Zaczyna się zaciskanie pasa. Po części warunkowe

Data: 2010-10-12 09:09:16
Autor: awe
Zaczyna się zaciskanie pasa. Po części warunkowe
Data: 2010-10-12 09:19:37
Autor: Zahir
Zaczyna się zaciskanie pasa. Po części warunkowe

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i9118h$jh1$1news.onet.pl...
http://wyborcza.pl/1,75248,8496766,Zaczyna_sie_zaciskanie_pasa__Po_czesci_warunkowe.html

I bardzo dobrze! Dlaczego jedni mają mieć przywileje, a inni nie? Nieroby niech się wezmą do pracy albo nauki! Czas skończyć z podróżami prezesa PiS po kraju za nasze pieniądze!!!

--

Zahir

Data: 2010-10-12 09:52:04
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb40c07$0$21009$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
idz pogadaj sobie z psami na smietniku synu przodowniczki pracy
awe

Data: 2010-10-12 11:08:23
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i913oe$r88$1news.onet.pl...

[...]

Tak przy okazji, czyim ty jesteś synem? Może jakiejś niemieckiej kurwy i rosyjskiego alfonsa? I co awe, miło? Widzisz gadzie, tak to smakuje!

--

Zahir

Data: 2010-10-12 15:02:00
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb42586$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
dla mnie bardzo milo, bo ja wiem kim byl moj ojciec i kim jest moja matka...zadne popierdolone i wymozdzone lewaki jak u ciebie
awe

Data: 2010-10-12 17:19:28
Autor: heÂŽsk
Zaczyna się zaciskanie pasa. Po części warunkowe
On Tue, 12 Oct 2010 11:08:23 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Tak przy okazji, czyim ty jesteś synem? Może jakiejś niemieckiej kurwy i rosyjskiego alfonsa? I co awe, miło? Widzisz gadzie, tak to smakuje!

 no i co awe? milo ci teraz? odswiezyc ci pamiec? tak gnoju, ty tak  traktowales innych. teraz oberwalo i ci sie! masz nauczke smieciu!
 brawo mlody! z tym lajza tak trzeba! --

Zaczyna się zaciskanie pasa. Po części warunkowe