Zacznij dzień po Bożemu

Data: 2011-11-17 07:05:28
Autor: abc
Zacznij dzień po Bożemu
http://www.youtube.com/watch?v=13VU5KoiS4g&feature=related

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-11-16 22:24:24
Autor: J-23
Zacznij dzień po Bożemu
On 17 Lis, 07:05, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=13VU5KoiS4g&feature=related

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny..

yaha! od rana z muza:
THE ROLLING STONES - SYMPATHY FOR THE DEVIL (LIVE)
http://www.youtube.com/watch?v=jd_D3vibMDE&feature=related

Data: 2011-11-17 09:35:58
Autor: jadrys
Zacznij dzień po Bożemu
W dniu 2011-11-17 07:24, J-23 pisze:

yaha! od rana z muza:
THE ROLLING STONES - SYMPATHY FOR THE DEVIL (LIVE)
http://www.youtube.com/watch?v=jd_D3vibMDE&feature=related

Zaj**ste.. Jak dla mnie najlepszy kawałek Stones`ów. Aczkolwiek wersja studyjna lepiej brzmi.

Data: 2011-11-17 01:23:06
Autor: J-23
Zacznij dzień po Bożemu
On 17 Lis, 09:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

>http://www.youtube.com/watch?v=jd_D3vibMDE&feature=related

Zaj**ste.. Jak dla mnie najlepszy kawałek Stones`ów. Aczkolwiek wersja

Brown Sugar-Rolling Stones
http://www.youtube.com/watch?v=Rx07A9LWBJA
albo
Rolling Stones "Honky Tonk Woman" live with the famous inflatable
dolls
http://www.youtube.com/watch?v=3-hMQWqVVzw&feature=related

w ogole Stonsi sa jak stare wino coraz...

Data: 2011-11-17 10:54:48
Autor: jadrys
Zacznij dzień po Bożemu
W dniu 2011-11-17 10:23, J-23 pisze:
[...]

No fakt, - mają Oni sporo super kawałków w swoim dorobku. I coś mi sie widzi że Stone`si są nie do pobicia pod tym względem.

http://www.youtube.com/watch?v=JMkFjYRWM4M

Zacznij dzień po Bożemu