Zaczelo sie

Data: 2010-11-27 16:43:26
Autor: gajowy
Zaczelo sie
ADAM wrote:

Wystartowal dzisiaj Bialy Krzyz!

No nieĽle, w mediach co¶ było, jakie¶ czeskie o¶rodki chyba też ruszyłym

ale mnie martwi to, że nie bedę raczej na nartach w listopadzie.
Poprzednie 3 lata zaczynałem  w okolicznych górach :)

Cóż, trzeba bedzie jeszcze tydzień do Livigno poczekać ;)
gajowy
www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2010-11-27 17:04:01
Autor: ADAM
Zaczelo sie
Cóż, trzeba bedzie jeszcze tydzień do Livigno poczekać ;)
--
Pol Polski sie wybiera  do Livigno na poczatku grudnia :D

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2010-11-27 17:16:02
Autor: gajowy
Zaczelo sie
ADAM wrote:

>Cóż, trzeba bedzie jeszcze tydzień do Livigno poczekać ;)
--
Pol Polski sie wybiera  do Livigno na poczatku grudnia :D

Jak co roku, ale w tamtym nie było Ľle, a nawet było bardzo dobrze :)
Poza 1. dniem, gdzie Carosello nie chodziło, to zero kolejek czy tłoku.

W tym roku zima lepsza to i trasy będ± być pootwierane w 100%
Od paru dni działały orczyki przy szkółkach w miasteczku,
chyba od dzi¶ już działa chyba całe Mottolino - kilka krzesełek.
Je¶t nieĽle a będziejeszcze lepiej :)

Poza tym, mam wrażenie, że w tym roku mniej nieco mniej
się wybiera niż w ubiegłym - ale to tylko wrażenie :)

gajowy
www.skibus.com.pl

...carve diem

Zaczelo sie