Zadaszenie na miarę naszych możliwości

Data: 2012-01-17 20:42:30
Autor: Grzegorz Z.
Zadaszenie na miarę naszych możliwości
Dlaczego operator Stadionu Narodowego nie zamknął dachu nad boiskiem przed
nadejściem zimy? Czy podczas lutowych meczów Legia - Wisła i Polska -
Portugalia piłka może grzęznąć w śnieżnych zaspach? (...)

Ale na te mecze dach nie zostanie zamknięty. Czasza nad boiskiem jest
wykonana z tkaniny poliestrowej powlekanej PCW. Można ją rozkładać tylko w
temperaturach dodatnich, bo na mrozie sztywnieje i mogłaby popękać. Było to
wiadomo od początku budowy stadionu. Jednak "Przegląd Sportowy" zarzucił
stadionowi fuszerkę. Zacytował prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej
Grzegorza Latę, który mówił: "Czyli jest dach, ale nie można go użyć wtedy,
gdy jest najbardziej potrzebny. Nie wiem, śmiać się czy płakać? Zawsze
krytykujecie PZPN. Za wszystko. Coś jest nie tak, wy od razu: wina PZPN! Za
ten dziwny dach, którego nie można użyć w czasie mrozu, też ja mam świecić
oczami?".

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10976836,Mecze_w_sniegu__Dach_na_Narodowym_nie_zamyka_sie_w.html

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-17 20:52:12
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

To bardzo dobrze. Z tego co mówią wynika że jest wodoodporny.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-17 20:56:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:120krb3053ex.nq714yof3jzg$.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

To może świeczką podgrzać albo czymś?

Data: 2012-01-17 22:19:46
Autor: raff
[...]

A co to jest swieczka ?

R.

Data: 2012-01-17 22:25:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5fpbh7tnhl2p1mvoh0a4kfs8cuppdvhh6m4ax.com...

[...]

Gdyby tu był jadrys napisałby ci, że pytaniem nie odpowiada się na pytanie,
ale ja tego nie zrobię.

Data: 2012-01-17 22:26:03
Autor: raff
Zadaszenie na miarę naszych możliwości

Czego nie zrobisz ?

R.

Data: 2012-01-17 22:39:23
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Popedałuj może trochę?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-17 23:04:15
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

To miałem na myśli:
http://www.blaumarkt.pl/k/85/Rowery-treningowe

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-17 23:12:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Zadaszenie na miarę naszych możliwo?ci

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:4grnpmq2c86y$.1wguzajkxuahv.dlg40tude.net...
raff napisał:
[...]

Głodnemu chleb na myśli. No nie raff? Chcąc pedałować nie miałeś na myśli rowerów?

Data: 2012-01-17 23:19:42
Autor: raff
[...]

Nie pekaj trollu. Popedalujcie sobie ;]

R.

Data: 2012-01-18 10:08:28
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3vsbh7p57e8qm7l97cgk3rdujr74qv79ib4ax.com...
[...]

Człowieku! Weź się w końcu zamknij!

BBR

Data: 2012-01-18 10:45:25
Autor: Bully300
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

>Głodnemu chleb na myśli. No nie raff? Chcąc pedałować nie miałeś na myśli >rowerów?

Nie pekaj trollu. Popedalujcie sobie ;]

R.

Tobie pękł odbyt od za dużej świeczki ty mały pedałku. --

Data: 2012-01-18 10:46:17
Autor: Bully300
Zadaszenie na miarę naszych możliwoœci

ch_na_Narodowym_nie_zamyka_sie_w.html

>Popedałuj może trochę?

To wam zostawiam.

R.

Nasrałeś kundlu to sprzątaj po sobie! Do budy! Do budy poszedł!

Data: 2012-01-18 06:12:04
Autor: stevep
Dnia 17-01-2012 o 22:19:46 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Zapytaj zakonnice Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2012-01-18 10:42:37
Autor: Bully300
Zadaszenie na miarę naszych możliwości

a_Narodowym_nie_zamyka_sie_w.html

>To może świeczką podgrzać albo czymś?

A co to jest swieczka ?

R.

To co siedzi ci w dupie ty przygłupie!

Data: 2012-01-17 21:03:00
Autor: raff
Zadaszenie na miarę naszych możliwoœci
On Tue, 17 Jan 2012 20:42:30 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

[...]

No i slusznie. Sluszna linie ma nasza wladza.

Niech zyje panstwo Tuska ! Nas stac na wiecej.

R.

Data: 2012-01-18 00:52:02
Autor: sofu

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5tkbh7ddmoqf5mnd1710gqc25omdvpbg634ax.com...
[...]

-- -- -- --

Lepsze zadaszenie kosztowałoby w warunkach polskich dodatkowe pół miliarda złotych,
a jak wiadomo Stadion Narodowy w Warszawie, to była bardzo tania i przez to oszczędna konstrukcja.....

sofu

Data: 2012-01-18 06:13:01
Autor: stevep
Dnia 17-01-2012 o 21:03:00 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Idiotyzmu Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-18 10:44:21
Autor: Bully300
> [...]

rodowym_nie_zamyka_sie_w.html

No i slusznie. Sluszna linie ma nasza wladza.

Niech zyje panstwo Tuska ! Nas stac na wiecej.

Na szczęście dobra bozia ochroniła nas przed państwem Kaczyńskiego i takich
przygłupów jak ty. Was nie stać na nic wy półgłówki!

--

Zadaszenie na miarę naszych możliwości