Zaczelo sie

Data: 2010-11-27 16:29:45
Autor: ADAM
Zaczelo sie
Wystartowal dzisiaj Bialy Krzyz!

--
Adam
Freebord - snowboard the streets
http://freebords.pl
http://4boards.pl

Data: 2010-11-27 16:43:26
Autor: gajowy
Zaczelo sie
ADAM wrote:

Wystartowal dzisiaj Bialy Krzyz!

No nieźle, w mediach coś było, jakieś czeskie ośrodki chyba też ruszyłym

ale mnie martwi to, że nie bedę raczej na nartach w listopadzie.
Poprzednie 3 lata zaczynałem  w okolicznych górach :)

Cóż, trzeba bedzie jeszcze tydzień do Livigno poczekać ;)
gajowy
www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2010-11-27 17:04:01
Autor: ADAM
Zaczelo sie
Cóż, trzeba bedzie jeszcze tydzień do Livigno poczekać ;)
--
Pol Polski sie wybiera  do Livigno na poczatku grudnia :D

Data: 2010-11-27 17:16:02
Autor: gajowy
Zaczelo sie
ADAM wrote:

>Cóż, trzeba bedzie jeszcze tydzień do Livigno poczekać ;)
--
Pol Polski sie wybiera  do Livigno na poczatku grudnia :D

Jak co roku, ale w tamtym nie było źle, a nawet było bardzo dobrze :)
Poza 1. dniem, gdzie Carosello nie chodziło, to zero kolejek czy tłoku.

W tym roku zima lepsza to i trasy będą być pootwierane w 100%
Od paru dni działały orczyki przy szkółkach w miasteczku,
chyba od dziś już działa chyba całe Mottolino - kilka krzesełek.
Jeśt nieźle a będziejeszcze lepiej :)

Poza tym, mam wrażenie, że w tym roku mniej nieco mniej
się wybiera niż w ubiegłym - ale to tylko wrażenie :)

gajowy
www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2010-11-29 20:28:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zaczelo sie
ADAM, Sat, 27 Nov 2010 16:29:45 +0100, pl.rec.sport.zimowe:
Wystartowal dzisiaj Bialy Krzyz!

Wczoraj byłem w Beskidzie Żywieckim i, mówiąc szczerze, to było marnie. Z
dołu widziałem Mosorny, warstewka śniegu z 5cm, na Babiej szału też nie
było. Ale dzisiaj nawaliło zdrowo na nizinach, więc w górach pewnie ruszy w
weekend. Jak domrozi teraz w ciągu tygodnia to ho-ho!

Jednocześnie witam po dłuuuuugiej przerwie :-) Niestety, głównie z poziomu
butów i stuptutów na nogach ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-11-29 21:48:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zaczelo sie

[...]

Na Białym Krzyżu niemal co roku rozpoczynany jest sezon zimowy.
Śnieżą tam.

Śnieg! Livigno! Snow Downhill! (nie Convector ;-))

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-12-01 11:46:25
Autor: Titus Atomicus
Zaczelo sie
In article <4cf123f6@news.home.net.pl>, "ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote:

Wystartowal dzisiaj Bialy Krzyz!

No, w Warszawi tez sie zaczelo.

TA

Data: 2010-12-01 15:21:13
Autor: Tytus z fabryki
Zaczelo sie
Siemka

***Titus_Atomicus
No, w Warszawi tez sie zaczelo.

Nie mow ze szczesliwice ruszyly????

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-01 17:03:57
Autor: Don Pedro
Zaczelo sie
W dniu 2010-12-01 15:21, Tytus z fabryki pisze:
Siemka

***Titus_Atomicus
No, w Warszawi tez sie zaczelo.

Nie mow ze szczesliwice ruszyly????

W zasadzie powinny. Tu masz info na bieżąco:
http://wosir.waw.pl/forum/index.php?topic=158.200

Ehhhh, jeszcze 16 dni i Słowacja! :)

Pozdr
DP

Data: 2010-12-02 10:44:05
Autor: Tytus z fabryki
Zaczelo sie
Siemka

***Don Pedro"
W zasadzie powinny. Tu masz info na bieżąco:
 Ehhhh, jeszcze 16 dni i Słowacja! :)

Taki to pozyje - ja w trudzie i znoju musze budowac lepsze jutro :)
W sobote podjade i sprzedze organoleptycznie...
Nastawialem sie na Kamiensk ale podobno nie rusza na razie...

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-02 12:28:23
Autor: Don Pedro
Zaczelo sie
W dniu 2010-12-02 10:44, Tytus z fabryki pisze:
Siemka

***Don Pedro"
W zasadzie powinny. Tu masz info na bieżąco:
  Ehhhh, jeszcze 16 dni i Słowacja! :)

Taki to pozyje - ja w trudzie i znoju musze budowac lepsze jutro :)

Nie marudź, w zeszłym roku Ty śmigałeś a ja ani dnia na nartach nie byłem.

W sobote podjade i sprzedze organoleptycznie...

Chyba trzeba będzie z własnym ratrakiem przyjechać. Daj znać jak było, może w przyszłym tygodniu wyskoczę po pracy, fsumie mam blisko.

Nastawialem sie na Kamiensk ale podobno nie rusza na razie...

Hmmm, słyszałem, że na Kamieńsku już od 13-ej bywa tłoczno w tygodniu. Ile tam się stoi w kolejce w weekendy?

pozdr
DP

Data: 2010-12-05 18:16:44
Autor: Titus Atomicus
Zaczelo sie
In article <id5lkp$jhs$1@inews.gazeta.pl>,
 "Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Siemka

***Titus_Atomicus
No, w Warszawi tez sie zaczelo.

Nie mow ze szczesliwice ruszyly????

A nie wiem. Ja bylem w Gorach Falenickich.

TA

Data: 2010-12-07 15:07:08
Autor: Tytus z fabryki
Zaczelo sie
Siemka
***Titus_Atomicus
 Ja bylem w Gorach Falenickich.

Z Gorek Falenickich to ja glownie Warszawskie Biegi Gorskie :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-12-02 19:08:28
Autor: Wiskar
Zaczelo sie