Żadnej militarnej pomocy dla banderowskiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Paweł Kukiz

Data: 2015-02-25 22:18:36
Autor: Wiosenny Oprysk
Żadnej militarnej pomocy dla banderowskiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Paweł Kukiz
W dniu 2015-02-25 o 00:27, boukun pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=PhjsDAi7v6c

boukun

Boukunie, nie odpowiedziałe¶ na pytanie.

Czy ukraińcy po wybuchu 2WS zrobili dobrze przył±czaj±c się do wroga rosji - niemiec, czy może powinni przył±czyć się jednak do rosji która zmusiła ich do kanibalizmu (5mln trupa 1932-1933)?

Data: 2015-02-25 22:23:08
Autor: boukun
"Wiosenny Oprysk" <wiosenny_oprysk@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mcle7c$kag$1node1.news.atman.pl...
[...]

A już tam zmusiła do kanibalizmu... To 5 mln luda nie potrafiło zaorać, zasiać i zebrać plonów?

boukun

Data: 2015-02-25 21:30:48
Autor: andal
On Wed, 25 Feb 2015 22:23:08 +0100, boukun wrote:

"Wiosenny Oprysk" <wiosenny_oprysk@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2015-02-25 o 00:27, boukun pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=PhjsDAi7v6c

boukun

Boukunie, nie odpowiedziałeś na pytanie.

Czy ukraińcy po wybuchu 2WS zrobili dobrze przyłączając się do wroga
rosji - niemiec, czy może powinni przyłączyć się jednak do rosji która
zmusiła ich do kanibalizmu (5mln trupa 1932-1933)?

A już tam zmusiła do kanibalizmu... To 5 mln luda nie potrafiło zaorać,
zasiać i zebrać plonów?

boukun

do szkoly po pieniadze wroc

oops, zapomnialem ze prl cie szkolil

za darmo

wiec potem kradles z rzezni

tak jak ruskie ukraincom przez konfiskate

dla mongolskiego ludu pracujacego

Data: 2015-02-25 13:40:20
Autor: Marek
W dniu ¶roda, 25 lutego 2015 22:31:00 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

za darmo

wiec potem kradles z rzezni

tak jak ruskie ukraincom przez konfiskate

Z Rzeżni to sie wynosiło, a nie "kradło"...

Data: 2015-02-25 23:17:39
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b1276dfb-eb69-45ba-b1c9-cc5cb155a542googlegroups.com...
> [...]

tak jak ruskie ukraincom przez konfiskate

dla mongolskiego ludu pracujacego

Z Rzeżni to sie wynosiło, a nie "kradło"...

Ooo, i potem ludzie z miasta mogli się u babki na melinie zaopatrzyć...
Ja akurat nie wynosiłem..., dobrze zarabiałem jako młody brygadzista...

boukun

Data: 2015-02-26 03:53:24
Autor: andal

W dniu środa, 25 lutego 2015 22:31:00 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

Ooo, i potem ludzie z miasta mogli się u babki na melinie zaopatrzyć...
Ja akurat nie wynosiłem..., dobrze zarabiałem jako młody brygadzista...

jako brygadziscie to ci pewnikiem dowozili

tfu

Data: 2015-02-26 09:56:22
Autor: boukun
"andal" <andal@as.before.com> schrieb im Newsbeitrag news:mcm5bj$7vq$4speranza.aioe.org...
> [...]

boukun

jako brygadziscie to ci pewnikiem dowozili

Nie miałem takiej potrzeby, w rzeźni się najedliśmy na hali mięsa świeżego jakie tylko dusza zapragnęła... Tak samo z kiełbasami i wyrobami podrobowymi na przetwórniach...

boukun

Data: 2015-02-26 19:00:41
Autor: Wiosenny Oprysk
W dniu 2015-02-26 o 09:56, boukun pisze:
w rzeźni się najedliśmy na hali mięsa świeżeg

Świeże mięso? Toż tam pasożyty som. Pewno teraz coś cię zjada.

Data: 2015-02-26 19:06:02
Autor: boukun
"Wiosenny Oprysk" <wiosenny_oprysk@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mcnn0a$prq$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2015-02-26 o 09:56, boukun pisze:
w rzeźni się najedliśmy na hali mięsa świeżeg

Świeże mięso? Toż tam pasożyty som. Pewno teraz coś cię zjada.

Oczywiście po obróbce termicznej, albo gotowane parą w bańce, albo smażone w smalcu na smalcowni... Pycha, najwspanialsze czasy to były...

boukun

Data: 2015-02-26 19:16:28
Autor: andal
On Thu, 26 Feb 2015 19:06:02 +0100, boukun wrote:

[...]

ile lat za to siedziales ?

ups, zapomnialem zes sie ukrywal u szwabow
az do przedawnienia

w tym czsie ktos ci prl podpierdzielil

teraz zdychaj w zreformowanej zydokomunie

Data: 2015-02-25 23:15:20
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mcleu8$r53$1speranza.aioe.org...
[...]

Analu, widać, co ci ta twoja żydowska szkoła z mózgiem zrobiła...
Lepiej byś zrobił, gdybyś nie pobierał tych talmudycznych nauk...

boukun

Data: 2015-02-26 19:01:37
Autor: Wiosenny Oprysk
W dniu 2015-02-25 o 22:23, boukun pisze:
To 5 mln luda nie potrafiło zaorać, zasiać i zebrać plonów?

Z historiom widzę cieniuteńko, oj cieniuteńko.

Żadnej militarnej pomocy dla banderowskiej Ukrainy, nie ma takiej opcji - Paweł Kukiz