Zaczelo sie

Data: 2011-03-13 14:31:04
Autor: Kazimierz Uromski
Zaczelo sie
On 13.03.2011 12:15, MarcinJM wrote:
Ok 10 mijanych motocyklistow, KAZDY jedzie jak idiota.
Sezon przeszczepow nerek zostal niniejszym oficjalnie otwarty.

Podobnie sezon buractwa parkingowego wok贸艂 park贸w.
I rowerowego buractwa chodnikowego.
I policyjno-ko艅skich g贸wien w obszarach przez nich nawiedzanych.
I umca umca z okien z wystaj膮cym 艂okciem.
I ... [dopisz sobie co sobie wymy艣lisz]

Data: 2011-03-13 13:52:24
Autor: Rafa艂 Grzelak
Zaczelo sie
Kazimierz Uromski wrote:

> [...]

I rowerowego buractwa chodnikowego.
I policyjno-ko艅skich g贸wien w obszarach przez nich nawiedzanych.
I umca umca z okien z wystaj膮cym 艂okciem.

Moje ulubione to chyba samochodowe patrole policyjne na uliczkach
parkowych.

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl