Żaden z problemów Grecji ani całej strefy euro nie został rozwiązany

Data: 2011-07-23 13:13:26
Autor: u2
Żaden z problemów Grecji ani całej strefy euro nie został rozwiązany
W dniu 2011-07-23 12:39, u2 pisze:
Żaden z zasadniczych problemów Grecji ani całej strefy euro nie został
rozwiązany, a kolejna fala problemów krajów tej strefy, pojawi się
jesienią tego roku.

Tak to jest, jak się ratuje międzynarodową lichwę, a nie pomaga Grekom.
Ileż to ja już się nasłuchałem o rzekomych śmierdzących leniach z Grecji.

Żaden z problemów Grecji ani całej strefy euro nie został rozwiązany