Zaczyna się strzyżenie

Data: 2011-10-20 13:03:17
Autor: Marek
Zaczyna się strzyżenie
Ciekawe jakim głosem będą beczeć wyborcy prowadzący własną działalność gospodarczą, których głosami pomysłodawcy trafili do władzy. Zaczyna się strzyżenie owieczek i baranów.

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/558420,zakladasz_firme_w_domu_podatek_od_nieruchomosci_wzrosnie_o_3000_proc.html

--
Marek

Data: 2011-10-20 13:10:34
Autor: oyster
Zaczyna się strzyżenie
Użytkownik - Marek napisał:
[...]

By żyło się lepiej!
Podatkowy bandytyzm pseudoliberalnej partii oszustów. Przecież to zwykłe komuchy są.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 11:29:22
Autor: Wacek
Zaczyna się strzyżenie
oyster <morska@glizda.com> napisał(a):
Użytkownik - Marek napisał:
> [...]

By żyło się lepiej!
Podatkowy bandytyzm pseudoliberalnej partii oszustów. Przecież to zwykłe komuchy są.

Podatek od prowadzenie działalności gospodarczej w lokalu mieszkalnym istnieje
od dawna. Nie bardzo rozumiem skąd ta nagła wrzawa. --

Data: 2011-10-20 13:59:27
Autor: oyster
Zaczyna się strzyżenie

Użytkownik - Marek napisał:
[...]

Jeszcze więcej podatków! Rządom platofgejów ciągle mało kasy do zmarnowania!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 15:55:58
Autor: stevep
Zaczyna się strzyżenie

Użytkownik - Marek napisał:
[...]

A idiotom ciągle mało pyszczenia.

--
stevep

Data: 2011-10-20 13:21:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaczyna się strzyżenie

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7ovj8$chq$1news.onet.pl...
Użytkownik - Marek napisał:
[...]

Jesteś jełop. O cenie energii elektrycznej dla "prywaciarzy" też nie wiesz? Czy też to ci odpowiada? To od dawna funkcjonuje.
Dlaczego nie pytasz od kiedy obowiązuje inna stawka podatku od nieruchomości, w której jest prowadzona działalność gospodarcza?

Data: 2011-10-20 04:34:19
Autor: muto2100
Zaczyna się strzyżenie
On 20 Paź, 13:21, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "oyster" <mor...@glizda.com> napisał w wiadomościnews:j7ovj8$chq$1news.onet.pl...

> [...]

Dlaczego nie pytasz od kiedy obowiązuje inna stawka podatku od
nieruchomości, w której jest prowadzona działalność gospodarcza?

To  PO  wrza  z  Tuskiem    zaplaca   ogromna  cene    za
oklamywanie   polakow-  tylko   patrz    i   nienadazysz  za   tym
co  bedzie  sie  dzialo    w  Polsce   przez    najblizsze  lata.Bo
zyc  z   pozyczek
to  kazdy  moze    ale    niekazdy    moze   je  splacac     i  to
jest   to!  Niete  czasy   czasy   mie  ten  okres
histori    bo   swiatowa  gospodarka    jest    bardzo  slaba    ,
a   nasza   czyli  polska   gospodarke
PO   utrzymywalo    na  narkotykach    i  innych   podobnych
wzmacniaczach    ,  liczac    ze    emigranci
cos   ich    wzmocnia    a  to  Niemiaszki    z   Iwanami   cos
tam   podrzuca    żulą   z  PO     ale     klamstwa
PO  beda   mialy    krotkie   rece  i  nogi!    juz  wkrotce!   i
dobrze    niech    ci  co  na  nich    glosowali
  spojrza    na  siebie    w  lustrze  i  zastrzela  sie  ze  wstydu!

Data: 2011-10-20 14:00:47
Autor: oyster
Zaczyna się strzyżenie

Użytkownik - Marek napisał:
[...]

A kto obiecywał obniżki podatków i likwidację obciążeń dławiących biznes?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 14:09:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaczyna się strzyżenie

Użytkownik - Marek napisał:
[...]

Nie wiem. Możesz mi wyjawić kto i kiedy?

Data: 2011-10-20 14:16:24
Autor: oyster
Zaczyna się strzyżenie
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

A kto obiecywał obniżki podatków i likwidację obciążeń dławiących biznes?

Nie wiem. Możesz mi wyjawić kto i kiedy?

NIe wiesz? To znaczy, ze jesteś jełop.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 14:30:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaczyna się strzyżenie

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7p3em$q6b$4news.onet.pl...
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

A kto obiecywał obniżki podatków i likwidację obciążeń dławiących biznes?

Nie wiem. Możesz mi wyjawić kto i kiedy?

NIe wiesz? To znaczy, ze jesteś jełop.

Odezwał się pisiorek w stylu picowskim.

Data: 2011-10-20 14:55:06
Autor: oyster
Zaczyna się strzyżenie
[...]

Zgaduj-zgadula, czyje to słowa: "Jesteś jełop. O cenie energii elektrycznej dla "prywaciarzy" też nie wiesz? Czy też to ci odpowiada? "
Głosowałeś na PiC jak prawdopodobny kapuś SB, Kawecki?

W odróżnieniu od ciebie, pisowska niedojdo ja czytam program partii (o ile ta go opublikuje ;-) ) i staram się wyłowić z niego najistotniejsze elementy. A ty jak widać, nie czytałeś ani programu Peło, ani PiCu, ale na nich głosowałeś. Jesteś ślepym idiotą prowadzanym na sznurku przez TVN i Radio Maryja?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 15:57:44
Autor: stevep
Zaczyna się strzyżenie
Dnia 20-10-2011 o 14:30:07 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

To debil, pewnie przepoczwarzony z innego kretyna, który się  dotychczasowego nicka wstydził.

--
stevep

Data: 2011-10-20 13:11:11
Autor: matusm
Zaczyna się strzyżenie

Użytkownik "Marek" <marek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:j7ov6o$6va$1mx1.internetia.pl...
[...]

Normalne,z czegoś zydokomuna musi sie bogacić a nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Zaczyna się strzyżenie