Zaczęło się...

Data: 2009-11-03 09:35:12
Autor: Antenka
Zaczęło się...
Zaczynają się rządy totalitarnego jewroszamba...
Vaclav, czy Ci Bóg rozum odebrał? :-((

Antenka

Data: 2009-11-03 19:34:05
Autor: jadrys
Zaczęło się...
Antenka pisze:
Zaczynają się rządy totalitarnego jewroszamba...
Vaclav, czy Ci Bóg rozum odebrał? :-((

Antenka

Pewnie nie miał wyboru, musiał podpisać :-(

Data: 2009-11-03 10:41:52
Autor: Antenka
Zaczęło się...
On 3 Lis, 19:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Zaczynają się rządy totalitarnego jewroszamba...
> Vaclav, czy Ci Bóg rozum odebrał? :-((

> Antenka

Pewnie nie miał wyboru, musiał podpisać :-(

Tak, pewnie go trzymali na celowniku :-((

Antenka

Data: 2009-11-03 20:04:16
Autor: jadrys
Zaczęło się...

Antenka pisze:

[...]

Chyba tak :-(  . Mogliby go nawet zamknąć w wariatkowie jako niepoczytalnego... Mogliby zresztą zrobić z nim wiele "brzydkich" rzeczy. Cóż znaczy jeden człowiek stojący na przeszkodzie do zniewolenia Europejskich narodów..

Data: 2009-11-03 21:22:07
Autor: jadrys
Zaczęło się...
abc pisze:
[...]

 Nie da się pokonać zła na warunkach złego ducha.

Fakt..

Data: 2009-11-04 01:16:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Zaczęło się...

Antenka pisze:

[...]

No, ale Ty Jadrys powinieneś się cieszyć, a nie biadolić nad losem narodów
europejskich. Wszak coraz bliższa jest chwila wcielenia w życie idei Twoich
lewackich idoli i nastanie ery szeroko pojętego internacjonalizmu, dającego
moc i pełne zwycięstwo proletariatu. ;)

--
Pit

Data: 2009-11-04 20:08:28
Autor: jadrys
Zaczęło się...
Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Antenka pisze:

[...]

Nie, hasło "proletariusze wszystkich krajów łączcie się" jest na dzień dzisiejszy nieaktualne.. Na dzień dzisiejszy bardziej na miejscu byłby komunizm narodowy.

Data: 2009-11-04 23:32:40
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Zaczęło się...

Antenka pisze:

[...]

A to coś nowego. Czyżby następny etap socjalizmu narodowego?
Aż strach pomyśleć, co to by było.
Budujecie już komory gazowe i krematoria?
--
Pit

Data: 2009-11-05 13:27:46
Autor: jadrys
Zaczęło się...
[...]

Nic strasznego. Tylko wielka tolerancja do zachowań innych i całkowity zakaz wyzysku.

Data: 2009-11-05 15:17:53
Autor: flower
Zaczęło się...
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

> [...]
> Budujecie już komory gazowe i krematoria?

Nic strasznego. Tylko wielka tolerancja do zachowań innych i całkowity

Ja p...lę, ja naprawdę nie dopuszczam do siebie mysli, że ty to piszesz na
poważnie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-11-05 19:59:15
Autor: jadrys
Zaczęło się...
flower pisze:
[...]

Prawda którą sie posługuję pisząc na psp jest dla ciebie aż tak szokująca?

Data: 2009-11-05 23:40:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Zaczęło się...
jadrys wrote:

[...]

Nic strasznego.

Tak? A ja już się zaczynam bać. ;)

Tylko wielka tolerancja do zachowań innych i całkowity zakaz wyzysku.

To się jedno z drugim kupy nie trzyma, bo jak ktoś chciałby być
wyzyskiwanym, a ktoś drugi chciałby go wyzyskiwać, to w imię "wielkiej
tolerancji" mieliby do tego prawo, ale niestety obie te osoby nie mogłyby
realizować swoich marzeń z racji "całkowitego zakazu wyzysku".
To byłaby dopiero nietolerancja i wielki wyzysk. ;)

Poza tym, jak zamierzasz zrealizować komunizm *narodowy* mając świadomość,
że mniejszościom też się na równi wszystko należy ze względu na punkt
programu: "tylko wielka tolerancja"?
--
Pit

Data: 2009-11-06 19:51:22
Autor: jadrys
Zaczęło się...
jadrys wrote:

[...]

Zupełnie niepotrzebnie ;-)

[...]

Jeżeli już znajdzie się taki masochista który chce być wyzyskiwany (wątpię w to) , to niech stanie pod latarnią i świadczy usługi za darmo.

Poza tym, jak zamierzasz zrealizować komunizm *narodowy* mając świadomość,
że mniejszościom też się na równi wszystko należy ze względu na punkt
programu: "tylko wielka tolerancja"?

Mówiłem o "wielkiej tolerancji" a nie o tolerancji absolutnej.

Data: 2009-11-05 21:01:45
Autor: jadrys
Zaczęło się...
cirrus pisze:
Na dzień dzisiejszy bardziej na miejscu byłby
komunizm narodowy.

A nie socjalizm narodowy?

Socjalizm narodowy już był, ale się nie sprawdził..

Data: 2009-11-05 23:22:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Zaczęło się...
jadrys wrote:

cirrus pisze:
Na dzień dzisiejszy bardziej na miejscu byłby
komunizm narodowy.

A nie socjalizm narodowy?

Socjalizm narodowy już był, ale się nie sprawdził..

Znasz jakiś, który się sprawdził?
--
Pit

Data: 2009-11-06 19:51:15
Autor: jadrys
Zaczęło się...
jadrys wrote:

cirrus pisze:
Na dzień dzisiejszy bardziej na miejscu byłby

komunizm narodowy.

A nie socjalizm narodowy?

Socjalizm narodowy już był, ale się nie sprawdził..

Znasz jakiś, który się sprawdził?

Tak, chociażby ten wprowadzony we współczesnej Hiszpanii..

Data: 2009-11-04 06:42:09
Autor: :heŽsk:
Zaczęło się...
On Tue, 3 Nov 2009 09:35:12 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Zaczynają się rządy totalitarnego jewroszamba...
Vaclav, czy Ci Bóg rozum odebrał? :-((

 najwyrazniej moskwa wyrazila zagode na aneksje przez ue.
 cos za cos. barabama obiecal nie instalowac swoich proc
 w rp to i putin wyrazil przyzwolenie. a co dalej? pasmotrim,
uwidnim - jak mawiaja rosjanie mieszkajacy w niemczech.

--

 HeSk

Data: 2009-11-04 07:16:07
Autor: Prawusek
Zaczęło się...

":heŽsk:" <globalne€bigbrednie@interia.pl> wrote in message

PO_lska będzie od morza do morza... Może.

Zaczęło się...