Zaczyna się weekend ...

Data: 2009-03-27 10:48:55
Autor: MH
Zaczyna się weekend ...
No to może byśmy tak szanowni grupowicze zasiedli wieczorkiem do dyskusji , ale
każdy z flaszeczką. Mogłoby być ciekawie.. Co Wy na to ?

MH

Data: 2009-03-27 10:53:16
Autor: Zygmunt
Zaczyna się weekend ...
JA BARDZO CHETNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BO TRZEBA WALCZYC Z HITLEROWCAMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-03-27 10:55:50
Autor: Piotr
Zaczyna się weekend ...
Dnia Fri, 27 Mar 2009 10:53:16 +0100, Zygmunt napisał(a):

JA BARDZO CHETNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BO TRZEBA WALCZYC Z HITLEROWCAMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ty Zyga nie, antybiotyki bierzesz, he, he...
pz
Piotr

Data: 2009-03-27 10:55:58
Autor: jadrys
Zaczyna się weekend ...
MH pisze:
No to może byśmy tak szanowni grupowicze zasiedli wieczorkiem do dyskusji , ale
każdy z flaszeczką. Mogłoby być ciekawie.. Co Wy na to ?

MH

Z flaszeczką to ja już siedzę.. Obawia się że przy takim tempie to nie dotrzymam do wieczora.

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-27 11:04:53
Autor: MH
Zaczyna się weekend ...
MH pisze:
> [...]
>
> MH
>
>   Z flaszeczką to ja już siedzę.. Obawia się że przy takim tempie to nie dotrzymam do wieczora.

Kurde , to lecę załatwić jeszcze parę spraw i szybciusieńko wracam z flachą.
Zajmie mi to z godzinę , dwie ...

MH

Data: 2009-03-27 12:19:08
Autor: raff
Zaczyna się weekend ...
[...]

O 11 ? Pieknie, jadrysiu, pieknie. Rozumiem ze piwo z rana jak smietana, ale flaszeczka...

R.

Data: 2009-03-27 14:18:03
Autor: jadrys
Zaczyna się weekend ...
raff pisze:
[...]

A to wszystko przez tego moczymordę sąsiada, przyniósł flachę ja wyciąłem drugą no i tak się zaczęło..

Data: 2009-03-27 14:46:02
Autor: Neko
Zaczyna się weekend ...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

A to wszystko przez tego moczymordę sąsiada, przyniósł flachę ja wyciąłem drugą no i tak się zaczęło..

....a na koniec policja przyjechała...

Data: 2009-03-27 16:05:42
Autor: ColgatesBilly
Zaczyna się weekend ...

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:gqils4$oa3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

A to wszystko przez tego moczymordę sąsiada, przyniósł flachę ja wyciąłem drugą no i tak się zaczęło..

...a na koniec policja przyjechała...

Homo nie jest w Polsce karalne, chyba?

Kol

Data: 2009-03-27 15:47:35
Autor: jadrys
Zaczyna się weekend ...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Homo sapiens tak.. Jestem pokarany adwersarzami..

Data: 2009-03-27 10:59:58
Autor: rAzor
Zaczyna się weekend ...
Użytkownik MH napisał:
No to może byśmy tak szanowni grupowicze zasiedli wieczorkiem do dyskusji , ale
każdy z flaszeczką. Mogłoby być ciekawie.. Co Wy na to ?

MH

Spadaj. Ty bez flaszki bełkoczesz, a co dopiero po wyżłopaniu kielonka.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-27 11:00:52
Autor: Michal
Zaczyna się weekend ...
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:77d4.0000008d.49cca107newsgate.onet.pl...
No to może byśmy tak szanowni grupowicze zasiedli wieczorkiem do dyskusji , ale
każdy z flaszeczką. Mogłoby być ciekawie.. Co Wy na to ?

Ja juz od 8 rano piwko wychylam... :-)
Do wieczora to ja juz bede niedysponowany. :-)

Data: 2009-03-27 11:05:37
Autor: Bad Behaviour
Zaczyna się weekend ...
Michal wrote:
[...]

To sie nazywa obywatelska postawa wspierania przemyslu piwowarskiego w tych jakze ciezkich czasach. Popieram!

Data: 2009-03-27 12:06:38
Autor: ColgatesBilly
Zaczyna się weekend ...

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:77d4.0000008d.49cca107newsgate.onet.pl...
No to może byśmy tak szanowni grupowicze zasiedli wieczorkiem do dyskusji , ale
każdy z flaszeczką. Mogłoby być ciekawie.. Co Wy na to ?

MH

Ja tam nawet nie musze pic
( i nie pije...zasadniczo)... a i tak maja mnie za
wypitego na okraglo!

Data: 2009-03-27 11:11:12
Autor: MH
Zaczyna się weekend ...

> [...]
>
> MH

Ja tam nawet nie musze pic
( i nie pije...zasadniczo)... a i tak maja mnie za

No to dzisiaj wypij. To dopiero będzie jazda ...

MH

Data: 2009-03-27 11:55:37
Autor: Piotr
Zaczyna się weekend ...
Dnia Fri, 27 Mar 2009 11:11:12 +0100, MH napisał(a):

Ja tam nawet nie musze pic
( i nie pije...zasadniczo)... a i tak maja mnie za
wypitego na okraglo!

No to dzisiaj wypij. To dopiero będzie jazda ...

A po co, to wielki dar, być trzeźwym a funkcjonować całe życie jak
najebany...
Nie ma se co psuć smaku jakąś podłą wódą.
pz
Piotr

Zaczyna się weekend ...