Zaczyna sie... GWniany sondaz :/

Data: 2009-04-08 11:45:24
Autor: Green Apple
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
Data: 2009-04-08 03:20:45
Autor: J-23
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
On 8 Kwi, 11:45, "Green Apple" <skaramanga...@gazeta.pl> wrote:
Pozamykac w pizdu te Osrodki Manipulacji Publicznej...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6477845,PiS_ostro_zjec...

Panprezydęt cus powi, i krzywa wzrosnie.
Albo nie? mleee, mmmle, umleee...

J-itede

Data: 2009-04-08 11:57:33
Autor: Piotr
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
Dnia Wed, 8 Apr 2009 11:45:24 +0200, Green Apple napisał(a):

Pozamykac w pizdu te Osrodki Manipulacji Publicznej...

Nie manipulacji a kształtowania opinii publicznej. Do spóły z merdiami robią pięknie ludziom wodę z mózgu.
Kuna i Żagiel...
pz
Piotr

Data: 2009-04-08 13:09:35
Autor: ColgatesBilly
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1tilyukacc79n$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Mam nadzieje, ze nie sugerujesz nam tu, sabotazowo
kwestii ich... pochodzenia?

PS Vicowi lepiej nie wchodzic intelektualnie w droge... umyslowa!  ;)

P-Kol

Data: 2009-04-08 15:05:25
Autor: Piotr
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
Dnia Wed, 8 Apr 2009 13:09:35 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Mam nadzieje, ze nie sugerujesz nam tu, sabotazowo
kwestii ich... pochodzenia?

Chodzi ci o pochodzenie ze... służb specjalnych?
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-08 17:32:58
Autor: ColgatesBilly
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:17bpdr1sckpaq.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

 Nie.
Tak sie sklada, ze naprawde obaj sa zydami i cwaniakami
i dlatego, byli potrzebni bandzie z palacu stolzmana i kalisza
(Dzis-w-TV i sondzie najwyzszej  ... jako przewodniczacy blidy ;)

Prpf.Nowak przypomnial ich korzenie

Ko

Data: 2009-04-08 16:43:14
Autor: Piotr
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
Dnia Wed, 8 Apr 2009 17:32:58 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Ze służb też są, ino nie naszych, he, he.
pzdr
Piotr
PS. Przypominam, że byli (lub są nadal  pod cudzym szyldem)
właścicielami jednej z sondażowni.

Data: 2009-04-09 18:05:40
Autor: Piotr
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
Dnia Thu, 09 Apr 2009 16:27:43 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

a wlasciwa sondazownia (jakakolwiek uznasz klapouch) jakie wyniki pokazuje ?

Tobie tony-osiołku nie wypiorą, spoko.
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 08:31:26
Autor: Vic
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
naprany jak kruk! wrote:
podaj te wyniki jakiejs "fajnej" sondazowni, klapouch no smialo, nie krepuj sie
posmiejmy sie razem hahah

Klapouch??

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-16 21:01:20
Autor: naprany jak kruk!
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
Tue, 14 Apr 2009 08:31:26 +0200, w <gs1b5k$a5n$2@mx1.internetia.pl>, Vic
<bjorgul@o2.pl> napisał(-a):

naprany jak kruk! wrote:
> podaj te wyniki jakiejs "fajnej" sondazowni, klapouch no smialo, nie krepuj sie
> posmiejmy sie razem hahah

Klapouch??

Pietia to fajny klapouchowaty misiu...

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel uświęca środki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborczą<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-04-17 09:24:49
Autor: Vic
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
naprany jak kruk! wrote:
Pietia to fajny klapouchowaty misiu...

.... bo klapniete uszko ma?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-18 20:12:43
Autor: naprany jak kruk!
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
Fri, 17 Apr 2009 09:24:49 +0200, w <gs9bdr$qth$3@mx1.internetia.pl>, Vic
<bjorgul@o2.pl> napisał(-a):

> Pietia to fajny klapouchowaty misiu...

... bo klapniete uszko ma?

żeby tylko...

--
# Nasi południowi sąsiedzi coraz lepiej oceniają wejście swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale rośnie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie źle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Data: 2009-04-19 11:58:48
Autor: Green Apple
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
wypierdalaj cpunie... :)

Data: 2009-04-08 12:56:56
Autor: ColgatesBilly
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/

"Green Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> wrote in message news:grhrno$m9c$1inews.gazeta.pl...
Pozamykac w pizdu te Osrodki Manipulacji Publicznej...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6477845,PiS_ostro_zjechal_w_dol__SLD___podskoczyl_w_gore.html

Ten sondaz mial napietnowac PiS za IPN, i...¨
wskazac  mu wlasciwa droge, po ktorej..
skoczy mu o 3 punkty, jak zrobi jak mowia  ;)

( do nastepnego)

Kol

Data: 2009-04-08 13:04:46
Autor: awe
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
GW tez zjechala ostro w dol na gieldzie
awe

Data: 2009-04-08 13:50:54
Autor: Bad Behaviour
Zaczyna sie... GWniany sondaz :/
awe wrote:
GW tez zjechala ostro w dol na gieldzie

Sprzedaz im siada. Zapewne szalety miejskie zamieniaja prenumerate gazety na papier toaletowy.

Zaczyna sie... GWniany sondaz :/