Zadluzenie klubow.

Data: 2010-01-15 12:53:03
Autor: Hades
Zadluzenie klubow.
Zdaje sobie sparwe ze chyba malo kto wie z czego moze
wynikac zadluzenie klubow pilkarskich, ale tak sie dzs
zastanowilem jak klub z zadluzeniem 700 milionow (juz
nie pomne w jakiej walucie) moze funkcjonowac na arenie
miedzynarodowej? Czemu FIFA dopuszca taki klub do
rozgrywek medzynarodowych? Cos tu chyba jest nie tak.
AM

Data: 2010-01-16 10:07:16
Autor: Roberto
Zadluzenie klubow.
On 15 Sty, 12:53, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
[...]

Jest to mo¿liwe. A jaki to klub???

Data: 2010-01-16 15:05:40
Autor: Roberto
Zadluzenie klubow.
[...]

No już wiemy czego to dotyczy
http://www.sport.pl/pilka/1,96012,7453234,Manchester_United_ma_klopoty__Rooney_i_Old_Trafford.html
Ale to wina tych przesadnych transferów i wypłat. To wszystko jest
nienormalne. Juz nawet naszym miernotom odwala
Kaka rocznie 7 182 000 £
Ronaldinho 6 798 960 £
John Terry 6.415.920 funtów
Powiedział już coś o tym Berlusconi
http://sport.interia.pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne/wloska/news/berlusconi-zarobki-pilkarzy-sa-szalone,1354729
Swoje dodał tez Pele http://www.tvn24.pl/12694,1608686,0,1,pele-chce-kontroli-zarobkow-pilkarzy,wiadomosc.html
A tu coÅ› o nas http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Polscy-pilkarze-zarabiaja-za-duzo,wid,11479084,wiadomosc.html
Skąd na to wszystko brać lasę????

Data: 2010-01-19 08:08:42
Autor: qn29
Zadluzenie klubow.

[...]
witam
nie wiem jak to sie dzieje w innych klubach ale sytuacja w manutd nie wynika z przesadnych transferów.
do czasu przejęcia klubu przez Glazerow były transfery i nie było długów.
Amerykanie wzięli wielki kredyt w banku i za ta kaskę kupili sobie ManUtd. Teraz to ManUtd ma dług a nie Glazerowie. I oczywiście są kłopoty ze spłatą.

pozdrawiam

Data: 2010-01-21 01:33:50
Autor: Roberto
Zadluzenie klubow.
On 19 Sty, 08:08, qn29 <q...@op.pl> wrote:
> [...]

witam
nie wiem jak to sie dzieje w innych klubach ale sytuacja w manutd nie
do czasu przejêcia klubu przez Glazerow by³y transfery i nie by³o d³ugów.
Amerykanie wziêli wielki kredyt w banku i za ta kaskê kupili sobie
ManUtd. Teraz to ManUtd ma d³ug a nie Glazerowie. I oczywi¶cie s±
k³opoty ze sp³at±.

pozdrawiam

A Real lub Liverpool??? Wiecznie w plecy. Nawet u nas wiêkszo¶æ jest
ci±gle na tzw. kresce

Data: 2010-01-22 14:57:40
Autor: AJK
Zadluzenie klubow.
21-01-2010  o godz. 10:33 Roberto napisa³:

[...]

Na kresce to ostatnio by³ pewien senator, ale ju¿ zawodnicy tego unikaj±,
bo od niektórych substancji dostaje siê kataru i potem w czasie meczu
zatyka. ;-) --
AJK (Chcia³bym byæ w plecy jak Real. Oferty proszê kierowaæ na adres)

Zadluzenie klubow.