Zaczep do przyczepki

Data: 2012-05-08 18:52:12
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
Zaczep do przyczepki
W dniu 2012-05-08 13:25, aslowik@gmail.com pisze:
To mój pierwszy post tutaj więc nie bijcie. Mam przyczepkę dla dziecka rowerową i sprawuje się rewelacyjnie. Jest tylko jeden problem, kupiłem ją bez zaczepu do roweru. teraz jeżdżę na pożyczonym ale będę musiał go oddać. Zaczep jest o tyle fajny że wkłada się go pomiędzy trójkąt jaki tworzą rury tuż przy tylnym kole. (niestety nie mam teraz jak wrzucić zdjęcia) i dociska od góry śrubą. Szukałem czegoś takiego i na allegro i w google ale nie znalazłem. Ktoś przerabiał ten temat i podpowie mi gdzie znaleźć lub jak samemu zrobić zaczep do przyczepki tego typu. Jeśli coś jest nie jasne to postaram się lepiej wytłumaczyć.

Arek
Przyznam się, że też mnie interesuje taki hak. Tylko mnie interesuje tylko ten plastikowy wypust, bo u siebie w rowerze nie będę miał trójkąta, do którego będę mógł to przyczepić. Kawałek blachy z dwoma dziurami do tego wypustu nie problem zrobić.

Data: 2012-05-10 17:11:04
Autor: Wojciech Penar
Zaczep do przyczepki
W dniu 08.05.2012 18:52, "Michał \"Mhrok\" Kalida" pisze:
[...]

A może po prostu podrobić ideę Chariota - zaczep podkładany pod
szybkozamykacz tylnego koła? U siebie mam jeszcze dotoczoną kilka mm
podkładkę, bo wykrój haka ramy nie pozwalał na włożenie dyszla w zaczep.

Jeśli przyczepa dla dziecka OBOWIĄZKOWO kawałek taśmy i karabińczyk,
tak, by dyszel dopiąć do ramki bagażnika czy rurek tylnego trójkąta -
taka linka asekuracyjna, jak właściwy zaczep zawiedzie. OIDP jest to
wymóg przepisowy.

Pozdrawiam w przyczepkowaniu :)
Wojtek

Zaczep do przyczepki