Żaden Niemiec nie podał ręki Ahmadineżadowi...

Data: 2009-09-19 00:57:49
Autor: Tzva Adonai
Żaden Niemiec nie podał ręki Ahmadineżadowi...
Ściskali się z nim już niemal wszyscy, nie wyłączając Amerykanów,
Polaków (Wojciech Pokora - polski dziennikarz zafascynowany Iranem),
Rosjan (sam Putin), a nawet niektórzy ortodoksyjni Żydzi..

Tymczasem żaden Niemiec - ani polityk, ani osoba prywatna - nie podał
mu ręki... To chyba o czymś świadczy, nieprawdaż?...

Data: 2009-09-19 10:03:46
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7437b8a5-3934-4a55-bc1c-4a7cf12ed162d23g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

o nadchodzacej wojnie niemiecko iranskiej w ktorej miesem armatnim beda Polacy a generalamu Zydzi!

Data: 2009-09-19 20:25:11
Autor: boukun
[...]

Że w Niemczech podobnie jak mi w Polsce rządzą Żydzi... Nic nowego...

boukun

Data: 2009-09-19 22:28:11
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Tak, świadczy o ich braku wychowania..

Data: 2009-09-20 02:59:14
Autor: Andrzej Kokakolski
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Tzva Adonai pisze:
> [...]
>
> Tymczasem żaden Niemiec - ani polityk, ani osoba prywatna - nie podał
> mu ręki... To chyba o czymś świadczy, nieprawdaż?...

I o powracaniu do hitlerowskich manier. To fuehrer dal przyklad nie podajac reki amerykanskiemu sportowcowi, bo ten byl Murzynem.  W tym celu wodz salwowal sie ucieczka przed Owensem ze stadionu.

AK

--

Żaden Niemiec nie podał ręki Ahmadineżadowi...