¯adnej militarnej pomocy dla banderowskiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Pawe³ Kukiz

Data: 2015-02-25 00:27:36
Autor: boukun
¯adnej militarnej pomocy dla banderowskiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Pawe³ Kukiz
Data: 2015-02-25 22:18:36
Autor: Wiosenny Oprysk
¯adnej militarnej pomocy dla banderowskiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Pawe³ Kukiz
W dniu 2015-02-25 o 00:27, boukun pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=PhjsDAi7v6c

boukun

Boukunie, nie odpowiedzia³e¶ na pytanie.

Czy ukraiñcy po wybuchu 2WS zrobili dobrze przy³±czaj±c siê do wroga rosji - niemiec, czy mo¿e powinni przy³±czyæ siê jednak do rosji która zmusi³a ich do kanibalizmu (5mln trupa 1932-1933)?

Data: 2015-02-25 22:23:08
Autor: boukun
"Wiosenny Oprysk" <wiosenny_oprysk@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mcle7c$kag$1node1.news.atman.pl...
[...]

A ju¿ tam zmusi³a do kanibalizmu... To 5 mln luda nie potrafi³o zaoraæ, zasiaæ i zebraæ plonów?

boukun

Data: 2015-02-25 21:30:48
Autor: andal
On Wed, 25 Feb 2015 22:23:08 +0100, boukun wrote:

"Wiosenny Oprysk" <wiosenny_oprysk@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2015-02-25 o 00:27, boukun pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=PhjsDAi7v6c

boukun

Boukunie, nie odpowiedziałeś na pytanie.

Czy ukraińcy po wybuchu 2WS zrobili dobrze przyłączając się do wroga
rosji - niemiec, czy może powinni przyłączyć się jednak do rosji która
zmusiła ich do kanibalizmu (5mln trupa 1932-1933)?

A już tam zmusiła do kanibalizmu... To 5 mln luda nie potrafiło zaorać,
zasiać i zebrać plonów?

boukun

do szkoly po pieniadze wroc

oops, zapomnialem ze prl cie szkolil

za darmo

wiec potem kradles z rzezni

tak jak ruskie ukraincom przez konfiskate

dla mongolskiego ludu pracujacego

Data: 2015-02-25 13:40:20
Autor: Marek
¯adnej militarnej pomocy dla banderowskiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Pawe³ Kukiz
W dniu ¶roda, 25 lutego 2015 22:31:00 UTC+1 u¿ytkownik andal napisa³:
> [...]

za darmo

wiec potem kradles z rzezni

tak jak ruskie ukraincom przez konfiskate

Z Rze¿ni to sie wynosi³o, a nie "krad³o"...

Data: 2015-02-25 23:17:39
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b1276dfb-eb69-45ba-b1c9-cc5cb155a542googlegroups.com...
> [...]

tak jak ruskie ukraincom przez konfiskate

dla mongolskiego ludu pracujacego

Z Rze¿ni to sie wynosi³o, a nie "krad³o"...

Ooo, i potem ludzie z miasta mogli siê u babki na melinie zaopatrzyæ...
Ja akurat nie wynosi³em..., dobrze zarabia³em jako m³ody brygadzista...

boukun

Data: 2015-02-26 03:53:24
Autor: andal

W dniu środa, 25 lutego 2015 22:31:00 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

za darmo

wiec potem kradles z rzezni

tak jak ruskie ukraincom przez konfiskate

Z Rzeżni to sie wynosiło, a nie "kradło"...

Ooo, i potem ludzie z miasta mogli się u babki na melinie zaopatrzyć...
Ja akurat nie wynosiłem..., dobrze zarabiałem jako młody brygadzista...

boukun

jako brygadziscie to ci pewnikiem dowozili

tfu

Data: 2015-02-26 09:56:22
Autor: boukun
Żadnej militarnej pomocy dla banderowskiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Paweł Kukiz
"andal" <andal@as.before.com> schrieb im Newsbeitrag news:mcm5bj$7vq$4speranza.aioe.org...
> [...]

boukun

jako brygadziscie to ci pewnikiem dowozili

Nie miałem takiej potrzeby, w rzeźni się najedliśmy na hali mięsa świeżego jakie tylko dusza zapragnęła... Tak samo z kiełbasami i wyrobami podrobowymi na przetwórniach...

boukun

Data: 2015-02-26 19:00:41
Autor: Wiosenny Oprysk
W dniu 2015-02-26 o 09:56, boukun pisze:
w rzeźni się najedliśmy na hali mięsa świeżeg

Świeże mięso? Toż tam pasożyty som. Pewno teraz coś cię zjada.

Data: 2015-02-26 19:06:02
Autor: boukun
"Wiosenny Oprysk" <wiosenny_oprysk@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mcnn0a$prq$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2015-02-26 o 09:56, boukun pisze:
w rzeźni się najedliśmy na hali mięsa świeżeg

Świeże mięso? Toż tam pasożyty som. Pewno teraz coś cię zjada.

Oczywiście po obróbce termicznej, albo gotowane parą w bańce, albo smażone w smalcu na smalcowni... Pycha, najwspanialsze czasy to były...

boukun

Data: 2015-02-26 19:16:28
Autor: andal
On Thu, 26 Feb 2015 19:06:02 +0100, boukun wrote:

[...]

ile lat za to siedziales ?

ups, zapomnialem zes sie ukrywal u szwabow
az do przedawnienia

w tym czsie ktos ci prl podpierdzielil

teraz zdychaj w zreformowanej zydokomunie

Data: 2015-02-25 23:15:20
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mcleu8$r53$1speranza.aioe.org...
[...]

Analu, widać, co ci ta twoja żydowska szkoła z mózgiem zrobiła...
Lepiej byś zrobił, gdybyś nie pobierał tych talmudycznych nauk...

boukun

Data: 2015-02-26 19:01:37
Autor: Wiosenny Oprysk
W dniu 2015-02-25 o 22:23, boukun pisze:
To 5 mln luda nie potrafi³o zaoraæ, zasiaæ i zebraæ plonów?

Z historiom widzê cieniuteñko, oj cieniuteñko.

Data: 2015-02-26 13:18:28
Autor: Lord Donald
Żadnej militarnej pomocy dla banderow skiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Paweł Kuk iz
Facet dobrze mówi ma racje, ale szkoda, że zachowuje się jak idol a nie prezydent, nam potrzeba kogoś kto będzie godnie nas reprezentował na arenie międzynarodowej, zmieni bieżący stereotyp zacofanego polaczka cwaniaczka upodlającego się w niewoli w pogoni za chlebem, i na pewno nie pomoże nam w tym prezydent imbecyl jak de-bul, czy idol muzyk, albo co gorsze bywało zacofany elektryk który nie poradził sobie nawet z wykształceniem podstawowym, nam potrzebna jest pani prezydent jak doktor Magdalena Ogórek, osoba inteligentna wykształcona, która wie co mówi a nie tylko manifestuje swoje chore fobie i uprzedzenia, ona będzie prezydentem Polski, z którą żaden inny przywódca innego kraju nie będzie się wstydził usiąść do stołu i negocjować nasze wspólne międzynarodowe sprawy. Do tej pory to zawsze przedstawiciele innych krajów podchodzą do polskiej dyplomacji z dystansem, nie dziwię im się skoro przychodzi im rozmawiać z niedouczonymi zakompleksionymi imbecylami, którzy za zwyczaj nie reprezentują naszego kraju tylko swoje tępe fobie i uprzedzenia, mającymi jedynie nadzieję, że u czkną tego coś dla siebie lub swoich kolesi, tak jak banda POsranych oszołomów udająca Polską dyplomację z swoim stemplem na czele, lub wyśmiewana przez wszystkie kraje UE nowa imigracyjna małpka maskotka euro parlamentu, za pewne wsadzona w postaci kozła ofiarnego, tam bo żaden kraj nie chciał przyjąć tego wakatu jak trwa konflikt na Ukrainie, ponieważ trzeba ratyfikować sankcje ze strony USA jednocześnie narażać swój kraj na działania odwetowe, a tępa gnida bez honoru się sama pcha i ma w dupie swój kraj, za dobrą pensje jest gotowa na wszystko.

Data: 2015-02-26 18:14:47
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:mcn2uj$6qq$1speranza.aioe.org...
[...]

Tak, a o czym ci "przywódcy" bÄ™da rozmawaić z nieopierzonÄ… gÄ™siÄ…? Twoje baÅ‚wochwalcze teksty sÄ…  żaÅ‚osnie smieszne.

MW

Data: 2015-02-26 18:32:04
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mcnl83$qbe$2news.albasani.net...
[...]

Jak się opierzyć?

boukun

¯adnej militarnej pomocy dla banderowskiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Pawe³ Kukiz