Data: 2010-04-06 13:32:48 | |
Autor: | |
Żądanie reklamacji | |
Witam. Ostatnio sprzedałem na allegro sprzęt komputerowy jakim jest karta graficzna. Po otrzymaniu go, klient napisał, że towar jest uszkodzony. Następnie po jakimś czasie znów się odezwał, że był w jakimś serwisie i naprawił niby pewną część, jednak tam mu powiedzieli, że głównej usterki naprawić się nie da. Ja oczywiście towar przed wysyłką sprawdziłem i działał poprawnie. Teraz klient żąda ode mnie zwrotu pieniędzy lub tej samej karty. Dodam, że sprzęt był używany. Co mówi o tym prawo. Czy klient ma prawo żądać reklamacji, po tym jak naprawiał na własna rękę towar? dodam, że rachunek naprawy wyniósł 25 zł. Naprawiono kołek mocujący, który ponoć był pęknięty na samym początku.
Towar już został odesłany do mnie. Wraz z nim klient przysłał do mnie rachunki z tego serwisu, w którym stwierdzono usterkę. Teraz klient na moją decyzję czy przyjmuję reklamację. Szczerze mówiąc to nie chcę zwracać pieniędzy. Jestem osoba prywatna. Sprzedaż bez żadnych rachunków, jedynym potwierdzeniem jest aukcja allegro. PS: Najlepsze jest to, że sprawdziłem towar i on na pierwszy rzut oka działa. Pracował jakąś godzinę i sie tylko zgrzał nieco. Pozdrawiam. -- |
|
Data: 2010-04-06 07:17:12 | |
Autor: SzalonyKapelusznik | |
Żądanie reklamacji | |
On 6 Kwi, 15:32, " " <mat.ciab.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam. Sprzedaz jako firma czy osoba prywatna? Jesli to drugie to moze popularnie spadac na drzewo. |
|
Data: 2010-04-06 14:58:26 | |
Autor: Budzik | |
Żądanie reklamacji | |
Użytkownik SzalonyKapelusznik szalonykapelusznik@gmail.com ...
Sprzedaz jako firma czy osoba prywatna? Jesli to drugie to moze czyli sprzedajac jako prywatna moge sprzedac super komputer PC X18 itd a wysłac nie działajaca Amige? |
|
Data: 2010-04-06 17:03:29 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
OT, było: Żądanie reklamacji | |
On Tue, 6 Apr 2010, SzalonyKapelusznik wrote:
Sprzedaz jako firma czy osoba prywatna? Tak z ciekawości - jaki procent firm to *nie* są osoby prywatne? 0,1%? 0,01%? Zawsze mnie bawi dzielenie na ryby i śledzie :D pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2010-04-06 14:58:28 | |
Autor: Budzik | |
Żądanie reklamacji | |
Użytkownik mat.ciab.SKASUJ@gazeta.pl ...
Ostatnio sprzedałem na allegro sprzęt komputerowy jakim jest kartaa co napisał serwis? O jakiej usterce? PS: Najlepsze jest to, że sprawdziłem towar i on na pierwszy rzut oka W kazdym razie - jezeli serwis cokolwiek naprawiał - dalsze losy sprzetu cie nie interesuja. Jezeli tylko zdiagnozował - musisz sie odniesc do uwag sprzedawcy, ze sprzet nie działa. Jezeli rzeczywiscie by nie działał - powinienes zwrocic całosc kosztów poniesionych przez kupujacego to znaczy cene za towar + koszty transportu w obie strony. |
|
Data: 2010-04-06 17:40:28 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Żądanie reklamacji | |
Budzik wrote:
Użytkownik mat.ciab.SKASUJ@gazeta.pl ... mam wątpliwości co do twojej diagnozy... :) |
|
Data: 2010-04-06 21:56:08 | |
Autor: Budzik | |
Żądanie reklamacji | |
Użytkownik Marek Dyjor mdyjor@poczta.onet.pl ...
mam wątpliwości co do twojej diagnozy... :) super. .... |
|
Data: 2010-04-09 14:47:36 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Żądanie reklamacji | |
On Tue, 6 Apr 2010, Marek Dyjor wrote:
Budzik wrote: [1] W kazdym razie - jezeli serwis cokolwiek naprawiał - dalsze losy [2] Jezeli tylko zdiagnozował - musisz sie odniesc do uwag sprzedawcy, ze [3] Jezeli rzeczywiscie by nie działał - powinienes To bądź jeszcze łaskaw skomentować - *której* i *dlaczego*? pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2010-04-06 16:16:34 | |
Autor: qwerty | |
Żądanie reklamacji | |
Użytkownik <mat.ciab.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpfd60$42t$1@inews.gazeta.pl...
PS: Najlepsze jest to, że sprawdziłem towar i on na pierwszy rzut oka działa. Odpisać, że gdyby od razu do Ciebie wysłać to byś zwrócił pieniądze. Teraz to po ptakach. -- Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity |