Zaden system nie widzi stanu baterii laptopa

Data: 2009-12-14 14:50:53
Autor: Q
Zaden system nie widzi stanu baterii laptopa
W nowym laptopie Samsung np-r522-as03pl
(bios LL6) zainstalowalem WinXP SP3 i Win7.

Niestety zaden z tych systemow nie widzi
stanu baterii laptopa (caly czas pokazuje 0%).

Czy laps jest walniety, czy bios nie teges?

Data: 2009-12-14 22:42:19
Autor: Chichotek
Zaden system nie widzi stanu baterii laptopa
By³ 14 grudzieñ (poniedzia³ek) gdy o godz. 14:50 *Q* napisa³(a):

Czy laps jest walniety, czy bios nie teges?

A moze jakis soft w stylu "power management" jest potrzebny?

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-12-15 13:11:28
Autor: Tomaszek
W dniu 2009-12-14 22:42, Chichotek pisze:
Był 14 grudzień (poniedziałek) gdy o godz. 14:50 *Q* napisał(a):

Czy laps jest walniety, czy bios nie teges?

A moze jakis soft w stylu "power management" jest potrzebny?

Albo stery od płyty głównej w ogóle? ;) Większość użytkowników sprawę olewa i jak wszystko działa to zostawia tak jak jest. Z doświadczenia wiem, że stery M$ to czasami niezła kicha;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz siÄ™ z niÄ… zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-16 10:48:34
Autor: Q
[...]

nie wiem dlaczego i jak ale nagle zaczel widziec stan baterii -
- i pod winxp i pod win7 - przy czym nic nigdzie nie bylo instalowane / odinstalowane...

dziwne...
a juz szukalem jakichs biosow starszych...

Zaden system nie widzi stanu baterii laptopa