Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?

Data: 2009-03-01 21:56:59
Autor: Cavallino
Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?
Użytkownik "Rockk" <ro@wp.pl> napisał w wiadomości news:

I teraz są 2 wyjścia, albo jadę z nim, oglądam auto i się decyduje, albo daje zadatek (3 tysie), on przyprowadza auto (oby), umowa od razu na mnie i jak wszystko (wiek, stan, wyposażenie) zgodne z umową dopłacam resztę (cena minus zadatek) i auto moje, a jak nie, to nie ponoszę żadnych kosztów. Pierwsza możliwość raczej odpada,

Znaczy wolisz kupić w ciemno?
Dziwni ludzie.

Ja bym zdecydowanie chciał widzieć co kupuję i za ile i z tego tytułu wolałbym jechać.

Data: 2009-03-01 22:33:11
Autor: .Peeter
Cavallino wrote:
Ja bym zdecydowanie chciał widzieć co kupuję i za ile i z tego tytułu
wolałbym jechać.

I jeszcze dokładne dane zostawić domownikom, żeby mieć pewność,
że wrócisz...

  __

Zadatek na samochód - jak zrobić żeby nie dać kasy w ciemno ?