Zadaszenie tarasu

Data: 2012-05-27 19:01:12
Autor: Albercik
Zadaszenie tarasu
W dniu 27.05.2012 16:44, /// Kaszpir /// pisze:
Witam !

Myślałem też aby zamontować z 2 kantówki 7x7 lub 9x9 i kupić tzw
"żagiel" , ale pytanie czy wiatr nie wyrwie tego ...

To będzie dobre rozwiązanie, ale konstrukcje musisz przemyśleć, musi być dość sztywna i stabilna, belki po obrysie plus jakieś zastrzały. Przekroje belek nie muszą być duże, ale przemyślane. Całość przytwierdzona do budynku i podłoża. Taka konstrukcja może pełnić rolę pergoli. Do niej podwieszasz, wedle potrzeb, materiał osłaniający.

Data: 2014-04-03 11:42:09
Autor: wymiataczx
Zadaszenie tarasu
W dniu niedziela, 27 maja 2012 19:01:12 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:
> [...]

> Witam !

> CZEŚĆ wszystkim na forum ja  dokonałem zamówienia na wymiar w firmie od zadazeń  w Strzelinie zamówiem  przez telefon wysyłkowo ,i sie z dziwiłem co do jakości zadaszenia bo po naprężeniu jest tak stabilne i silne ze wymiekam ,płaciłem 70zł za m2,z materiału namiotowego ,ale z materiałów żaglowych robią za 100złm2 a z materiału z markiz 120 złm2  ,słupki sobie wmurowałem stalowe i mam za małe piniążki mam zadaszenie super ,goście co przyjdą są w szoku,po prostu wyszło zajebiście. pozdrawiam.  Lokalizacja
ul. PRACOWNIA ART. STRZELIN ul.Pocztowa 14 501569138 gigit71@interia.eu wysyłamy na całą polske
Strzelin
woj. dolnośląskie  są na gratce i na tablicy

Data: 2014-04-03 12:45:25
Autor: Kris
Zadaszenie tarasu
W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 20:42:09 UTC+2 użytkownik wymia...@o2.pl napisał: