Zadnej godnosci nie ma ten Lepper

Data: 2010-02-12 09:03:56
Autor: Neko
Zadnej godnosci nie ma ten Lepper
Wczoraj na TVN-ie u Rymanowskiego.

Oczywiscie ciemny narod na takie zapewnienia sie nabierze.

Skoro wybral bambera do Sejmu to i wybaczy mu wszystkie
niegodziwosci.

Data: 2010-02-12 09:28:59
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-12 09:03, Neko pisze:
Wczoraj na TVN-ie u Rymanowskiego.

Oczywiscie ciemny narod na takie zapewnienia sie nabierze.

Skoro wybral bambera do Sejmu to i wybaczy mu wszystkie
niegodziwosci.

Ciemny naród to ten co wybiera różnych Millerów, Tusków czy Kaczyńskich.

Data: 2010-02-12 16:47:59
Autor: cirrus
Zadnej godnosci nie ma ten Lepper
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hl33gc$4fa$1news.onet.pl...
[...]

i Lepperów.

--
stevep

Data: 2010-02-12 17:53:34
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-12 16:47, cirrus pisze:
[...]

Czy Lepper się wzbogacił na władzy?? Czy kto¶ z jego rodziny stał sie milionerem w czasie jego kariery politycznej?

Data: 2010-02-13 09:39:36
Autor: cirrus
Zadnej godnosci nie ma ten Lepper
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hl412e$vua$2news.onet.pl...
[...]

A ty uważasz, że na tym stracił?

--
stevep

Data: 2010-02-14 10:02:05
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-13 09:39, cirrus pisze:
[...]

Chyba tak, - ma sporo do zapłacenia zas±dzone w procesach w których był oskarżony o to że bronił spraw zwykłych Polaków.

Data: 2010-02-12 10:04:02
Autor: 'he®sk'
Zadnej godnosci nie ma ten Lepper
On Fri, 12 Feb 2010 09:03:56 +0100, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl>
wrote:

Wczoraj na TVN-ie u Rymanowskiego.
Oczywiscie ciemny narod na takie zapewnienia sie nabierze.

 nie ciemny narod tylko elektorat pis. musi wybaczyc koalicjantowi.
 to tak jakby sobie wybaczyl ;o)))

Skoro wybral bambera do Sejmu to i wybaczy mu wszystkie niegodziwosci.

 tak dla przypomnienia: leppera i caly pgr wprowadzila na polityczne
 salony lewica.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 10:44:12
Autor: Dirko
Zadnej godnosci nie ma ten Lepper

Użytkownik "'heRsk'" <sldpis?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j16an5puqibni8fv511re3qk2vlcrq6h594ax.com...

 tak dla przypomnienia: leppera i caly pgr wprowadzila na polityczne
 salony lewica.

    Grzech pierworodny to też robota lewicy.

Data: 2010-02-12 11:41:42
Autor: 'he®sk'
On Fri, 12 Feb 2010 10:44:12 +0100, "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

 tak dla przypomnienia: leppera i caly pgr wprowadzila na polityczne
 salony lewica.

    Grzech pierworodny to też robota lewicy.

 indianie tez ?;o)

 fakt pozostaje faktem, ze lewica wprowadzila  jedrusia na salony. miller go holubil. ostatnio
 nawet startowal w wyborach z listy leppera.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 11:44:06
Autor: Neko
[...]

Jak pomysle o Lepperze to mam przed oczyma genialn±
rolę sp. Romana Wilhelmiego.

Data: 2010-02-12 12:02:29
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-12 11:44, Neko pisze:
[...]

Ale chyba nie widziałe¶ jak 'Dyzma" wyprowadził bank zbożowy na prost±?

Znacznie lepiej będzie dla ciebie jak zaczniesz mieć przed oczyma tych sprzedajnych wykształciuchów, zamiast porz±dnych  ludzi.

Data: 2010-02-12 12:25:52
Autor: 'he®sk'
Zadnej godnosci nie ma ten Lepper
On Fri, 12 Feb 2010 12:02:29 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Znacznie lepiej będzie dla ciebie jak zaczniesz mieć przed oczyma tych sprzedajnych wykształciuchów, zamiast porz±dnych  ludzi.

 ty to chyba jestes po zawodowce...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 12:39:22
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-12 12:25, 'he®sk' pisze:
On Fri, 12 Feb 2010 12:02:29 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

  [...]

Znacznie lepiej będzie dla ciebie jak zaczniesz mieć przed oczyma tych
sprzedajnych wyksztaĹ‚ciuchĂłw, zamiast porzÄ…dnych  ludzi.

  ty to chyba jestes po zawodowce...

Jestem po niczym. Nigdy nie chodziłem do żadnej szkoły. I może dlatago tylko raz w życiu dopuściłem się kradzieży.

Data: 2010-02-12 12:44:27
Autor: Neko
Zadnej godnosci nie ma ten Lepper
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Jestem po niczym. Nigdy nie chodziłem do żadnej szkoły. I może dlatago tylko raz w życiu dopuściłem się kradzieży.

A co ukradles ?

Data: 2010-02-12 17:55:17
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-12 12:44, Neko pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Jestem po niczym. Nigdy nie chodziłem do żadnej szkoły. I może dlatago tylko raz w życiu dopuściłem się kradzieży.

A co ukradles ?

20-sto kilogramową wędzoną rybę (Jesiotra) .

Data: 2010-02-12 12:51:22
Autor: 'he®sk'
On Fri, 12 Feb 2010 12:39:22 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   ty to chyba jestes po zawodowce...

Jestem po niczym.

 czyli wieczorowy uniwersytet marksizmu-leninizmu ;o))

Nigdy nie chodziłem do żadnej szkoły.

 ja tez nie. dziadek mial kierowce.

I może dlatago tylko raz w życiu dopu¶ciłem się kradzieży.

 okradles tace ? ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 17:56:52
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-12 12:51, 'he®sk' pisze:
On Fri, 12 Feb 2010 12:39:22 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

   ty to chyba jestes po zawodowce...

Jestem po niczym.

  czyli wieczorowy uniwersytet marksizmu-leninizmu ;o))

Nie, najnormalniejsze samokształcenie.. Żaden dyplom nigdy mi do niczego nie był potrzebny..

Nigdy nie chodziłem do żadnej szkoły.

  ja tez nie. dziadek mial kierowce.

No dobrze, - nigdy nie ukończyłem żadnej szkoły

I może dlatago tylko raz w życiu dopuściłem się kradzieży.

  okradles tace ? ;o))

Nie..

Zadnej godnosci nie ma ten Lepper