Zaczynałam swoją pracę od znoszenia limitów porodów, który wymyślił PiS - mówiła Kopacz.

Data: 2011-10-05 08:52:46
Autor: Przemysław W
Zaczynałam swoją pracę od znoszenia limitów porodów, który wymyślił PiS - mówiła Kopacz.
 Proszę mi pokazać inne ugrupowanie, które po czterech latach rządzenia ma takie poparcie jak Platforma Obywatelska - mówiła w TOK FM Ewa Kopacz- A nie oszczędzały nas okoliczności - przez powódź do kryzysu - dodała minister zdrowia. Pytana o swoje dokonania chwaliła się, że zrobiła więcej niż myślała. - Zaczynałam swoją pracę od znoszenia paradoksów - stwierdziła.
Jerzy Baczyński, naczelny "Polityki" ogłosił: PO tę kampanię przegrała - zaczął Jan Wróbel, prowadzący Poranek. - Wybory są 9 października. Tego dnia każda partia dostanie swoją ocenę, jak w szkole - powiedziała Ewa Kopacz. - Proszę mi pokazać takie ugrupowanie, które po 4 latach rządzenia ma takie duże poparcie jak my przed wyborami. A nie oszczędzały nas okoliczności - przez powódź do kryzysu - dodała minister zdrowia. - To są okoliczności, w których rząd powinien się zużywać, a poparcie Polaków dla PO nadal jest bardzo wysokie - dodała.

Pytana o dobry (wg najnowszych sondaży 8-procentowy) wynik Ruchu Palikota powiedziała: - Janusz Palikotjest tym, który na fazie świeżości, odmienności wchodzi do polskiej polityki. Były już takie jednosezonowe partie. Jedna z nich miała w nazwie piwo. I dziś słuch o niej zaginął - powiedziała Kopacz. - PO wpisała się w scenę polityczną, nie dlatego, że partia potrafi rozmawiać z ludźmi, ale potrafi podejmować trudne ale potrzebne decyzje - stwierdziła minister zdrowia.

- Bądźmy dumni z tego, co jest w naszym kraju. Mamy powody do dumy, to my tworzymy standardy. Patrząc na moje podwórko - ochrony zdrowia mogę powiedzieć, że mamy najbardziej nowoczesne ratownictwo przedszpitalne z cała siecią lądowisk, mamy centra urazowe, mamy więcej pieniędzy na ratownictwo. Nasi ratownicy medyczni to jest ta część naszej białej społeczności pokazać, że są najlepsi.

Jest dumna z tego, co udało się jej osiągnąć w służbie zdrowia. - Zaczynałam swoją pracę od znoszenia paradoksów, np. limitów porodów, które wymyślił PiS - mówiła Kopacz.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10410464,Kopacz_w_TOK_FM__prosze_mi_pokazac_inna_partie__ktora.html

Przemek

--

"- Gdybym miał prostować kłamstwa, nieścisłości, nadużycia w wypowiadane przez oponentów politycznych,
w tym przez prezesa Kaczyńskiego, to od rana do wieczora musiałbym robić wyłącznie to - powiedział Tusk."

Zaczynałam swoją pracę od znoszenia limitów porodów, który wymyślił PiS - mówiła Kopacz.