Zadłużenie w limicie na koncie ROR - informacja w BIK

Data: 2009-03-10 11:16:11
Autor: Zippo
Zadłużenie w limicie na koncie ROR - informacja w BIK
Czy zadłużenie na koncie ROR jest widoczne w BIK? Z tego co się dowiedziałem to w ING jest tak, jeżeli na koniec miesiąca jest saldo ujemne, to informacja zostaje wysłana do BIK. Piszę tutaj o sytuacji regularnego spłacania zadłużenia po wpływie wynagrodzenia oraz  zakładam, że raz na jakiś czas na koniec miesiąca jest saldo ujemne na rachunku.

Jak to jest w innych bankach?

pozdrawiam

zippo

Data: 2009-03-10 23:05:01
Autor: kashmiri
Zadłużenie w limicie na koncie ROR - informacja w BIK
% <zingi@onet.eu> had the courage to write:
[...]

Jeżeli saldo ujemne jest w ramach przyznanej linii kredytowej, to plus dla Ciebie: w BIK-u się pokaże, że masz dobrze prowadzony rachunek kredytowy (zwiększa wiarygodność kredytową, choć zmniejsza zdolność).

k.

Zadłużenie w limicie na koncie ROR - informacja w BIK