Zaczyna się...

Data: 2011-03-18 13:06:39
Autor: boukun
Zaczyna się...
Ludzie wychodzą w Polsce na ulicę, na razie spokojnie...

Pielęgniarki w Sejmie, Górnicy demonstrują w Katowicach, plantatorzy chmielu w całej Polsce...
Tak to jest, jak złodzieje systemu sprzedali całą Polskę w przeciągu 22 lat w obce ręce, rozkradli i zaorali. Nie ma się co teraz dziwić, że Browary, beędące tak jak i cukrownie w całkiem obcych rękach, zawierają kontrakty z zagranicznymi plantatorami...

Obudzili się Polacy, z ręką w nocniku...
A to dopiero początek niespodzianek...

boukun

Data: 2011-03-18 15:05:00
Autor: Marek Czaplicki
Zaczyna się...
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu piątek 18 marzec 2011 13:06:

[...]

dzisiaj słyszałem słowa wypowiedziane, a właściwie wykrzyczane przez jednego z przemawiających podczas protestu górników. że w Polsce będzie jak w Egipcie. ciekawe. to może z węgla będą usypywane piramidy? a tak nawiasem to kto, jaki polityk obiecywał plaże Egiptu dla każdego? :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-18 14:20:48
Autor: obserwator
Zaczyna się...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

a jaki polityk obiecywal druga Japonie, a kolejny druga Irlandie?

Data: 2011-03-18 15:25:33
Autor: Marek Czaplicki
Zaczyna się...
obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu piątek 18 marzec 2011 15:20:

[...]

cały czas trzeba mieć nadzieję, że nawet do polityków dojdą słowa: "Polacy nie gęsi i nie tylko swój język mają ale i swój kraj". budowanie gospodarki na ciągłym porównywaniu do innych, nie służy budowaniu dumy narodowej.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-18 14:32:07
Autor: obserwator
Zaczyna się...
> [...]

cały czas trzeba mieć nadzieję, że nawet do polityków dojdą słowa: "Polacy nie gęsi i nie tylko swój język mają ale i swój kraj". budowanie gospodarki na ciągłym porównywaniu do innych, nie służy budowaniu dumy narodowej.

masz racje. Tez uwazam, ze takie porownania wyglaszane publicznie przez
politykow, jest niepowazne.

Powani i odpowiedzialni politycy, po prostu robia swoje, opierajac sie na
dobrych wzorach zachodnich, a nie pieprza trzy o po trzy.

--

Zaczyna się...