Zadyma w Gruzji

Data: 2011-05-23 17:43:37
Autor: hesk
Zadyma w Gruzji
we wczorajszym programie cnn podano, ze w Gruzji zadyma.
ludzie chca wysadzic z siodla przyjaciela s.p. lecha.
za utrate na rzecz rosji 2 prowincji. ot lechu narozrabial.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-23 11:35:25
Autor: robertbig
Zadyma w Gruzji
On 23 Maj, 17:43, hesk <kibic.bigbred...@interia.pl> wrote:
we wczorajszym programie cnn podano, ze w Gruzji zadyma.
ludzie chca wysadzic z siodla przyjaciela s.p. lecha.
za utrate na rzecz rosji 2 prowincji. ot lechu narozrabial.

Z zydowskimi kukłami juz zrobili porządek. Teraz kolej na amerykańska
kukłe , która gnebi nedza i głodem naród gruziński.

Data: 2011-05-23 20:38:34
Autor: raff
Zadyma w Gruzji

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:0e484503-66ed-45bb-8b48-68a72e236643s14g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Te prowincje byly juz wczesniej utracone. Ale co tam gadac, Heniek wie lepiej ;)

Tak samo zna nastoje gruzinskiego ludu. Omnibus ;)

R.

Data: 2011-05-23 11:43:50
Autor: robertbig
Zadyma w Gruzji
On 23 Maj, 20:38, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"robertbig" <robert...@wp.pl> wrote in messagenews:0e484503-66ed-45bb-8b48-68a72e236643s14g2000vbi.googlegroups.com...

> [...]

Te prowincje byly juz wczesniej utracone. Ale co tam gadac, Heniek wie lepiej ;)

Tak samo zna nastoje gruzinskiego ludu. Omnibus ;)

One nie były uracone nigdy. O dawna nalezały do Rosji. Zadyme
zorganizowało usa ,z pewna kukła na czele . Przy poparciu pewnego
pozytecznego idioty. Który z  pytaniami  od usa , dostawał od razu
gotówy wzor odpowiedzi , jaka miał odesłać.

Data: 2011-05-23 20:53:06
Autor: raff
Zadyma w Gruzji

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:7c958605-9ae5-4143-ae45-1dc3ab255879hd10g2000vbb.googlegroups.com....
> [...]

pozytecznego idioty. Który z  pytaniami  od usa , dostawał od razu
gotówy wzor odpowiedzi , jaka miał odesłać.

Eeee, dong. Błąd.

Nie nalezaly do Rosji tylko do ZSRR. A w ramach ZSRR do kogo ? No zgadnij ? Do Gruzinskiej SRR.

Ale to sie nie miesci w twojej pustej glowce ?

R.

Data: 2011-05-23 12:25:51
Autor: robertbig
Zadyma w Gruzji
On 23 Maj, 20:53, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Nie nalezaly do Rosji tylko do ZSRR. A w ramach ZSRR do kogo ? No zgadnij ? Do Gruzinskiej SRR.

Ale to sie nie miesci w twojej pustej glowce ?

Pusty łeb to ty masz , niedouczony ignorancie.

Fragment z historii.

"Niebezpieczeństwo grożące Osetyjczykom ze strony Chanatu krymskiego,
Turków oraz północnokaukaskich koczowników spowodowało, że już od
połowy XVII w. zabiegali oni o przyjęcie w skład Rosji wysyłając
liczne poselstwa do Petersburga. Państwo rosyjskie było wówczas
jeszcze za słabe, aby efektywnie rozciągnąć swoją władzę na ten
region. Sytuacja zmieniła się w drugiej połowie XVIII w., kiedy carat
przystąpił do systematycznego podboju Kaukazu. Rosyjska polityka w
regionie stała się szczególnie aktywna po przyłączeniu do Imperium
Gruzji, co miało miejsce w 1801 r. Aby zapewnić sobie kontrolę nad tym
państwem Rosjanie musieli podbić również Kaukaz Północny. Pod koniec
XVIII w. plemiona osetyjskie zamieszkujące środkową część Wysokiego
Kaukazu, którędy przechodziły najważniejsze szlaki do Gruzji na
podstawie odpowiednich porozumień dobrowolnie weszły w skład Rosji
(większość osetyjskich historyków twierdzi, że "oficjalne"
przyłączenie Osetii do Rosji nastąpiło w 1774 r., kiedy w Petersburgu
przebywało poselstwo osetyjskie na czele z Zurabem Elichanowem).
Przyłączenie ziem osetyjskich do Imperium Rosyjskiego przebiegło
bezkonfliktowo: w przeciwieństwie do innych kaukaskich narodów
Osetyjczycy nigdy nie wzniecali powstań i buntów przeciwko caratowi.
Wynikało to zarówno z postawy samych Osetyjczyków, którzy w Rosji
widzieli obronę przed sąsiednimi silniejszymi sąsiadami (przede
wszystkim muzułmańskimi), jak i z polityki rosyjskiej w stosunku do
nich (Rosjanie chcieli mieć w Osetyjczykach głównych sojuszników w
regionie dlatego wyraźnie faworyzowali ich w porównaniu z innymi
narodami). W czasie wojny kaukaskiej ziemie osetyjskie - przede
wszystkim zbudowane tam twierdze we Władykaukazie i Mozdoku - były
głównymi bazami dla wojsk carskich, skąd Rosjanie podejmowali wyprawy
wojenne przeciwko powstańcom w Czeczenii i Dagestanie. Choć
bezpośrednich działań wojennych na terytorium Osetii nie toczono,
przywódcy czeczeńskich i dagestańskich powstańców kilkakrotnie
podejmowali nieudane próby ataku na Władykaukaz i Mozdok oraz
opanowania Gruzińskiej Drogi Wojennej..."

kaukaz.net

Umisz czytać pusty
łbie ????????????????????????????????????????????????????????????????????

Data: 2011-05-23 21:47:24
Autor: raff
Zadyma w Gruzji

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:b5039360-8b9f-49ab-93e3-a2a553984cd9z37g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

No widzisz idioto, w tym artykule jest mowa o Osetyjczykach z polnocy. Osetyjczykow na poludniu, w Gruzji osadzal carat, aby podzielic Gruzinow, pusty lbie.

Masz pecha, bo bylem w Gruzji i znam temat z autopsji. Maly fiutku.

R.

Data: 2011-05-23 13:41:18
Autor: robertbig
Zadyma w Gruzji
On 23 Maj, 21:47, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

No widzisz idioto, w tym artykule jest mowa o Osetyjczykach z polnocy. Osetyjczykow na poludniu, w Gruzji osadzal carat, aby podzielic Gruzinow, pusty lbie.

To juz nie cccp zajomało siła Ostie , tylko Carat przyłaczył ????
Szybko zmieniłes przekonia i historie Osetii.
Kłamco.

Masz pecha, bo bylem w Gruzji i znam temat z autopsji.

Dopóki nie wyjebali z tamtąd zydłostwa, które sie panoszyło ,
pustoszyło i dyrygowało tym krajem na korzyśc izraela i usa.
Ku udręce rdzennych Gruzinów.

Tak było mały , miekki fiutku bez napletka  :))))

Data: 2011-05-23 22:56:13
Autor: raff
Zadyma w Gruzji

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:e70ca79e-a14e-44c3-8103-5105ac76aca0y31g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

To juz nie cccp zajomało siła Ostie , tylko Carat przyłaczył ????
Szybko zmieniłes przekonia i historie Osetii.

Co ty tam pieprzysz ? Nic a nic nie wiesz na ten temat. I duzo masz do powiedzenia. Tak jak i o wszystkim innym, tez duzo do powiedzenia, a pusto we lbie.

Tylko zeby ci zylka w dupie nie pekla ze zlosci.

Dopóki nie wyjebali z tamtąd zydłostwa, które sie panoszyło ,
pustoszyło i dyrygowało tym krajem na korzyśc izraela i usa.
Ku udręce rdzennych Gruzinów.

Tak było mały , miekki fiutku bez napletka  :))))

A chuja bez napletka to sobie u mama i tata poszukaj :)

R.

Data: 2011-05-23 14:05:03
Autor: robertbig
Zadyma w Gruzji
On 23 Maj, 22:56, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Tak było mały , miekki fiutku bez napletka  :))))

A chuja bez napletka to sobie u mama i tata poszukaj :)

Po co szukac , jak pałeta sie jedno zdanie wyżej.
He,he,he

Data: 2011-05-23 13:43:43
Autor: robertbig
Zadyma w Gruzji
On 23 Maj, 21:47, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Masz pecha, bo bylem w Gruzji i znam temat z autopsji.

Jedź jeszcze do Monachium to ci wyłuszcza prawdziwa "historie" niemiec
i polski
 LOL !!!!!!

Data: 2011-05-23 22:57:15
Autor: raff
Zadyma w Gruzji

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:3c7ada22-1073-4ce1-8ad7-0d299a382745c26g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Tata nie mial napletka ? I dlategos taki niedojebany, co ? :)

R.

Data: 2011-05-23 14:01:02
Autor: robertbig
Zadyma w Gruzji
On 23 Maj, 22:57, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"robertbig" <robert...@wp.pl> wrote in messagenews:3c7ada22-1073-4ce1-8ad7-0d299a382745c26g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]

i polski
 LOL !!!!!!

Tata nie mial napletka ? I dlategos taki niedojebany, co ? :)

Ciągle mówisz o sobie sieroto bez jajec. To chyba choroba , jak u
twego wodza nikczemnego wzrostu???

Data: 2011-05-23 23:04:39
Autor: raff
Zadyma w Gruzji

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:a0889ea8-2bf5-4cfc-b8c1-306d8999ec62j28g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

R.

Ciągle mówisz o sobie sieroto bez jajec. To chyba choroba , jak u

No jak tam Beznapletkowcu, miekkim chujem robiony ? :) Wklej nam jeszcze jakis artykul z kaukaz.net

R.

Data: 2011-05-23 14:14:51
Autor: robertbig
Zadyma w Gruzji
On 23 Maj, 23:04, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Ciągle mówisz o sobie sieroto bez jajec. To chyba choroba , jak u
twego wodza nikczemnego wzrostu???

No jak tam Beznapletkowcu, miekkim chujem robiony ? :) Wklej nam jeszcze jakis artykul z kaukaz.net

Niestety nie masz racji. Chuj był polski narodowo-katolicki .
Ale ty to co najwyżej palcem jestes stworzony. Jesli nie płetwa
kacza . Chuj cie wie złamasie ???
Bredzisz jak najwiekszy pajac polskiej polityki , ten o wygladzie
kartofla.

Data: 2011-05-23 23:33:04
Autor: raff
Zadyma w Gruzji

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:ec4bed51-e5e3-44af-b4ae-c40bc5495c65y31g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Jesli twoja mamele u zyda sluzyla, to na pewno nie ;)

R.

Data: 2011-05-24 20:50:02
Autor: heÂŽsk
Zadyma w Gruzji
On Mon, 23 May 2011 14:01:02 -0700 (PDT), robertbig <robertbig@wp.pl>
wrote:

> [...]
>
> R.

Ciągle mówisz o sobie sieroto bez jajec. To chyba choroba , jak u

 oj rafalek, grabisz sobie chlopczyku. w czerwcu bede we wrocku.
 bedziesz mial okazje wyczyscic mi buty...

Data: 2011-05-24 20:50:02
Autor: heÂŽsk
Zadyma w Gruzji
On Mon, 23 May 2011 13:43:43 -0700 (PDT), robertbig <robertbig@wp.pl>
wrote:

> [...]
> >
> Masz pecha, bo bylem w Gruzji i znam temat z autopsji.

Jedź jeszcze do Monachium to ci wyłuszcza prawdziwa "historie" niemiec

 Buuuuhahahhahahahahhahahhahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahhaaaaa!
 rafalek byl w gruzji? chyba mu sie snilo. --

Data: 2011-05-24 20:50:02
Autor: heÂŽsk
Zadyma w Gruzji
On Mon, 23 May 2011 11:35:25 -0700 (PDT), robertbig <robertbig@wp.pl>
wrote:

> [...]
Z zydowskimi kukłami juz zrobili porządek. Teraz kolej na amerykańska
kukłe , która gnebi nedza i głodem naród gruziński.

 nie wyszla gruzji ta przyjazn z lechemm kaczysnkim.

Data: 2011-05-23 17:45:22
Autor: Grzegorz Z.
Zadyma w Gruzji
hesk napisał:

we wczorajszym programie cnn podano, ze w Gruzji zadyma.
ludzie chca wysadzic z siodla przyjaciela s.p. lecha.
za utrate na rzecz rosji 2 prowincji. ot lechu narozrabial.

Pisdencje na psp mamroczą coś o antykapitalistycznej rewolucji w Hiszpanii.

Data: 2011-05-23 14:12:23
Autor: Marek
Zadyma w Gruzji
On May 23, 5:45 pm, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
hesk napisał:

> [...]
> za utrate na rzecz rosji 2 prowincji. ot lechu narozrabial.

Pisdencje na psp mamroczą coś o antykapitalistycznej rewolucji w Hiszpanii.

Anty...coooo ???  w Hiszpanii...???
Toz od paru lat tam komunizm, jak od Trockiego...

Data: 2011-05-23 23:13:40
Autor: Grzegorz Z.
Zadyma w Gruzji

hesk napisał:

[...]

Widcznie chcą wykorzenić resztki starego porządku. Lenin wiecznie żywy. A
naszym to się oczywiście skojarzyło z Tuskiem hehehe

Zadyma w Gruzji