Zaczelo sie

Data: 2011-03-13 12:41:54
Autor: masti
Zaczelo sie
Dnia pięknego Sun, 13 Mar 2011 12:15:47 +0100 osobnik zwany MarcinJM
wystukał:

Ok 10 mijanych motocyklistow, KAZDY jedzie jak idiota. Sezon
przeszczepow nerek zostal niniejszym oficjalnie otwarty.

jak zwykle widzisz tylko wariatów. Najczęściej małolatów bez prawka.
Koło mnie motocykli mnóstwo ale jakoś wariatów nie stwierdzono.

PS; pora odhibernować kozę :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-13 13:53:34
Autor: MarcinJM
Zaczelo sie
W dniu 2011-03-13 13:41, masti pisze:
Dnia piêknego Sun, 13 Mar 2011 12:15:47 +0100 osobnik zwany MarcinJM
wystuka³:

Ok 10 mijanych motocyklistow, KAZDY jedzie jak idiota. Sezon
przeszczepow nerek zostal niniejszym oficjalnie otwarty.

jak zwykle widzisz tylko wariatów. Najczê¶ciej ma³olatów bez prawka.
Ko³o mnie motocykli mnóstwo ale jako¶ wariatów nie stwierdzono.

PS; pora odhibernowaæ kozê :)

ale skoro na 10 bylo 10 wariatow, to gdzie jezdza ci normalni?

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-03-13 14:27:55
Autor: Micha³ Gut
Zaczelo sie
ale skoro na 10 bylo 10 wariatow, to gdzie jezdza ci normalni?

nie widzisz ich bo sie nie rzucaja w oczy

Data: 2011-03-13 16:38:46
Autor: Piotr Klimek
Zaczelo sie
Dnia (Sun, 13 Mar 2011 13:53:34 +0100) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

ja na przyklad tutaj: https://picasaweb.google.com/pklimek/EnduroZima#5583595950606215986
lub tutaj:
https://picasaweb.google.com/pklimek/Motopark2#5482909199077693074

Mozna sobie latac i nie przeszkadzac innym :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-03-13 18:09:23
Autor: MarcinJM
Zaczelo sie
W dniu 2011-03-13 17:38, Piotr Klimek pisze:
Mozna sobie latac i nie przeszkadzac innym :)

Alez oni mi nie przeszkadzaja. Kompletnie. Natomiast motocyklista powienien byc na tyle rozsadny, zeby zdawac sobie sprawe, ze po zimie czujnosc kierowcow zostala zamrozona i trzeba dac im szanse na "rozmrozenie" i zachowywac sie na drodze PRZEWIDYWALNIE i w miare rozsadnie.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-03-16 22:29:05
Autor: Andrzej Lawa
Zaczelo sie
W dniu 13.03.2011 18:09, MarcinJM pisze:
[...]

Co nie zmienia faktu, ¿e kierowca samochodu ma prawny obowi±zek zachowania czujno¶ci i przez okres zimowy i w razie zdarzenia nie bêdzie móg³ siê skutecznie t³umaczyæ prokuratorowi "dopiero co zima minê³a i zapomnia³em, ¿e na drogach poruszaj± siê tak¿e inne pojazdy, ni¿ wielo¶ladowe".

Data: 2011-03-22 17:58:01
Autor: Sebastian Kaliszewski
Zaczelo sie
Andrzej Lawa wrote:
[...]

Co nie zmienia faktu, ¿e t³umaczenie prokuratorowi nie przywróci ¿ycia komukoliwiek. Jak to w starym powiedzeniu: "ci co mieli pierwszeñstwo maj± na Pow±zkach osobn± kwaterê"

pzdr
\SK

Data: 2011-03-23 08:49:20
Autor: Andrzej £awa
Zaczelo sie
W dniu 22.03.2011 17:58, Sebastian Kaliszewski pisze:

Co nie zmienia faktu, ¿e t³umaczenie prokuratorowi nie przywróci ¿ycia
komukoliwiek. Jak to w starym powiedzeniu: "ci co mieli pierwszeñstwo
maj± na Pow±zkach osobn± kwaterê"

To inna sprawa i nie ma znaczenia dla kwestii odpowiedzialno¶ci za
zdarzenie.

Nie popatrzy³e¶? Za³o¿y³e¶, ¿e tylko samochody je¿d¿±? Pojecha³e¶ w
rezultacie na ¶lepo? Twoja wina i nie ma dyskusji, ¿e "on powinien
bardziej uwa¿aæ, bo móg³ zgin±æ, wiêc ja jestem niewinny".

Data: 2011-03-23 11:25:18
Autor: Ktostam
Zaczelo sie
U¿ytkownik "Andrzej £awa"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:imc8lv$hs2$5@inews.gazeta.pl...

Nie popatrzy³e¶? Za³o¿y³e¶, ¿e tylko samochody je¿d¿±? Pojecha³e¶ w
rezultacie na ¶lepo? Twoja wina i nie ma dyskusji, ¿e "on powinien
bardziej uwa¿aæ, bo móg³ zgin±æ, wiêc ja jestem niewinny".

Jecha³ za szybko? Jecha³. Jego wina ;).
W takich sytuacjach dla u³atwienia procesowego dajemy wspó³winê. A wiêcej jak zawsze zap³aci mniejszy\s³abszy.

I nie ma o co siê piekliæ

Data: 2011-03-23 11:59:25
Autor: Andrzej £awa
Zaczelo sie
W dniu 23.03.2011 11:25, Ktostam pisze:

[...]

Nie, bo to nie jechanie za szybko by³o bezpo¶redni± przyczyn± zdarzenia.
Poza tym tutaj nawet nie by³o mowy o szybko¶ci! Tylko o tym, ¿e kto¶
"zapomnia³" ¿e istniej± te¿ inne pojazdy, ni¿ samochody osobowe i
patrzy³ tylko tam, gdzie samochód osobowy lub co¶ wiêkszego by siê
zmie¶ci³o.

W takich sytuacjach dla u³atwienia procesowego dajemy wspó³winê.

Brednie.

A wiêcej jak zawsze zap³aci mniejszy\s³abszy.

To, ¿e w s±dach panuje kumoterstwo i korupcja to inny problem.

Data: 2011-03-24 14:02:32
Autor: Ktostam
Zaczelo sie

U¿ytkownik "Andrzej £awa"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:imcjqd$sch$2@inews.gazeta.pl...

[...]

W przypadku kiedy jecha³ za szybko jednak by³o. Gdyby jecha³ wolniej by³by w innym miejscu ;).
I nie ma siê co piekliæ. Ta sama zasada tyczy siê samochodów.

[...]

W takiej sytuacji masz absolutn± racjê. Nie zmienia to jednak faktu ¿e imho na motorze trzeba jednak dwa razy szybciej my¶leæ ni¿ jechaæ ;). Konsekwencje b³êdów s± przyznasz bardziej bolesne.

W takich sytuacjach dla u³atwienia procesowego dajemy wspó³winê.
Brednie.
Brednie nie brednie. Zobacz jak takie sprawy rozwi±zuje francuska drogówka ;).
Przy okazji (i te¿ bym to przeniós³ na wszelkie ¶rodki transportu) dwukrotne przekroczenie prêdko¶ci powinno przes±dzaæ winê przekraczaj±cego (nie tylko w sytuacji wymuszenia).

A wiêcej jak zawsze zap³aci mniejszy\s³abszy.
To, ¿e w s±dach panuje kumoterstwo i korupcja to inny problem.

Ale ja tu nie piszê o kumoterstwie i korupcji. Raczej o fizyce ;)

PZDR

Data: 2011-03-24 14:19:53
Autor: Andrzej £awa
Zaczelo sie
W dniu 24.03.2011 14:02, Ktostam pisze:

Nie, bo to nie jechanie za szybko by³o bezpo¶redni± przyczyn± zdarzenia.

W przypadku kiedy jecha³ za szybko jednak by³o. Gdyby jecha³ wolniej
by³by w innym miejscu ;).

Brednie. Równie dobrze mo¿na by w tym momencie powiedzieæ, ¿e jecha³ za
wolno, bo jakby jecha³ szybciej, to by³by w innym miejscu.

I nie ma siê co piekliæ. Ta sama zasada tyczy siê samochodów.

Tak, ale nie ta, któr± sobie wymy¶li³e¶.

[...]

Owszem, ale najczê¶ciej wynika to z konieczno¶ci reagowania na cudze
b³êdy i naruszenia przepisów gro¿±ce zdarzeniem drogowym.

W takich sytuacjach dla u³atwienia procesowego dajemy wspó³winê.
Brednie.
Brednie nie brednie. Zobacz jak takie sprawy rozwi±zuje francuska
drogówka ;).

Francuska drogówka obchodzi mnie tyle samo, co drogówka Zimbabwe.

Przy okazji (i te¿ bym to przeniós³ na wszelkie ¶rodki transportu)
dwukrotne przekroczenie prêdko¶ci powinno przes±dzaæ winê
przekraczaj±cego (nie tylko w sytuacji wymuszenia).

¯eby ¶lepcy/lenie mogli sobie wyje¿d¿aæ z podporz±dkowanej bez
patrzenia? To zdecydowanie z³y pomys³.

Data: 2011-03-25 06:36:38
Autor: Ktostam
Zaczelo sie
U¿ytkownik "Andrzej £awa"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:imfgdq$ght$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Tak jak ju¿ kto¶ tu wspomnia³ "tych co mieli pierwszeñstwo pe³ne s± cmentarze".

[...]

Raczej ¿eby wyrównaæ szanse. Popatrz ile jest miejsc gdzie jest problem wyjechaæ kiedy g³ówn± jedzie kto¶ dopuszczaln± 50-tk± ze wzglêdu na fataln± widoczno¶æ z podporz±dkowanej. A mimo to widuje siê geniuszy na g³ównej którzy daj± w palnik (i auto i moto). Swego czasu mieszka³em w miejscu gdzie dziêki oznakowaniu (a raczej jego braku) drogi przez dobry rok wyje¿d¿a³em z dusz± na ramieniu wypuszczaj±c najpierw maskê na 2-3 s. Na szczê¶cie w koñcu siê zlitowano i postawiono zakazy parkowania. Innego wyjazdu nie mia³em. Wszyscy ³±cznie z Policj± i SM mieli w g³êbokim powa¿aniu ¿e te p³yty z boku to jednak ulica i to jest skrzy¿owanie.

I na zakoñczenie, z wiekiem cz³owiek zauwa¿a ¿e nie jest nie¶miertelny (jednak nawet ta uproszczona fizyka jako¶ siê w codziennym ¿yciu sprawdza). Dobrze je¶li do tego czasu sobie ani nikomu nie zniszczy zdrowia i ¿ycia. Czego Tobie, sobie i wszystkim ¿yczê.

PS. Nie jestem motocyklist±, ale darzê Was pewn± sympati±. Nie lubiê idiotów (wszelkich typów).

PZDR.

Data: 2011-03-25 08:47:32
Autor: Andrzej £awa
Zaczelo sie
W dniu 25.03.2011 06:36, Ktostam pisze:

[...]

Podobnie jak np. ofiar prze¶ladowañ rasowych, co nie oznacza, ¿e ten kto
mia³ "niew³a¶ciw±" rasê sam jest winny swojej ¶mierci, bo móg³ siê nie
pl±taæ gdzie kto¶ siê móg³ przyczepiæ.

[ciach]

[...]

Dlatego têskniê za dwoma kó³kami, bo tam nie mam maski i wystarczy siê
nieco wychyliæ do przodu i wszystko widaæ :)

Zamiast robiæ idiotyczne zmiany w przepisach - mo¿e zainwestuj w kamerê
na przodzie pojazdu? Teraz to niewiele kosztuje.

Innego wyjazdu nie mia³em. Wszyscy ³±cznie z Policj± i SM mieli w
g³êbokim powa¿aniu ¿e te p³yty z boku to jednak ulica i to jest
skrzy¿owanie.

Na pewno? A nie wyjazd z posesji czy innej drogi wewnêtrznej?

[ciach]

PS. Nie jestem motocyklist±, ale darzê Was pewn± sympati±. Nie lubiê
idiotów (wszelkich typów).

Dla twojej (i nie tylko) informacji: aktualnie poruszam siê samochodem
(zima by³a, no i czasem muszê co¶ wiêkszego przewie¼æ).

Data: 2011-03-25 11:08:37
Autor: Ktostam
Zaczelo sie
U¿ytkownik "Andrzej £awa"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:imhham$3p0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

Podobnie jak np. ofiar prze¶ladowañ rasowych, co nie oznacza, ¿e ten kto
mia³ "niew³a¶ciw±" rasê sam jest winny swojej ¶mierci, bo móg³ siê nie

Co nie zmienia faktu ¿e w pewnych przypadkach mo¿na pos±dzaæ ofiarê przynajmniej o brak rozwagi je¶li nie skrajn± g³upotê lub zbyt wysoki g³ód adrenaliny.

Zamiast robiæ idiotyczne zmiany w przepisach - mo¿e zainwestuj w kamerê
na przodzie pojazdu? Teraz to niewiele kosztuje.

Proszê Ciê nie ¿artuj. Czemu nie peryskop?

[...]

Niestety na pewno ulica. Jedyna droga dojazdowa na ma³e osiedle. A odpowied¼ Policji jak zawsze, "przyjedziemy to ju¿ ich nie bêdzie bo tutaj parkuj± tylko Ci co przyje¿d¿aj± na szybkie zakupy".

Data: 2011-03-25 11:38:28
Autor: Andrzej £awa
Zaczelo sie
W dniu 25.03.2011 11:08, Ktostam pisze:

[...]

OK, analogia: wbrew zasadom ostro¿no¶ci nosisz wypchany portfel w tylnej
kieszeni. Korzystaj±c z ³atwej okazji kto¶ ci go kradnie. Który z was
jest z³odziejem?

Zamiast robiæ idiotyczne zmiany w przepisach - mo¿e zainwestuj w kamerê
na przodzie pojazdu? Teraz to niewiele kosztuje.

Proszê Ciê nie ¿artuj. Czemu nie peryskop?

Parê dekad temu ludzie tak samo reagowali na np. obowi±zek instalowania
lusterek.

[...]

Nie by³o tablicy "Droga wewnêtrzna" albo "Strefa zamieszkania"?

odpowied¼ Policji jak zawsze, "przyjedziemy to ju¿ ich nie bêdzie bo
tutaj parkuj± tylko Ci co przyje¿d¿aj± na szybkie zakupy".

A, bo trzeba siê po¶wiêciæ - podaæ personalia, zrobiæ zdjêcie i zg³osiæ
siê na ¶wiadka. Inaczej faktycznie w wiêkszo¶ci przypadków znikn± zanim
patrol dojedzie.

Data: 2011-03-13 21:15:12
Autor: megrims
Zaczelo sie
https://picasaweb.google.com/pklimek/EnduroZima#5583595950606215986
:) Te¿ tak kiedy¶ utopi³em sprzêta.

dawne dzieje.

Data: 2011-03-15 09:45:44
Autor: komar
Zaczelo sie
W dniu 2011-03-13 13:53, MarcinJM pisze:
ale skoro na 10 bylo 10 wariatow, to gdzie jezdza ci normalni?

a jak jedziesz na trasie, powiedzmy 60km, i w tym czasie wyprzedzi cię 10 samochodów - to znaczy że po tej trasie oprócz ciebie w tym czasie jechało tylko to 10 samochodów?

Data: 2011-03-24 18:17:57
Autor: The_EaGle
Zaczelo sie
[...]

Gwarantuje Ci ¿e podczas normalnego dojazdu do pracy spotykam wiêcej ni¿ 10 idiotów w samochodach. Dlatego ilo¶æ idiotów w samochodach i tak wielokrotnie przekracza tych na motocyklach.

Pozdrawiam
Rafa³

Data: 2011-03-13 20:52:14
Autor: Axel
Zaczelo sie

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ilie2i$tee$1news.onet.pl...

[...]

Ja niestety wczoraj mialem tez wczoraj kiepskie odczucia poczatku sezonu moto, choc nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze _wszyscy_ jada jak wariaci. Ale grupka, ktora widzialem na Bitwy Warszawskiej (DC) w ciagu 3 minut przegiela kilkukrotnie. Najpierw - przepchneli sie na poczatek 2 pasow w 5 czy 6 moto (to mi zupelnie nie przeszkadza i zawsze im ulatwiam), ale po zapaleniu sie zielonego... nie ruszyli blokujac oba pasy (trzeci jest, ale sie konczy po 15m za skrzyzowaniem). Nastepnie - jeden uskutecznial jazde na jednym kole jakies 50-60km/h, przy duzym ruchu, wywrotka skonczylaby sie tragicznie, po czym przejechali przez duze skrzyzowanie - rondo Zeslancow - czesc na glebokim pomaranczowym, a dwojka na glebokim czerwonym. Ale widzialem jeszcze ze 20 motonitow, ktorzy nie powodowali niebezpiecznych sytuacji na drodze, chociaz nie moge powiedziec, ze nie lamali przepisow :-)

--
Axel

Zaczelo sie