Zaczyna się

Data: 2015-05-28 14:55:38
Autor: aja
Zaczyna się
http://www.tvn24.pl/spor-o-pomnik-smolenski-duda-chce-by-stanal-na-krakowskim-przedmiesciu,546563,s.html

Jak u F.Goi: Kiedy rozum śpi, budzą się potwory. (!)

Cyt.:
"Pan Andrzej Duda, doktor prawa, znający cztery języki, powinien wiedzieć, że decyzja o stawianiu pomników należy do wyłącznej kompetencji organów samorządu terytorialnego. Już w 2018 roku kolejne wybory do Rady Warszawy i na stanowisko Prezydenta Warszawy - niech PiS wygra i stawia sobie co chce i gdzie chce. A na razie pana prezydenta-elekta uprasza się o szanowanie prawa i nie zajmowanie się bzdurami bez znaczenia dla codziennego życia przeciętnego Polaka." /pawel__86/

Data: 2015-05-28 06:16:51
Autor: brat_olin
Zaczyna się
aja wrote:

[...]

Sie poczeka te 3 lata, no problem. Na razie prez. Duda wyrazil swoja opinie, ktora sie pokrywa z opinia wielu Polakow. W Warszawie nie musi byc przeciez tylko jeden pomnik prez. Kaczynskiego.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-05-28 17:00:41
Autor: Budzik
Zaczyna się
Użytkownik brat_olin brat_olin@yahoo.com ...

[...]

1000 pomników na rocznice 1000  dni.
Rocznica juz była, teraz pomniki!

Data: 2015-05-28 10:26:39
Autor: brat_olin
Zaczyna się
Budzik wrote:
> [...]

> Sie poczeka te 3 lata, no problem. Na razie prez. Duda > wyrazil swoja opinie, ktora sie pokrywa z opinia wielu Polakow. > W Warszawie nie musi byc przeciez tylko jeden pomnik prez. > Kaczynskiego.

Bedziecie mieli swoj pomnik Lecha K. na skrzyzowaniu Trebackiej i Focha, a my bedziemy mieli jego pomnik na Krakowskim Przedmiesciu.  Kazdy bedzie mogl zlozyc hold, i bez scisku!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-05-28 19:32:01
Autor: Marek Czaplicki
Zaczyna się
brat_olin pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 28 maja 2015 19:26:

Budzik wrote:
> [...]

i Focha, a my bedziemy mieli jego pomnik na Krakowskim Przedmiesciu.
Kazdy bedzie mogl zlozyc hold, i bez scisku!

Chodzi o pomnik podejrzanego o popełnienie przestępstwa? Lech K....?

Data: 2015-05-28 19:57:11
Autor: the_foe
Zaczyna się
W dniu 2015-05-28 o 19:26, brat_olin pisze:
Budzik wrote:
[...]

jako, ze bez zenady w Warszawie stoi pomnik najgorszego króla Polski, co zastał ją wolną a zostawił katolicką, to i może być najgorszego prezydenta Wolnej Polski. Tradycja musi być.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-28 11:30:15
Autor: donek999bronek
Zaczyna się
użytkownik the_foe napisał:

jako, ze bez zenady w Warszawie stoi pomnik najgorszego króla Polski, co zastał ją wolną a zostawił katolicką, to i może być najgorszego prezydenta Wolnej Polski. Tradycja musi być.

Są nawet pomniki postaci fikcyjnych:)

Data: 2015-05-28 20:42:50
Autor: the_foe
Zaczyna się
W dniu 2015-05-28 o 20:30, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

jako, ze bez zenady w Warszawie stoi pomnik najgorszego króla Polski, co
zastał ją wolną a zostawił katolicką, to i może być najgorszego
prezydenta Wolnej Polski. Tradycja musi być.

Są nawet pomniki postaci fikcyjnych:)

a to chyba we Wrocławiu...

--
@foe_pl

Data: 2015-05-28 13:20:56
Autor: donek999bronek
Zaczyna się

http://vignette1.wikia.nocookie.net/warszawa/images/2/29/Syrenka_Powisle.JPG/revision/latest?cb=20110731170833

Data: 2015-05-28 20:01:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zaczyna się
brat_olin wrote:

Bedziecie mieli swoj pomnik Lecha K. na skrzyzowaniu Trebackiej
i Focha, a my bedziemy mieli jego pomnik na Krakowskim Przedmiesciu.
Kazdy bedzie mogl zlozyc hold, i bez scisku!

Na Krakowskim jest już ZTCW książę Pepi...

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-05-28 22:15:22
Autor: Ikselka
Zaczyna się
Dnia Thu, 28 May 2015 17:00:41 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

O co Ci chodzi? Pomniki to, jak sama nazwa (pomni-) wskazuje, PAMIĘĆ
narodu. Skoro już historii się nie uczy jak trzeba, to przynajmniej pomniki
być powinny - to minimum kultury.

Może stać pedalska tęcza, to będzie i pomnik Ofiar Smoleńskich - tak nam
dopomóż Bóg.
--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku?

Data: 2015-05-28 22:00:43
Autor: Budzik
Zaczyna się
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

O co mi chodzi to ty tak szybko nie zrozumiesz.
Na poczatek moze o to, ze byla obietnica pomocy frankowcom, była obietnica powrotu do poprzedniego systemu emerytalnego a jest gadka szmatka o pomnikach.

To troche tak jak z dyskusja o in-vitro - dyskusja o dupie maryni tak jakby wszystkie inne sprawy majace w sobie aspekt dylematu moralnego były juz uregulowane. Emeryci dostaja głodowe emerytury - jakos tutaj nikt sie nie przejmuje, ze maja prawo do godnego zycia.
Załatwic in vitro, skoro ludzie tego chca, kto nie bedzie chciał to nie bedzie korzystał i juz - zajac sie POWAZNYMI sprawami.
A nie pomnikami! Prezydenta mamy od stawiania pomników?

Data: 2015-05-29 00:24:35
Autor: Ikselka
Zaczyna się
Dnia Thu, 28 May 2015 22:00:43 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Od WSPIERANIA INICJATYW. Od stawiania są obywatele, ci, którzy tego chcą. A
chcą. I nic Ci do tego - Ty baw się swoją tęczą.

Data: 2015-05-29 15:38:21
Autor: Budzik
Zaczyna się
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Od WSPIERANIA INICJATYW. Od stawiania są obywatele, ci, którzy tego
chcą. A chcą. I nic Ci do tego - Ty baw się swoją tęczą.

Frankowicze tez maja swoją inicjatywe...
O wieku emerytalnym nie wspominając...

Ja mam sie bawic swoja tecza - coś ci ta tecza w dupe wchodzi... Widze ze tez lubisz sie zajmowac zastepczymi tematami...

Data: 2015-05-29 21:10:28
Autor: Ikselka
Zaczyna się
Dnia Fri, 29 May 2015 15:38:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Od WSPIERANIA INICJATYW. Od stawiania są obywatele, ci, którzy tego
chcą. A chcą. I nic Ci do tego - Ty baw się swoją tęczą.

Frankowicze tez maja swoją inicjatywe...

Nie zgadzam się spłacać czyjegoś kredytu tylko dlatego, że umiem czytać.

O wieku emerytalnym nie wspominając...

Nie zgadzam się, aby tkaczka, robotnica przy taśmie, pracownica chłodni,
wózkowy w magazynie itp pracowali do 67 roku życia.

Ja mam sie bawic swoja tecza - coś ci ta tecza w dupe wchodzi... Widze ze tez lubisz sie zajmowac zastepczymi tematami...

Tęcza to czyjś pomnik. Ja też chcę pomnika, który odpowiada moim
wartościom.
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Data: 2015-05-29 20:00:43
Autor: Budzik
Zaczyna się
[...]

To nie jest Twoja obietnica tylko prezydenta, na ktorego głosowałas.
Pomijam sposób argumentowania, ze nabici w butelke przez banki to ci co nie umieją czytac...

O wieku emerytalnym nie wspominając...

Nie zgadzam się, aby tkaczka, robotnica przy taśmie, pracownica
chłodni, wózkowy w magazynie itp pracowali do 67 roku życia.

No to własnie mówie, ze trzeba obietnice realizowac!

[...]

Skoro to takie wazne, to trzeba było w kampani obiecac ze to bedzie pierwsza rzecz ktora prezydent sie zajmie.

Data: 2015-05-29 16:07:14
Autor: the_foe
Zaczyna się
W dniu 2015-05-29 o 00:00, Budzik pisze:
[...]

nie zapominaj o 500 zł dla dzieciorobów. Od sztuki.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-29 18:22:11
Autor: Mark Woydak
Zaczyna się

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:mk9rqb$b5l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Prezes niestety nie załapie się na dodatek ;-)))

MW

Data: 2015-05-29 16:18:32
Autor: the_foe
Zaczyna się
W dniu 2015-05-29 o 00:00, Budzik pisze:
Emeryci dostaja głodowe emerytury - jakos tutaj nikt sie nie przejmuje, ze
maja prawo do godnego zycia.

Głodową emeryturę, czyli minimalną dostają wyłącznie ci, co maja wypracowane smieszne lata składkowe, przeszli na pseudorente w wieku 40-iles lat/ Teraz kiedy, o dziwo, mimo totalnego schorowania, dożyli do wieku emerytalnego gardłują się o godność. To był ich wybór, co tu nie mówić, by pasożytować na systemie. Nie moze być tak, ze ludzie na rencie/emeryturze są 2x dłuzej niz w pracy. Byłoby to wielce niesprawiedliwe gdyby tacy ludzie dostawali wiecej niż płaca minimalna.
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/mit-o-biednych-polskich-emerytach/z5wnb

--
@foe_pl

Data: 2015-05-29 16:00:41
Autor: Budzik
Zaczyna się
[...]

czyli 10% ponizej 1000 zł...
A w przedziale 1000-1500?

Moja babcia ma emeryture po zmarłym dzadku, ktory pracował całe zycie a mimo to dostaje własnie takie grosze rzedu 1400zł.

Data: 2015-05-29 18:15:43
Autor: the_foe
Zaczyna się
W dniu 2015-05-29 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

na rękę? przecież w Polsce prawie milion osob PRACUJACYCH ma mniej. A dziadek miałby wyższa emeryture, gdyby nie miał mozliwosc przeniesienia czesci praw po smierci na żone. Pieniadze nie biorą sie z powietrza.
Sytuacja i tak znormalniała. 10 lat temu róznica miedzy płacą minimalna na reke a emerytura minimalną na rękę to było kilkadziesiąt złotyych. Dziś to jest ponad 500.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-29 21:14:44
Autor: Ikselka
Zaczyna się
Dnia Fri, 29 May 2015 16:00:41 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

GROSZE??? Taka RENTA po mężu (a nie emerytura) to jest bardzo dużo
pieniędzy.

Data: 2015-05-29 20:00:42
Autor: Budzik
Zaczyna się
[...]

Pewnie tak.
No chyba ze trzeba za to przezyc...
A to ze po mezu to jakas gorsza? Gospodyni domowa nie miała pensji ani emerytury składanej... Dzis to juz wyglada inaczej, ale w tamtych czasach taki model rodziny był dominujący.

Data: 2015-05-29 23:45:51
Autor: the_foe
Zaczyna się
W dniu 2015-05-29 o 22:00, Budzik pisze:
[...]

zaczynasz pi... mówic jak Duda. "Ludzie nie chcą pracować...", pewnie, ze nie chcą, ale muszą. I nie dlatego, ze wredni politycy tak wymyslili.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-30 03:00:29
Autor: Budzik
Zaczyna się
[...]

Musisz podkrecic jasnosc. W jakim aspekcie nie zgadzasz sie z moja wypowiedzią i jaka jest Twoja teza?

Data: 2015-05-30 19:23:57
Autor: the_foe
Zaczyna się
W dniu 2015-05-30 o 05:00, Budzik pisze:
[...]

emeryci to społeczny cięzar i muszą sobie z tego zdać sprawę. W Polsce wyrobiono narracje w której emeryci to jakies oszukane pokolenie, ktore ma pierwszenstwo w kolejce wkurwienia i roszczeń. A pierwszeństwo ma miec osoba która pracuje, płaci podatki.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-31 03:56:41
Autor: andal
Zaczyna się

UĹźytkownik the_foe the_foewytnijto@wp.pl ...

[...]

wyrobiono narracje w ktĂłrej emeryci to jakies oszukane pokolenie, ktore
ma pierwszenstwo w kolejce wkurwienia i roszczeń. A pierwszeństwo ma
miec osoba która pracuje, płaci podatki.

znowu zydowskie myslenie

emeryt to ktos kto juz zaplacil

gdy zejdzie z tego swiata

inni nadal beda korzystac z jego kasy, z procentami !

Data: 2015-05-29 18:23:11
Autor: Mark Woydak
Zaczyna się

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:mk9sfl$bs5$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale chcą! Duda obiecał Duda musi dać! Należy im się jak świni obrok.

MW

Data: 2015-05-29 13:02:49
Autor: kogutek444
Zaczyna się
W dniu czwartek, 28 maja 2015 22:15:32 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

Szantaż świadków - por.A.Wosztyl zwolniony, nie chciał potwierdzić rządowej

Skąd przekonanie że naród chce o kimś pamiętać? Chwała powinna być tylko dla bohaterów. Bo jak będą się na nią załapywali wszyscy to dla bohaterów jej zabraknie i dostaną wała. Nie jest bohaterem ktoś kto tylko umarł i przez swoje życie nic wyróżniającego go z tłumu nie zrobił. Kilka lat temu zginął prawdziwy bohater. W Zgierzu znany był jako Jeżu. Sam uratował kilka topiących się osób. Umarł z wyczerpania. Stanęło mu serce. Wiele osób przyglądało się jak ratował i jak umierał. I nikt mu nie pomógł. On był i jest bohaterem a nie ma pomnika. Może najpierw stawiajmy pomniki takim jak Jeżu.

Data: 2015-05-29 14:48:46
Autor: Marek
Zaczyna się
W dniu piątek, 29 maja 2015 22:02:49 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

> [...]

Skąd przekonanie że naród chce o kimś pamiętać? Chwała powinna być tylko dla bohaterów. Bo jak będą się na nią załapywali wszyscy to dla bohaterów jej zabraknie i dostaną wała. Nie jest bohaterem ktoś kto tylko umarł i przez swoje życie nic wyróżniającego go z tłumu nie zrobił. Kilka lat temu zginął prawdziwy bohater. W Zgierzu znany był jako Jeżu. Sam uratował kilka topiących się osób. Umarł z wyczerpania. Stanęło mu serce. Wiele osób przyglądało się jak ratował i jak umierał. I nikt mu nie pomógł. On był i jest bohaterem a nie ma pomnika. Może najpierw stawiajmy pomniki takim jak Jeżu.

A potem takim palantom, jak ty...?

Data: 2015-05-29 23:34:28
Autor: Piotr Rezmer
Zaczyna się
W dniu 2015-05-29 o 22:02, kogutek444@gmail.com pisze:
  Może najpierw stawiajmy pomniki takim jak Jeżu.

Pałac prezydencki ma być otwarty dla narodu. Zawsze można sprawdzić czy nowy prezydent poprzez taką inicjatywę. Jest na to szansa, bo byłoby to dobre zagranie wizerunkowe.
Pogadaj z prezydentem, zobaczymy jakie będą efekty. Nie zapomnij napisać na grupie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-29 15:11:52
Autor: kogutek444
Zaczyna się
W dniu piątek, 29 maja 2015 23:34:22 UTC+2 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
[...]

-- pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Nie chce mi się gadać z kimś kto chce stawiać pomnik komuś kto wystąpił z wnioskiem o uznanie dwóch terrorystów za bohaterów.

Data: 2015-05-29 23:35:25
Autor: Piotr Rezmer
Zaczyna się
W dniu 2015-05-29 o 23:34, Piotr Rezmer pisze:

poprzez

miało być: poprze

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-28 18:35:31
Autor: boukun
Zaczyna się
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Bzdura, oszołomstwa jest mniej w Polsce...

boukun

Data: 2015-05-28 22:11:33
Autor: Ikselka
Zaczyna się
Dnia Thu, 28 May 2015 06:16:51 -0700 (PDT), brat_olin napisał(a):

Sie poczeka te 3 lata, no problem. Na razie prez. Duda wyrazil swoja opinie, ktora sie pokrywa z opinia wielu Polakow.

Przzypuszczam, że przynajmniej z opinią tych, którzy głosowali na teraz na
Dudę, a na Kaczyńskiego niegdyś.
Ja na pewno życzę sobie takiego pomnika w stolicy MOJEJ Ojczyzny.

Data: 2015-05-28 19:51:42
Autor: the_foe
Zaczyna się
W dniu 2015-05-28 o 14:55, aja pisze:

"Pan Andrzej Duda, doktor prawa, znający cztery języki

szybko się rozmnażają, jeszcze dwa dni temu ktos z PISu mówił ze zna 2.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-28 20:04:20
Autor: MarkWoydak
Zaczyna się

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:mk7kj8$j7t$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2015-05-28 o 14:55, aja pisze:

"Pan Andrzej Duda, doktor prawa, znający cztery języki

szybko się rozmnażają, jeszcze dwa dni temu ktos z PISu mówił ze zna 2.

Jeszcze kilka dni, a będzie posługiwał się biegle rosyjskim.

MW

Zaczyna się