Zadanie z matematyki na egzamin 8-klasistów.

Data: 2019-04-16 05:31:04
Autor: Bruno Brunowski
Zadanie z matematyki na egzamin 8-klasistów.
"Donald przesadził kapustę z grządki A do grządki B.
Mateusz postąpił odwrotnie proporcjonalnie, przy czym dla idei wyskubał 15% ,zastępując ryżem.
Oblicz,ile procent pelikanów to głąby oraz czy skradzionej kapusty starczy dla świń."

--
Bruno

Data: 2019-04-16 18:51:25
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

zaraz geje zenuś, podwójniak i dildowy wytłumaczą co i jak i dlaczego to donald
to kradziej, a kłaposzek dobroczyńca :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-16 21:59:55
Autor: Budzik
Zadanie z matematyki na egzamin 8-klasistów.
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

[...]

Dlaczego 15%? Przeciez gdyby te 15% zostawic w OFE to by nadal pracowały.
Stopa zwrotu z OFE od poczatku istnienia w najlepszych dochodzi do 400%...
Czyli, o ile gdzies sie nie pomyliłem to zakładając jakieś 20 lat do emerytury i zwrot z inwestycji na podobnym poziomie co przez poprzednie 20 lat - trzeba te 15% pomnożyc razy 4
Gdyby załozyc zwrot jak przez ostatnie 10 lat to trzeba by pomnozyc razy 2 - tez sporo. Wiec skad 15%?

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2019-04-17 00:27:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 23:59:57 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Gdyby załozyc zwrot jak przez ostatnie 10 lat to trzeba by pomnozyc razy 2 - tez sporo. Wiec skad 15%?

Z potrzeb budżetowych. Obiecywało się łatwo, a teraz trzeba to sfinansować.

--
Bruno

Data: 2019-04-17 11:59:54
Autor: Budzik
> [...]

razy 2 - tez sporo. Wiec skad 15%?

Z potrzeb budżetowych. Obiecywało się łatwo, a teraz trzeba to

Mowie tylko ze to nie jest 15% a duzo wiecej...

Data: 2019-04-17 06:09:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 17 kwietnia 2019 14:00:02 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

> sfinansować. Mowie tylko ze to nie jest 15% a duzo wiecej...

15% tu, 15% tam i się uzbiera.

--
Bruno

Zadanie z matematyki na egzamin 8-klasistów.