Zaczelo sie

Data: 2011-03-13 18:54:36
Autor: Seba
Zaczelo sie
Dnia Sun, 13 Mar 2011 12:15:47 +0100, MarcinJM napisał(a):

Ok 10 mijanych motocyklistow, KAZDY jedzie jak idiota.
Sezon przeszczepow nerek zostal niniejszym oficjalnie otwarty.

Akurat w motocykliźmie nie ma długowiecznych 'chojraków' - każda głupota
w podejściu, działaniu prędzej czy później zostaje ukarana. Srogo
ukarana.

Jak to się już utarło - "do maja, czerwca pozostaną tylko myślący".

PS. Ja w tym roku już kilka razy sobie pojeździłem, jednakże dzisiaj już
całkiem oficjalnie 'rozpocząłem sezon' sprowadzając moto na stałe pod
domem po okresie zimowania w ciepłym garażu. W końcu nadchodzi czas
ukojenia :)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.