Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie

Data: 2010-04-15 23:50:58
Autor: Eulalia Browarek
Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie
ludzie zaczynaja odreagowywać, to medialne szaleństwo.

Zennon

Data: 2010-04-15 20:02:51
Autor: Bruner
Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie
Durny PIS znowu sie przeliczyl, myslal ze Wawel podniesie ich rankingi.

Tak samo jak myslal Ziobro "ten pan juz nikogo nie zabije" ze ludzie beda szalec z radosci za PISem, skutkiem bylo ze spadla ilosc wykonywanych operacji bo lekarze sie bali i zapewne nie jedna osoba zmarla, Ziobro powinien uslyszec zarzuty o nieumysle spowdowanie smierci.

Data: 2010-04-16 07:02:55
Autor: cytryna
[...]

 Na razie taki zarzut plus czterdzieści korupcyjnych usłyszał dr G - oby wraz
z "bojącymi sie" lekarzami poczuły strach kanalie twojego pokroju.

Data: 2010-04-16 01:54:18
Autor: boukun

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hq88p1$j0v$1tioat.net...
ludzie zaczynaja odreagowywać, to medialne szaleństwo.

Zennon

Ja od soboty byłem normalny...

boukun

Data: 2010-04-16 07:46:04
Autor: HaMMeR

ludzie zaczynaja odreagowywać, to medialne szaleństwo.

Zennon

Ja od soboty byłem normalny...

boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Trzeba ci przyznac, ze jestes w swym skoorw...twie wyjatkowo staly!

Data: 2010-04-16 11:10:11
Autor: boukun
Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq8t4g$vkq$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq892j$3o7$1mx1.internetia.pl...

Ja od soboty byłem normalny...

He, he, he... Dobre, dobre, dobre... Trza by to włączyć do "czarnych dowcipów o prezydencie".
Przyniesiesz suniu piłeczkę, no... Hop!

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila.
A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-16 14:48:48
Autor: HaMMeR
Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie
ciach

[...]

Chyba miales pecha lajzo, ze piszac po raz pierwszy te zdania, musiales
dostac poteznego kopa w jajcyny, bo tylko tak potezny bodziec moze spowodowac
prawie calkowity 'reset' mozgu' zapisujac w jego resztce, te jedna jedyna sekwencja zdan...!
Jestes zatem juz podwojnym kaleka: umyslowym, no i z jaj pozostaly ci jedynie skorupki.., zal mi ciebie pechowy nieszczesniku!

Data: 2010-04-16 14:58:31
Autor: boukun
Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hq9mbh$hfa$1newsread1.aster.pl...
ciach

[...]

Ulituj się umysłowy półgłówku nad sobą. Zaraz wklepie w podpisach outooka zdanie ignorujące ciebie młotku, i będę bootował ręcznie każde twoje prymitywne pyskówki. Kto by czytał pojebane pyskówki prymitywnego przygłupa głupiego Piotrusia i twoje podobne, na tę samą prymitywną PiSowską modłę...

boukun

Data: 2010-04-16 15:52:06
Autor: HaMMeR
On 2010-04-16 14:58, boukun wrote:

[...]

Mozesz mnie cmoknac w pompe, o ile bede mial dobry nastroj i o ile
ci ryja wypucuja szarym mydlem abys mnie nie zarazil, wredna kapusto!!
I stul gebe, bo sie juz zbytno rozbestwiles ty ludzki odpadzie!!

Data: 2010-04-16 16:44:09
Autor: boukun

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hq9q28$kec$1newsread1.aster.pl...
On 2010-04-16 14:58, boukun wrote:

[...]

Widzisz głupcze jakiś tłuk, jeszcze trochę i pompka ci wysiądzie. Już głupi Piotruś cię obsiadł...

Data: 2010-04-16 18:56:55
Autor: HaMMeR

On 2010-04-16 14:58, boukun wrote:

[...]

Jazda! Sprobuj sciero smialo!!

Data: 2010-04-16 19:48:33
Autor: boukun
Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie

Data: 2010-04-16 21:14:48
Autor: Piotr
Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie

Data: 2010-04-17 07:02:28
Autor: HaMMeR
Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie

Data: 2010-04-16 01:54:45
Autor: Lorn
Eulalia Browarek pisze:
ludzie zaczynaja odreagowywać, to medialne szaleństwo.

Fakt, media dostały potężnej sraczki. Szlochanie na wizji nie pomaga w powrocie do zdrowia, a może doprowadzić do szybszego odwodnienia.

Data: 2010-04-16 03:00:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:50:58 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

ludzie zaczynaja odreagowywać, to medialne szaleństwo.

Tak myślę czy już można opowiadać dowcipy o Prezydencie, czy jeszcze nie?

Bo chyba już można, skoro już nie jest Prezydentem?

Można?

Data: 2010-04-16 09:00:22
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

A o Jarudze Nowackiej juz mozna ? Mozna ?

R.

Data: 2010-04-16 13:13:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 09:00:22 +0200, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

O niej akurat zawsze mogłeś. Paragrafu nie było.

Data: 2010-04-16 06:42:52
Autor: ColgatesBilly
"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:hq88p1$j0v$1tioat.net...
ludzie zaczynaja odreagowywać, to medialne szaleństwo.

Zennon

A od kiedy pojeby to ludzie?

Data: 2010-04-16 08:18:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> ludzie zaczynaja odreagowywać, to medialne szaleństwo.
>
> Zennon

A od kiedy pojeby to ludzie?

   Czyzby.pascianka ?

   REM

Data: 2010-04-16 06:42:54
Autor: Panslavista

> ludzie zaczynaja odreagowywać, to medialne szaleństwo.
>
> Zennon

A od kiedy pojeby to ludzie?

  Czyzby.pascianka ?

  REM

To tylko głaz starty na proszek.

Data: 2010-04-16 14:00:17
Autor: ColgatesBilly

> ludzie zaczynaja odreagowywać, to medialne szaleństwo.
>
> Zennon

A od kiedy pojeby to ludzie?

  Czyzby.pascianka ?

  REM

Jak juz to... *OLDER.Sgt.Colgates*-- -
(ale BOGATSZY o doswiadczenia. Rozne zreszta....)

PS przestali podawac psychotropy i sie Pan zorientowales?

PAN (!) Pascianka

Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie