Zaczelo sie

Data: 2010-11-29 20:28:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zaczelo sie
ADAM, Sat, 27 Nov 2010 16:29:45 +0100, pl.rec.sport.zimowe:
Wystartowal dzisiaj Bialy Krzyz!

Wczoraj byłem w Beskidzie Żywieckim i, mówiąc szczerze, to było marnie. Z
dołu widziałem Mosorny, warstewka śniegu z 5cm, na Babiej szału też nie
było. Ale dzisiaj nawaliło zdrowo na nizinach, więc w górach pewnie ruszy w
weekend. Jak domrozi teraz w ciągu tygodnia to ho-ho!

Jednocześnie witam po dłuuuuugiej przerwie :-) Niestety, głównie z poziomu
butów i stuptutów na nogach ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-11-29 21:48:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zaczelo sie

[...]

Na Białym Krzyżu niemal co roku rozpoczynany jest sezon zimowy.
Śnieżą tam.

Śnieg! Livigno! Snow Downhill! (nie Convector ;-))

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Zaczelo sie