Zadłużenie mieszkania po poprzednim właścielu

Data: 2009-03-14 14:10:07
Autor: kris
Zadłużenie mieszkania po poprzednim właścielu

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpft4a$veg$1news.onet.pl...
A sytuacja odwrotna- na funduszu remontowym sa pieniądze- sprzedajacy mieszkanie chce wycofac swoje wpłaty- czy moze to zrobić?

Krzysiek

Data: 2009-03-14 19:28:38
Autor: Marcin Koszewski

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpgabf$3ds$1news.onet.pl...

[...]

Ostatnio pojawił się wyrok (od razu mówie że nie ustaliłem jeszcze sygnatury - wiem od znajomego prawnika) iż składki na fundusz remontowy podlegaja zwrotowi "staremu" właścicielowi mieszkania. Sprawa jest swieża, nie wiem czy wyrok jest prawomocny, kto go wydał ale, co jest oczywiste, może niemożebnie namieszać w temacie funduszu remontowego.
Pzdr
Koshy

Data: 2009-03-16 21:00:52
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 14 Mar 2009, Marcin Koszewski wrote:

Ostatnio pojawił się wyrok (od razu mówie że nie ustaliłem jeszcze
sygnatury - wiem od znajomego prawnika) iż składki na fundusz remontowy
podlegaja zwrotowi "staremu" właścicielowi mieszkania. Sprawa jest swieża,

  JAK???
  Gdzieś to widziałem daaaawno temu, tylko namiaru nie mam.

może niemożebnie namieszać w temacie funduszu remontowego.

  Myślałem że kupujący już wiedzą iż należy kupować "mieszkanie
z wkładem", a tu mnie coś zaskakuje :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-03-16 20:59:31
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 14 Mar 2009, kris wrote:

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał
A sytuacja odwrotna- na funduszu remontowym sa pieniądze- sprzedajacy
mieszkanie chce wycofac swoje wpłaty- czy moze to zrobić?

  Ze dwa lata temu widziałem gdzieś wyrok sądu, że "wkład" oczywiście
podlega zwrotowi. W prasie (chyba w internecie) było.
  Obowiązek remontowania jest przypisany do właściciela, nie do
lokalu.
  Rzecz jasna umowa *może* obejmować sprzedaż mieszkania wraz
z wkładem - ale to byłaby osobna pozycja!

pzdr, Gotfryd

Zadłużenie mieszkania po poprzednim właścielu