Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?

Data: 2009-03-01 20:02:26
Autor: Darek
Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?
Koleś mieszka 500 km ode mnie, możecie powiedzieć jak się zabezpieczyć przed utrata zadatku ? Jak na co dzień jest to

Nie da się zabezpieczyć. Ne dawać zadatku. A dla ciekawości wpisać w googlach imię i nazwisko gościa (może juz jest poszukiwany)

--
Darek

Data: 2009-03-01 20:10:53
Autor: Rockk
Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?
 Nie da się zabezpieczyć. Ne dawać zadatku. A dla ciekawości wpisać w
googlach imię i nazwisko gościa (może juz jest poszukiwany)

Na to wpadłem :-) poki co znam tylko nr tel, niestety google nic nie mowi :-)

Data: 2009-03-01 20:58:08
Autor: Karol
Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?

Na to wpadłem :-) poki co znam tylko nr tel, niestety google nic nie mowi

A skąd ten gościu jest?

--
Pozd. Karol

Data: 2009-03-01 21:14:01
Autor: Rockk
Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?
Na to wpadłem :-) poki co znam tylko nr tel, niestety google nic nie mowi

A skąd ten gościu jest?

woj. dolnośląskie

Data: 2009-03-01 21:24:38
Autor: Szymon

Użytkownik "Rockk" <ro@wp.pl> napisał w wiadomości news:goeq5u$nmt$1node2.news.atman.pl...
Na to wpadłem :-) poki co znam tylko nr tel, niestety google nic nie mowi

A skąd ten gościu jest?

woj. dolnośląskie

A znasz dokładny adres? Bo z tego co pisałeś to nawet nie wiesz jak on się nazywa. Chcesz takiej osobie wysyłać jakąś kase?

Data: 2009-03-03 20:24:07
Autor: Rockk
Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?
A skąd ten gościu jest?

woj. dolnośląskie

a niech strace, ktos inny zgarnie okazje :-)
kolo stwierdził ze sam go nie kupuje i nie załatwia przez komis bo niema kasy na tyle samochodów, a kazdy samochod sprowadza bezposrednio pod klienta, nr nadwozia nie poda, bo go ktos kiedys wykiwal isamemu kupił auto ...
samochod juz niby opłacony bedzie, i transport pod dom w cenie...

http://otomoto.pl/volkswagen-polo-C7930743.html

jest moze ktos z okolicy ? zna ktos super sprzedawce ?

Data: 2009-03-02 18:32:25
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?
Darek pisze:

Nie da się zabezpieczyć.

Bzdura.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-03-02 20:08:24
Autor: J.F.
Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?
On Mon, 02 Mar 2009 18:32:25 +0100,  Rafał "SP" Gil wrote:
Darek pisze:
Nie da się zabezpieczyć.

Bzdura.

No ale z czego sciagniesz ten weksel ? J.

Data: 2009-03-02 23:38:11
Autor: Rafał \"SP\" Gil
J.F. pisze:

No ale z czego sciagniesz ten weksel ?

Pytanie było o zabezpieczenie. Nie o jego skuteczność ;)