego. O róznicy w bieżniku nawet nie wspominam.

[...]

A dla mnie nie jest. Park narodowy to las za szlabanem a las "zwykły" nie ma szlabanu tak? W obecnej rzeczywistości to ludzie są dla lasu a nie odwrotnie. Zaoranie drogi przez motor/quad powoduje erozję gleby a po deszczu robi się bagno. Do tego wspomniane wcześniej straszenie zwierzyny i zapierdalanie "bo nikomu to nie przeszkadza".

kml

Data: 2011-03-16 23:14:27
Autor: Adam Płaszczyca
Zaczelo sie
Dnia Mon, 14 Mar 2011 20:11:33 +0100, Dysiek napisał(a):

Rozjeżdzanie drogi "na odludziu to niech będzie" jest tak samo fajne jak mówienie "niech sobie śmiecą na odludzi bo to nikomu nie przeszkadza"

Smiecenie jest buractwem, jazda crossem niekoniecznie.

Jazda crossem po nieswoim, gdzie właściciel zabrania także. --
     ___________ (R)

Data: 2011-03-14 15:48:38
Autor: J_K_K
Zaczelo sie
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:ill91p$cmf$1inews.gazeta.pl...
Jak by rodzice nauczyli, że nie wolno dewastować lasu zapierdalając po nim quadem bądź crossem to nie byłoby problemu w ogóle.

Jezeli jedzie polna droga w lesie to chyba za bardzo nie dewastuje, co?

Pod warunkiem, że jest to droga.
Publiczna.
Tudzież nie jest to szlak pieszy / teren prywatny /
objęty zakazem poruszania się takowych pojazdów.

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-16 22:47:17
Autor: Andrzej Lawa
Zaczelo sie
W dniu 14.03.2011 05:59, megrims pisze:
[...]

Tfu, tfu, tfu! Na psa urok! Przecież to by było straszne, jakby płaszczydło się rozmnożyło...

Idiocie nie przyjdzie do głowy, że rozwieszona przez tego tępego chuja (wybaczcie mocne słowa, ale delikatniej nie da się takiego delikwenta określić) linka może zaszkodzić także komuś, kto nie zasuwa jak głupi na quadzie (już pomijam taki detal, że sama metoda jest adekwatna jak poderżnięcie gardła za np. krzywe zaparkowanie).

Data: 2011-03-17 23:36:42
Autor: Adam Płaszczyca
Zaczelo sie
Dnia Wed, 16 Mar 2011 22:47:17 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Ojej, szczekanie spod ławy dobiegło...

--
     ___________ (R)

Data: 2011-03-18 09:37:45
Autor: Andrzej Lawa
Zaczelo sie
W dniu 17.03.2011 23:36, Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Twój ojciec się obudził skacowany?

Data: 2011-03-22 20:31:44
Autor: Adam Płaszczyca
Zaczelo sie
Dnia Fri, 18 Mar 2011 09:37:45 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Ojej, szczekanie spod ławy dobiegło...

Twój ojciec się obudził skacowany?

Nie sądzę, tym bardziej, że od 10 lat leży 2,5 metra pod ziemią. Aczkolwiek
byłby to bardzo ciekawy przypadek i nie sądze, żeby kac mu zbytnio
przeszkadzał w takiej sytuacji. --
     ___________ (R)

Data: 2011-03-16 23:13:33
Autor: Adam Płaszczyca
Zaczelo sie
Dnia Mon, 14 Mar 2011 05:59:38 +0100, megrims napisał(a):

[...]

Jakbym miał swoje, to by nie jeździło quadem po lesie, tylko zakładało
linki. --
     ___________ (R)

Data: 2011-03-14 09:14:56
Autor: Jakub Witkowski
Zaczelo sie
Dnia Sun, 13 Mar 2011 21:11:07 +0100, megrims napisał(a):

Jak  kiedyś Twoje dziecko wjedzie w takie linki stalowe, to
co wtedy powiesz?

'A mówił tatuś, że po lesie quadem nie wolno?'

A jak wjedzie rowerkiem? Też nie wolno?

Data: 2011-03-28 12:08:32
Autor: MMS
Zaczelo sie
W dniu 13.03.2011 21:11, megrims pisze:
W dniu 2011-03-13 16:40, Jack22 pisze:
W dniu 2011-03-13 12:52, Michał Gut pisze:

Dla odmiany u mnie po lesie teĹź juĹź
zaczęły zaiperdalać krosy i quady.

RĂłw w poprzek zalatwi temat krosow i quadow:)
[...]

"– Tak mówicie? A gdyby tutaj staruszka przechodziła do domu starców, a
tego domu wczoraj by jeszcze nie było, a dzisiaj już by był, to wy
byście staruszkę przejechali, tak? A to być może wasza matka!"

Miś

Witać w realu to też występuje :)

Data: 2011-03-13 12:42:09
Autor: J_K_K
Zaczelo sie
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:epapn6l7okalbhn1d0mujgo3fjcphl6fam4ax.com...
Ja od wczoraj słyszę za oknem wycie motocykli
A ja u mnie na wsi słyszę spokojne turkotanie 2-kołowych 4-suwów :-)

Niestety, słychać również wycie "młodych, wściekłych i bez wyobraźni"
w ich czterokołowych maszynach - i nie są to quady, ani traktory ...

Raporty o wypadkach w okolicy - tylko jeden wypadek trike'a w Tychach
(śmierć kierowcy), a samochodowych co niemiara
(już dzisiaj - 3 trupy na DK1 w Czechowicach - po dyskotece).

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-13 18:28:04
Autor: to
Zaczelo sie
begin jerzu
Ja od wczoraj słyszę za oknem wycie motocykli. Warszawa - Puławska,
odcinek od Poleczki do Wałbrzyskiej.

Ja raz zawyłem samochodem. :-)

Data: 2011-03-14 01:00:03
Autor: Rafał Grzelak
Zaczelo sie
to wrote:

begin jerzu

> Ja od wczoraj słyszę za oknem wycie motocykli. Warszawa - Puławska,
> odcinek od Poleczki do Wałbrzyskiej.

Ja raz zawyłem samochodem. :-)

Pan z policji? ;p

--