Zaczęło się prostować

Data: 2011-04-21 07:20:33
Autor: Leszczur
Zaczęło się prostować
On 21 Kwi, 15:30, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
W której serii widzicie teraz największą szansę niespodzianki? Miami i
Chicago są raczej poza zasięgiem, ale w pozostałych sześciu coś się
dzieje. Przecież nawet OKC prowadzi 2-0 tylko dzięki koszmarnemu błędowi
sędziowskiemu. Boston też był dwa rzuty od 0-2.

A mnie się wydaje, ze Bulls polegną w jednym jeśli nie dwóch meczach w
Indianie. Mimo wszystko Pacers też byli o włos od prowadzenia 2-0.

Heat raczej nie zostawili wątpliwości kto tu rzadzi.

Boston - wygrywali pomimo problemów, ale to chyba stały element tego
matchupu. Zaczęło się od buzzer-beatera Pierce'a w preseason. Kontuzja
Billupsa jest dużo bardziej kosztowna niż mogłoby się wydawać. Douglas
rozwija czerwony dywan przez Rondo do wjazdów bo nie chce łapac fauli.
W takich warunkach nie da się wiele wygrać.

OKC niby przemknęło w G1 zwykłym fartem porównywalnym z sytuacja w
której na przykład Duncan trafiłby trójkę w końcówce meczu...Oh wait -
to akurat miało miejsce dwa lata temu! Ale już w G2 było to królewskie
lanie.

Mavs - jest 2:0, będzie 2:2. Akurat oni potrafią zawalić jak mało
która inna druzyna.

Lakers - też o włos od 2:0. Kobe i Gasol 5-20 FG? Z druzyną która
miała tylko statystowac w tej serii?

Orlando - kibicuję ich porażce. Czas na zmianę trenera i może GM'a.
Adelman szuka roboty. Podobnie jak Pritchard.... Tak tylko mówię.

Spurs dadza radę. Zach otrzymał własnie czek na 71M$ - moze odpocząć.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-04-21 17:53:25
Autor: Tomasz Radko
Zaczęło się prostować
W dniu 2011-04-21 16:20, Leszczur pisze:

Orlando - kibicuję ich porażce. Czas na zmianę trenera i może GM'a.

Skoro kibicujesz Atlancie, to nieco mi lżej.

Data: 2011-04-21 10:48:56
Autor: Leszczur
Zaczęło się prostować
On 21 Kwi, 17:53, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
W dniu 2011-04-21 16:20, Leszczur pisze:

> Orlando - kibicuj ich pora ce. Czas na zmian trenera i mo e GM'a.

Skoro kibicujesz Atlancie, to nieco mi l ej.

Gdybym wiedział ze taki będzie efekt - to losy Magic w tej serii
potoczyłyby się inaczej. Trudno - przyjdzie mi to jakos zniesc.

Pozdro

L'e-szczur

Zaczęło się prostować