Zacznijmy od nowa (Begin Again)

Data: 2014-09-16 05:19:31
Autor: Titus Atomicus
Zacznijmy od nowa (Begin Again)
Witam,
Komedia romantyczna, ale nieprzeslodzona.
Z fajna muzyka.
I do tego Keira Knightley. W tym filmie gra kogos w rodzaju poczatkujacej Tanity Tikaram, ale glosik jakis slabiutki (o ile toona spiewala). A tak przy okazji - co ona ma ze zgryzem? :-(
A tak poza tym jest jak zwykle urocza. Lubie Keire od czasow 'Piratow' i 'Love Actually'.
Calkiem niezle.
7+/10
--
TA

Data: 2014-09-16 17:46:44
Autor: grzessiek
W dniu 2014-09-16 o 05:19, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
A tak poza tym jest jak zwykle urocza. Lubie Keire od czasow 'Piratow' i
'Love Actually'.
Calkiem niezle.
7+/10

Ja mam wręcz odwrotnie, tzn. jest ładną kobietą, ale niestety wyjątkowo kiepską aktorką. Obsadzanie jej w roli głównej uważam za szaleństwo albo wynik nieprzespanych nocy.

Film obejrzałem bez bólu i bez ziewania.

5/10

g.

Data: 2014-09-19 22:49:23
Autor: Skylla
[...]

No nie. Film jest przesłodzony i tylko momentami wychodzi poza schematy. Przegrany facet, alkoholik podnosi się z upadku ... ile można... Muzyka owszem, choć sama Keira nie przekonuje,  przepadłaby pewnie nawet w "mam talent" o VoP nie mówiąc ;-).
Jakoś tam się ogląda, przekaz bardzo pozytywny, więc może w sumie 6 a nie 5/10. Ale nie więcej.
S.
P.S.
Przypomniał mi się świetny film o trochę podobnej tematyce:
http://www.filmweb.pl/film/Szale%C5%84stwa+m%C5%82odo%C5%9Bci-1996-610
Może ktoś nie widział, bo nie jest jakoś bardzo znany. Polecam.

Data: 2014-09-20 15:13:19
Autor: Titus Atomicus
Zacznijmy od nowa (Begin Again)
In article <lvi4sd$83t$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> [...]
No nie. Film jest przesłodzony i tylko momentami wychodzi poza schematy. Przegrany facet, alkoholik podnosi się z upadku ... ile można... Muzyka owszem, choć sama Keira nie przekonuje,  przepadłaby pewnie nawet w "mam talent" o VoP nie mówiąc ;-).
No, mowilem. Ale za to ona sie ladnie usmiecha...

Jakoś tam się ogląda, przekaz bardzo pozytywny, więc może w sumie 6 a nie 5/10. Ale nie więcej.

No, dobra. Obnizam do 7/10.
W kazdym razie ogladalo mi o niebo lepiej niz wczesniej 'Pozadanie'
--
TA

Zacznijmy od nowa (Begin Again)