"Żądam udostępnienia czarnych skrzynek i wraku"

Data: 2010-09-10 17:47:26
Autor: u2
"Żądam udostępnienia czarnych skrzynek i wraku"
... tako rzecze Antoni Macierewicz :

http://fakty.interia.pl/raport/lech-kaczynski-nie-zyje/news/zadam-udostepnienia-czarnych-skrzynek-i-wraku,1528210,6912

"Szef parlamentarnego zespołu badającego katastrofę smoleńską Antoni
Macierewicz (PiS) zapowiedział, że zwróci się do prokuratury i premiera
Donalda Tuska, by wystąpili do Rosjan o udostępnienie stronie polskiej
czarnych skrzynek, protokołów sekcji zwłok ofiar i wraku TU-154 M."

Data: 2010-09-10 20:07:23
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-10 17:47, u2 pisze:
[...]

Akurat  takim postawieniem sprawy mi zaimponował. On żąda tego o co Tusk boi się poprosić. Szkode tylko że w innych sprawach jest trochę niezrównoważony, inaczej byłby bardzo dobrym kandydatem na Prezydenta Kraju.. Polsce  potrzebny jest  człowiek  który potrafi również i żądać.

Data: 2010-09-10 20:48:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6ds5k$r5m$1news.onet.pl...
[...]

To może mi wyjaśnisz do czego Kaczyńskiemu potrzebne są czarne skrzynki, protokoły sekcji i wrak?

Nawiasem mówiąc, te rzeczy zostaną zwrócone po zakończeniu dochodzenia.

Data: 2010-09-10 23:39:03
Autor: jadrys
[...]

Teraz to faktycznie można sobie z nich zupę ugotować. Taką prośbę powinien  Tusk wystosować zaraz po katastrofie.. W razie odmowy powinien zażądać zwrotu skrzynek i wraku. Wiem że to byłoby wbrew międzynarodowemu  prawu lotniczemu, ale skoro my mogliśmy oddać skrzynki Białorusi, to i kacap też by mógł . Tym bardziej że oni nie ponieśli żadnych szkód podczas tej katastrofy.

A po co one nam teraz?

Data: 2010-09-10 14:44:20
Autor: Antenka
On 10 Wrz, 23:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

międzynarodowemu  prawu lotniczemu, ale skoro my mogliśmy oddać skrzynki
Białorusi, to i kacap też by mógł . Tym bardziej że oni nie ponieśli

Właściwie to masz trochę racji, skoro mamy już pewność, że za zamachem
stoją kacapy. :-/

Antenka

Data: 2010-09-11 00:01:46
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-10 23:44, Antenka pisze:

[...]

A mieli szansę żeby nikt ich nie podejrzewał.. Mogli zaprosić polska ekipę śledczą do wspólnego prowadzenia dochodzenia, albo w ogóle zastawić prowadzenie śledztwa Polakom. Ale oni najwyraźniej są winni tej katastrofy. :-(

Dobranoc Antenko :-)

Data: 2010-09-11 07:52:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6e8kt$th1$1news.onet.pl...

[...]

Co i skąd wiesz na temat Białorusi. Wydaje mi się, że konafabulujesz. Podaj link, który potwierdzałby twoje słowa.

Data: 2010-09-11 08:55:18
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości

To może mi wyjaśnisz do czego Kaczyńskiemu potrzebne są czarne skrzynki, protokoły sekcji i wrak?

Nawiasem mówiąc, te rzeczy zostaną zwrócone po zakończeniu dochodzenia.

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Pytanie zgola dziwne .
Jak to po co ? Po to aby [rzekonac sie juz bez zastrzezen  , ze winym smierci 96 osob jest jego brat . Poki co wiedza o tym wszyscy poza konusem i kilku jego kumpli .
Teraz chca wiedziec napewno rowniez oni .
Ciekawy jestem , czy wtedy kiedy przekona sie do tej niewygodnej dla niego prawdy stanie po stronie tych , ktorzy zadaja wyrzucenia blizniaka z Wawelu ? .

cyc

Data: 2010-09-11 09:55:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6f956$mis$1news.onet.pl...

[...]

Przecież mają nagrania wszystkich trzech skrzynek.

Data: 2010-09-11 12:07:27
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c8b3601$1news.home.net.pl...

[...]

Co nie znaczy , ze nie wolno sie im publicznie domagac "udostepnienia " !.
To taki socjotechniczny , obliczony na idiotow zabieg .

cyc

"Żądam udostępnienia czarnych skrzynek i wraku"