Zadaszenie na miarę naszych możliwoœci

Data: 2012-01-17 21:03:00
Autor: raff
Zadaszenie na miarę naszych możliwoœci
On Tue, 17 Jan 2012 20:42:30 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Dlaczego operator Stadionu Narodowego nie zamknął dachu nad boiskiem przed
nadejściem zimy? Czy podczas lutowych meczów Legia - Wisła i Polska -
Portugalia piłka może grzęznąć w śnieżnych zaspach? (...)

Ale na te mecze dach nie zostanie zamknięty. Czasza nad boiskiem jest
wykonana z tkaniny poliestrowej powlekanej PCW. Można ją rozkładać tylko w
temperaturach dodatnich, bo na mrozie sztywnieje i mogłaby popękać. Było to
wiadomo od początku budowy stadionu. Jednak "Przegląd Sportowy" zarzucił
stadionowi fuszerkę. Zacytował prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej
Grzegorza Latę, który mówił: "Czyli jest dach, ale nie można go użyć wtedy,
gdy jest najbardziej potrzebny. Nie wiem, śmiać się czy płakać? Zawsze
krytykujecie PZPN. Za wszystko. Coś jest nie tak, wy od razu: wina PZPN! Za
ten dziwny dach, którego nie można użyć w czasie mrozu, też ja mam świecić
oczami?".

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10976836,Mecze_w_sniegu__Dach_na_Narodowym_nie_zamyka_sie_w.html

No i slusznie. Sluszna linie ma nasza wladza.

Niech zyje panstwo Tuska ! Nas stac na wiecej.

R.

Data: 2012-01-18 00:52:02
Autor: sofu
Zadaszenie na miarę naszych możliwo?ci

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5tkbh7ddmoqf5mnd1710gqc25omdvpbg634ax.com...
[...]

-- -- -- --

Lepsze zadaszenie kosztowałoby w warunkach polskich dodatkowe pół miliarda złotych,
a jak wiadomo Stadion Narodowy w Warszawie, to była bardzo tania i przez to oszczędna konstrukcja.....

sofu

Data: 2012-01-18 06:13:01
Autor: stevep
Dnia 17-01-2012 o 21:03:00 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Idiotyzmu Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-18 10:44:21
Autor: Bully300
> [...]

rodowym_nie_zamyka_sie_w.html

No i slusznie. Sluszna linie ma nasza wladza.

Niech zyje panstwo Tuska ! Nas stac na wiecej.

Na szczęście dobra bozia ochroniła nas przed państwem Kaczyńskiego i takich
przygłupów jak ty. Was nie stać na nic wy półgłówki!

--

Zadaszenie na miarę naszych możliwoœci