Zaczyna się

Data: 2014-09-23 17:21:38
Autor: boukun
Zaczyna się
Frajerów żydziaki rządzący Polską szukają...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,MON-chce-szkolic-wiecej-rezerwistow-Sklania-nas-do-tego-trudny-2014-rok,wid,16904390,wiadomosc.html?ticaid=1137f9

will-energy 1 godzinę i 13 minut temu

Nie mam czasu na szkolenie więc Sp*** Nie mam pieniędzy na to by poświęcać czas na szkolenia więc wypie*** Nic nie zawdzięczam temu grajdołowi wiec adios amigos.. są inne kraje.

~arti193 11 minut temu

Ciekaw jestem jak sciągną tych rezerwistów z GB.Myślą że wyjechali tam emeryci?

~tomo 1 godzinę i 30 minut temu

A ja mam kategorię E i mogą mnie pocałować wiadomo gdzie. Poza tym nie mam zamiaru walczyć za ten kraj i go bronić.

~lopi 14 minut temu

to nie nasza wojna sami ukraincy niech za soba posprzataja

~nater 19 minut temu

Styropianowcy doprowadzili do zniszczenia w naszym społeczeństwie zwykłego patriotyzmu poprzez zniszczenie zaufania do Państwa. Potrafią przez lata tylko nas okradać. Udając, że rządzą zadłużają Państwo na dziesięciolecia. Sami wiedzą jak się urządzać. Mają jeszcze czelność zmuszać nas poborami na ćwiczenia, kiedy zniszczyli w dużej mierze możliwości obronne kraju. Moja córka i dwoje synów pozostało w Anglii, bo zostali do tego zmuszeni, nie chcieli marnować życia za 1200 zł. Mają wrócić i bronić tego kraju ? Nie wiem czy oni i inni to zrobią.

~lukas 18 minut temu

DAJCIE MI ZA KAŻDY DZIEŃ TYLE ILE MAM W PRACY TO MOGĘ IŚĆ INACZEJ NIE STAĆ MNIE NA ZABAWY W BŁOTKU SIEMONIAK MŁOTKU! No chyba że armia pospłaca za mnie kredyty i raty to spoko :)

~Waldek 21 minut temu

A za co oni mają walczyć? Za ojczyznę, która ich wypędza na emigrację w poszukiwaniu chleba? Za państwo, w którym się wegetuje zamiast godnie żyć? Proponuję w razie wojny rzucić na pierwszą linię walki wszystkich posłów, ministrów, polityków i ekspertów, którzy im doradzają.

~ela 22 minuty temu

Niech teraz ci w rządzie ida na wojne!!!!

Zaczyna się