Zaczynam nie ufać Ruskim i PO

Data: 2010-05-06 15:03:50
Autor: Bruner
Zaczynam nie ufać Ruskim i PO

PIS blokuje wydanie zapisow bo slychac tam piaty glos w kabinie, kazdy wie czyj.

Data: 2010-05-06 21:08:00
Autor: abc
Zaczynam nie ufać Ruskim i PO
PIS blokuje wydanie zapisow bo slychac tam piaty glos w kabinie, kazdy wie czyj.

Ja nie wiem czyj. A ty (każdy) skąd wiesz?

Data: 2010-05-06 12:24:39
Autor: Antenka
Zaczynam nie ufać Ruskim i PO

Ja nie wiem czyj. A ty (każdy) skąd wiesz?<

Bo to on wszedł do kabiny i zaczął szamotać się z pilotem. Pilot
Arkadiusz Protasiuk ostatkiem sił krzykną do niego : "Bruner, sowiecki
agencie, ty świnio!"

Antenka

Data: 2010-05-06 15:14:00
Autor: Bruner
Zaczynam nie ufać Ruskim i PO
a kto siedzial tuz za kabina pilotow i mial najwiecej madrego do powiedzenia

Data: 2010-05-06 21:23:21
Autor: abc
Zaczynam nie ufać Ruskim i PO
a kto siedzial tuz za kabina pilotow i mial najwiecej madrego do
powiedzenia

No i co z tego, że ktoś siedział za kabiną pilotów? Miałeś dostęp do
czarnych skrzynek? Słyszałeś kto i co powiedział?

Nie słyszałeś. Dlaczego więc bezpodstawnie szkalujesz człowieka?  Czy ty
jeszcze wiesz co to jest wstyd czy już całkiem zapomniałeś?

Zaczynam nie ufać Ruskim i PO