¯±danie pieniedzy za podpis

Data: 2010-05-12 14:46:23
Autor: 'he®sk
¯±danie pieniedzy za podpis
 Znajoma ma taki problem. Jest po rozwodzie. Nie dokonano podzialu
 majatku.W ubieglym roku oboje (znajoma i jej maz) zlozyli wnioski
 o dokonanie przesztalcenia mieszkania wlasnosciowiego we wlasnosc
 odrebna.Wydawalo sie, ze wszystko jest w porzadku az do wczoraj.  Byly maz zawiadomil ja sms-em ze podpisze akt notarialny jezeli
 znajoma wplaci mu na jego konto 1000 zl. Oczywiscie znajoma nie
 wplacila a byly maz nie pojawil sie u notariusza mimo, ze jeszcze
 kilka dni wczesniej nie robil z tym problemu.  Co w takiej sytuacji zrobic?
 - wycofac wniosek ? notariusz zapewne pobierze pieniadze    za "dokonanie czynnosci"
 - "zmusic" bylego meza do podpisania aktu notarialnego poprzez
   zlozenie wniosku do sadu? jakiego, na co sie powolac?
 - zlozyc zawiadomienie o przestepstwie? do prokuratury czy sadu?

 znajoma zachowala na swojej komorce zadanie wplaty 1000 zl w zamian
 za podpis na akcie notarialnym.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-05-12 12:54:57
Autor: Olgierd
¯±danie pieniedzy za podpis
Dnia Wed, 12 May 2010 14:46:23 +0200, 'he®sk napisał(a):

 znajoma zachowala na swojej komorce zadanie wplaty 1000 zl w zamian za
 podpis na akcie notarialnym.

Ciekawe co miałoby jej to dać (zachowanie takiej wiadomości) ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-05-12 15:05:02
Autor: 'he®sk
¯±danie pieniedzy za podpis
On Wed, 12 May 2010 12:54:57 +0000 (UTC), Olgierd
<no.email.no.spam@no.problem> wrote:

> [...]

>  podpis na akcie notarialnym.

Ciekawe co miałoby jej to dać (zachowanie takiej wiadomości) ;-)

 sadze, ze jest to dowod na to, ze szantaz mial miejsce.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 13:14:06
Autor: Olgierd
¯±danie pieniedzy za podpis
Dnia Wed, 12 May 2010 15:05:02 +0200, 'he®sk napisał(a):

> [...]

Ciekawe co miałoby jej to dać (zachowanie takiej wiadomości) ;-)

 sadze, ze jest to dowod na to, ze szantaz mial miejsce.

Ale co to za szantaż? Złożenie albo niezłożenie podpisu jest czynem bezprawnym? Nie jest. PS popraw kodowanie, bo nawet UTF-8 Ci nie wychodzi.

Data: 2010-05-12 15:22:36
Autor: 'he®sk
¯±danie pieniedzy za podpis
On Wed, 12 May 2010 13:14:06 +0000 (UTC), Olgierd
<no.email.no.spam@no.problem> wrote:

Ale co to za szanta¿? Z³o¿enie albo niez³o¿enie podpisu jest czynem bezprawnym? Nie jest.

 a zadanie za zlozenie podpisu pieniedzy ?

Data: 2010-05-12 15:24:35
Autor: Henry(k)
¯±danie pieniedzy za podpis
Dnia Wed, 12 May 2010 15:22:36 +0200, 'he®sk napisaù(a):

 a zadanie za zlozenie podpisu pieniedzy ?

U mnie w pracy siæ za to premie dostaje ;-)

Henry

Data: 2010-05-12 20:00:55
Autor: Olgierd
¯±danie pieniedzy za podpis
Dnia Wed, 12 May 2010 15:24:35 +0200, Henry(k) napisa³(a):

 a zadanie za zlozenie podpisu pieniedzy ?

U mnie w pracy siê za to premie dostaje ;-)

Racja, te¿ muszê siê upomnieæ ;-) dobrze, ¿e mi przypomnia³e¶.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wroc³aw? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-05-12 15:57:45
Autor: scream
¯±danie pieniedzy za podpis
Dnia Wed, 12 May 2010 15:22:36 +0200, 'he®sk napisaù(a):

Ale co to za szantaý? Zùoýenie albo niezùoýenie podpisu jest czynem bezprawnym? Nie jest.
 a zadanie za zlozenie podpisu pieniedzy ?

Sæk w tym, ýe OMC (o maùo co) byùy màý nie ma ýadnego obowiàzku skùadaã
takiego podpisu, jak równieý nie ma jak go do tego zmusiã. To wyùàcznie
jego dobra wola, a w tym przypadku jej speùnienie wyceniù na 1000 zù.
Karalne to nie jest.

--
best regards, scream Samobójcy sà arystokracjà wúród umarùych.

Data: 2010-05-12 15:25:34
Autor: Piotr [trzykoty]
Żądanie pieniedzy za podpis
Użytkownik "'he®sk" <'WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał
Ciekawe co miałoby jej to dać (zachowanie takiej wiadomości) ;-)
sadze, ze jest to dowod na to, ze szantaz mial miejsce.

Tak na prawdę nie jest to dowód 100%. Treść nie powinna się zachować w sieci, natomiast zawartość pamięci telefonu można teoretycznie spreparować.
To fakt, niektóre sądy taki dowód uznają zwłaszcza jak druga strona nie zaprze się rękoma i nogami.

Data: 2010-05-12 16:00:40
Autor: Konrad

Użytkownik "'he®sk" <'WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ng9lu55mlfemr8ls71atvksjj3utgimhsq4ax.com...
> [...]

Ciekawe co miałoby jej to dać (zachowanie takiej wiadomości) ;-)

sadze, ze jest to dowod na to, ze szantaz mial miejsce.

Oooo - w takim razie musze zgłosić przestępstwo popełnione ostatnio przez notariusza - kwota sporo wyższa :)

K.

Data: 2010-05-13 09:56:43
Autor: SDD
¯±danie pieniedzy za podpis

U¿ytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d68lu5l0i7l6cgutl4034b9q82h3vrso974ax.com...

- zlozyc zawiadomienie o przestepstwie? do prokuratury czy sadu?

Dobre dobre :)
Z jakiego niby artykulu to rzekome przespstwo?

Pozdrawiam
SDD

¯±danie pieniedzy za podpis