Zadowolony grubasek w TV.

Data: 2012-01-20 07:10:01
Autor: stevep
Zadowolony grubasek w TV.
# Okazuje się, że iść z żywymi naprzód nie jest u nas łatwo. Znów zaczęły  się jak mówi lud, wykopki. Ja wiem, że to nieładnie tak się wyrażać o  ofiarach, ale istnieje granica wytrzymałości na zwłoki. To już sprawa  niecierpiąca zwłoki, najpilniejsza potrzeba by zająć się nami, jeszcze  żywymi, przestać odkopywać, rozgrzebywać, dać spokój duszom, które powinny  leżeć w spokoju.
Politycy dla swoich celów wykorzystają wszystko. Nie bez racji mówi się:  po trupach do celu.
Niektórzy traktują to dosłownie i usuwają przeciwników stojących na ich  drodze. Tak się dzieje w dyktaturach. Tak bywało i w dyktaturze  proletariatu, w dawnym ZSRR, a nawet i u nas w pierwszej fazie komuny.  Potem stosowano tę metodę już sporadycznie.
Nasi politycy nie mogą tych metod stosować, ponieważ żyjemy w demokracji.  Jednak trup ściele się dość gęsto, z przyczyn katastrof. Zawsze można coś  wywlec, po raz kolejny wykopać, i krzyczeć o krwi na rękach, choć zwłoki  jako żywo już nie krwawią.
- Pan ma krew na rękach - woła mały prezes Jarosław - pan się przyczynił  do śmierci mojego brata, ja panu ręki nie podam.
- To pan ma krew na rękach, bo przez pana chore ambicje ludzie zginęli -  mówią jego przeciwnicy.
Niebawem MY NARÓD będziemy mieć krew na rękach, bo nie wytrzymamy dłużej  inwazji zwłok i zaczniemy dusić polityków serwujących martwe dania.
Chociaż nie wiem, czy duszenie jest krwawe, czy raczej bezkrwawe?
Znów wszczęto dyskusję o zwłokach. A właściwie o strzępach, czy kawałkach.  Tym razem chodzi o generała Błasika. Był czy nie był w kokpicie? Mówił coś  czy nie mówił? Przepraszać wdowę, czy nie przepraszać?Jerzy Miller  twierdzi, że był, a może nawet było dwóch generałów. Nowa wersja dowodzi,  że Błasik nic nie mówił. To skłoniło znawcę lotnictwa, pilotażu itd.  Antoniego Macierewicza do walki o utworzenie kolejnej komisji, żeby można  było popisać się przed widzami swoją wiedzą oraz intelektem w temacie  zwłok. Ciekawe czy Macierewicz pamięta swoją rozmowę telefoniczną ze  Smoleńska? Co wówczas wykrzykiwał, podobno krzyczał, że muszą wylądować!
Czy ktoś może wątpić w istnienie nacisków, jeśli wie w jaki sposób  potraktowano pilota, który oparł się prezydentowi w Gruzji? Czy nazwanie  dzielnego kapitana tchórzem, oskarżenie go o niewykonanie polecenia,  stawianie przed sądem, zresztą przez późniejszą ofiarę katastrofy posła  Gosiewskiego, nie jest naciskiem wywieranym na załogę lotu do Smoleńska?  Zwłaszcza, że leciał drugi pilot z lotu do Gruzji. Ktoś w to uwierzy?
Antek ekspert uważa, że brzoza była za wiotka, by mogła mieć wpływ na  roztrzaskanie samolotu. A o ptaszkach, które były przyczyną katastrof  lotniczych, nie słyszało się?
Wszędzie krew chlusta, gorzej niż w szwedzkich kryminałach.
Angażuje się politycznie matki, żony, mężów, braci, córki i siostry, żeby  przyłożyć wrogom. Niektóre z osieroconych osób polubiły nawet swoje  grottgerowskie wcielenie i chętnie się pokazują.
A nawet kandydują!
U nas nie ma przeciwników politycznych, są tylko wrogowie, których trzeba  zniszczyć, idąc po trupach.
A jak nie ma akurat świeżych zwłok, to się bierze Katyń, pokazuje czaszki,  szkielety i jakoś lecimy do przodu!
To nie moja nieczułość, nie myślcie tak. To potrzeba spokoju. Dajcie  spokój duszom ofiar!
Dobrze sprzedają się też "zabijane małe dzieci", jak wyraził się któryś z  posłów, mówił o partii Palikota, która według niego składa się z ćpunów  oraz zabójców małych dzieci. Miał na myśli embriony. Nie wiem już, czy to  był Pisior, czy Solidarna Polska, bo to jeden pies, najgorsze jest to, że  muszą się licytować, muszą przebijać! Dziwne, że szef Ziobro nie czuje  krwi na swoich rękach, po śmierci Barbary Blidy i sprawie doktora G, czy  ktoś policzył ilu ludzi umarło, nie doczekawszy się przeszczepu? No więc  zabijane dzieci przebiły "zwolenników aborcji". Głupota nie boli, fakt.  Nie ma zwolenników aborcji! Nikt tego nie chce! Są natomiast zwolennicy  "zabijania" kobiet, że użyję ich retoryki. Chcą, żeby poświęcić życie  kobiety dla embriona. Pewnie nie lubią swoich żon, albo ich nie mają, bo  ślubowali bogu celibat. Arcybiskup Nowak poleciał równie ostro: In vitro  to morderstwo! Czujecie to? Rozumiecie duchownego, który w taki sposób  wyraża się o rodzicach wielu dzieci urodzonych in vitro? Nieuki nie mają  pojęcia o co w tym chodzi. Wystarczy spytać genetyka, lekarza, biologa.  Wszystko jest dostępne można się nauczyć, ale po co, skoro głupota jest  bezbolesna?
Sądziłam, że "krew na rękach" jest domeną polityków PiSu czy Ziobrzystów.  Niestety głupota jest ponadpartyjna.
Wystąpił w telewizji, zadowolony grubasek i wesoło porównał Tuska do  tchórzliwego kapitana Schettino, który pierwszy uciekł z tonącego okrętu!  Ten naprawdę jest odpowiedzialny śmierć wielu ludzi, Pomyślałam, że tym  razem któryś z tamtej strony, na prawo przy ścianie znów przesadził, co  mnie nie zdziwiło, bo nie takie głupoty gadali. A tu się okazuje, że  błysnął w taki sposób młody wilczek SLD - owski. Przewodniczący Leszek  Miller ma na koncie sporo bon motów. Miał też prawo powiedzieć: Pan jest  zerem, panie pośle, do Ziobry. To się mieściło w ramach. A ten gładki  krawaciarz, żeby zaistnieć walnął z grubej rury! W myśl zasady: dobrze czy  źle, byle z nazwiskiem. Chciał chłopak zaistnieć. Niestety, a może dobrze,  ale nie pamiętam jego nazwiska, mimo że w szkle kontaktowym dyrektor  Miecugow z Jerzym Iwaszkiewiczem go obśmiali, choć z niesmakiem. A  Iwaszkiewicz rzucił nawet pięknie brzmiące włoskie przekleństwo.
Głupota nie boli. Gdyby głupota bolała ci specjaliści od zwłok, eksperci  od lotnictwa typu Antek Macierewicz, od zabijanych dzieci tudzież krwi na  rękach, leżeliby złożeni niemocą w szpitalach i byłby spokój. Chociaż nie,  pewnie niektórzy pomarliby z tych mąk, a wówczas mielibyśmy nowe zwłoki.  Niech lepiej zostanie jak jest, przynajmniej głupota widoczna jest gołym  okiem.   #
Ze strony:
http://tiny.pl/hj4f4

--
stevep